Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38336)
Tulin vaan sanoon, että oot mun rakkaus. Kattellaan sit illemmalla, mitä sit on mielessä.
Suuri rakkaus, suuri pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Hello, its me I guess. Nothing new.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen. Tiedät kyllä mistä kaikesta.
No kun en tiedä!
Hitsi kun en nyt saa sinua huomaamaan itseäni, koska et hoksaa minua liikenteen joukosta. Lupaan että teen kaikkeni, että saat tietoosi tämän muuttuneen asian josta minut aina tunnistit sekunnissa. Se lämmitti mieltä. Tiedän että yhä silmäsi jäävät kiinni minuun, ihan kuin minunkin silmät jää kiinni sinuun j.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hello, its me I guess. Nothing new.
Kuinkas niin arvelet?
Vierailija kirjoitti:
Syvä osanotto
Olen rakastunut sinuun ja näen että sinäkin minuun. Näen että kamppailet asian kanssa. Järjellä olet päättänyt että tämä ei ole oikein, mutta tunteet vievät magneetin lailla.
Aion vetäytyä pois, mutta en siksi etten haluaisi vaikka mitä. En halua olla hairahdus jota kadutaan, haluan olla koko järjellä ja sydämellä tehty päätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M mies ryypännyt koko yön ja anelee takaisin. Kello on kohta 7 Lontoossa.
Onko terapiahuoneen nimi Lontoo? Kuinka monta istumapaikkaa? Luentosali on varmaan Tukholma? Pieni neukkari on Oslo?
Voit kuvitella mitä ikinä mielit, kunhan pysyt kaukana. Säälin psykologista osaamistasi. Ja kuvittelet ilmeisesti, että tunnet henkilön, jolle vastasit.
Haluaisin vain nukkua. Mieluiten sinun vieressäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos toisen kanssa sitten onnistaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
P, upeat pakarat!
Kokeilin vaan toisenlaista juoksutekniikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon sinulle mies onnellisuutta jatkoon.
Sinun kanssasi? 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toisen kanssa sitten onnistaa paremmin.
Pettymys on siinä, ettei hän minua halua.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut sinuun ja näen että sinäkin minuun. Näen että kamppailet asian kanssa. Järjellä olet päättänyt että tämä ei ole oikein, mutta tunteet vievät magneetin lailla.
Aion vetäytyä pois, mutta en siksi etten haluaisi vaikka mitä. En halua olla hairahdus jota kadutaan, haluan olla koko järjellä ja sydämellä tehty päätös.
Mistä tiedät, että olisit hairahdus? Ei kannata toisen puolesta päättää.
Vierailija kirjoitti:
Jos mitään ei ole tapahtunut IRL, kaikki on pelkkää kuvitelmaa omassa päässäsi. Otan osaa, sitä sattuu. Ihmisen mieli on monimutkainen, samat asiat voivat olla samaan sekä totta että epätotta olosuhteista riippuen. Lisäksi yksi ulottuvuus on aika, joka vääristää muistoja asioista.
Hyvää jatkoa kuitenkin sinulle, kuka oletkin.
Kelpaan vain virtuaalikaveriksi, en mihinkään todelliseen.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, my love.
Ehdin jo käydä jumpassa aamulla. Nyt saunanraikkaana on hyvä. 😊
Toivon sinulle mies onnellisuutta jatkoon.