Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38292)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mistä keskustelit kaivatun kanssa viimeksi?
No siitä aamukammasta, hän sai taas päättää värit 😃
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tuntunut mukavalta, kun olisit joskus kysynyt, miten jaksan. Jos sinä olisit samassa tilanteessa, miettisin ja kantaisin huolta.
Mä oon siinä käsityksessä ettet kaipaa kenenkään "lässytyksiä". Kunnioitan tilaasi enkä tunkeudu liian lähelle. Tiedät että en katoa minnekään.
Jokainen kaipaa tukea siltä, jota kaipaa. Varsinkin ne jotka päälle päin ovat itsenäisiä.
Niin, en tiedä kaipaako. Mä kaipaan häntä.
Saattaapi kaivata mutta ei itsenäisyydessään enää pysty sanomaan sitä, koska avautumisen tuntu voi tuntua voimakkaammalta, kuin sellaisesta, joka on elämässään jo tottunut asioiden jakamiseen. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä, minkä eteeni laitoit. Sitten vielä uskotellaan, että kaikella on tarkoituksensa.
Kyllä se kannattaa vain uskoa että kaikella on tarkoituksensa siitäkin huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Elämän suursiivous.
Erinomaisesti ajateltu. Siivoaminen on nautinnollista aikaa elämässä.
2. marraskuuta
Oon taas siinä tutussa paikassa, missä kaikki tavallaan alkoi. Siinä, missä kirjoitin sulle ensimmäisen viestin.Täällä on hiljaista ja aikaa miettiä.
Ajattelin, että ennen joulua laitan sulle pienen toivotuksen ja emojit🎄🎅 En odottais vastausta, valinta olisi sun.Haluaisin vain tehdä sen ja sitten päästää tästä ketjusta irti.Eihän tätä voi loputtomiin jatkaa näin.
(suora lainaus päiväkirjasta)
God morgon fru speciallärare 💕
Önskar dig en skön söndag.
Kramar 🤗
Tahtoisin tutkia vartalosi jokaisen sopukan 😘
M mies ryypännyt koko yön ja anelee takaisin. Kello on kohta 7 Lontoossa.
Katjan kuumalle kakkoselle suonikkaat terveiset!
-Pera
Vierailija kirjoitti:
M mies ryypännyt koko yön ja anelee takaisin. Kello on kohta 7 Lontoossa.
Onko terapiahuoneen nimi Lontoo? Kuinka monta istumapaikkaa? Luentosali on varmaan Tukholma? Pieni neukkari on Oslo?
Naisenmieli on ailahtelevainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tuntunut mukavalta, kun olisit joskus kysynyt, miten jaksan. Jos sinä olisit samassa tilanteessa, miettisin ja kantaisin huolta.
Mä oon siinä käsityksessä ettet kaipaa kenenkään "lässytyksiä". Kunnioitan tilaasi enkä tunkeudu liian lähelle. Tiedät että en katoa minnekään.
Jokainen kaipaa tukea siltä, jota kaipaa. Varsinkin ne jotka päälle päin ovat itsenäisiä.
Niin, en tiedä kaipaako. Mä kaipaan häntä.
Saattaapi kaivata mutta ei itsenäisyydessään enää pysty sanomaan sitä, koska avautumisen tuntu voi tuntua voimakkaammalta, kuin sellaisesta, joka on elämässään jo tottunut asioiden jakamiseen. Sivusta.
Jaetaan toisinaan avoimesti ajatuksiamme. Niitä syvimpiä salaisuuksia ei vaan ole tarkoitettu muiden korville/silmille.
Huomenta baby💕, mitä kuuluu miten voit ;)
Kivaa sunnuntaita sulle.Varmaan aamiainen jo tekeillä.🍳
Ei kukaan jaksa tällaista paskaa määräänsä enempää. 

Jos levittää jostain ihmisestä vuosikausia paskaa ja salakuvattua matskua
No kantsii pitää huoli omista asioista ja kohdella muita niin, ettei vaan joku muu anna samalla mitalla takaisin tai levitä stalkkerista ja kiusaajista sellaisia kuvia, joissa kädet eivät ole siellä, missä niiden kuuluisi olla.
Vierailija kirjoitti:
P, upeat pakarat!
Kiitos.
Pidämme tunteiden tukiopetusta tänään täällä klo 12:00. Tervetuloa!
Just eilen kehaisi mun aamukampaa 😄