Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37315)
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt h*lvetti vaikka panemaan tai tekemään mitä vaan muuta kun roikkumaan täällä jossakin etäihastuksissa. Ne eivät johda mihinkään
Ite roikut silti 😁
" Äiti tuu hakee mut pois täältä "
Vierailija kirjoitti:
Äiti ei nyt ehdi, äiti palstailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti ei nyt ehdi, äiti palstailee.
heh
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt h*lvetti vaikka panemaan tai tekemään mitä vaan muuta kun roikkumaan täällä jossakin etäihastuksissa. Ne eivät johda mihinkään
Miksei vois johtaa mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiduit myötäni monelle kohtalokkaaksi. Rakkaus sinuun, joka ei kuitenkaan tule todeksi.
Kenelle kirjoitat? Minulla on ikävä häntä ja kaikkea sitä, mitä en ymmärtänyt. Olisin halunnut niin kovasti olla arvoisesi.
Sivusta vai ei?
Kirjoitan miehelle. 🌕🌍
Pakititko sinä ja käännyit toiseen suuntaan, ettei tarvinnut kohdata minua edes sillä tavalla? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla sun isi.
No hello dädi
A-nainen. Olisin niin kovin mielelläni reginan vanki.
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää sitten luulin nähneeni sut kaupassa ja ekaa kertaa tuli sellanen olo, että vaihdan toiselle käytävälle ennen kuin huomaat ettei tarvis tavata. Kummallista. Se on kai sitten oikeesti ohi nyt.
Kenelle tämä?
Päänuppi alkaa taas kehitellä erilaisia selityksiä, mikä juttu tämä oikein on. Arvaa, miksi. Siksi että jätät itse kertomatta. Yritän vaientaa kehittelijän.
Vierailija kirjoitti:
A-nainen. Olisin niin kovin mielelläni reginan vanki.
Tämä selvä. M miehelle reitti avoin.
Mun liekki ei hiivu, vaikka varmaan viisainta niin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää sitten luulin nähneeni sut kaupassa ja ekaa kertaa tuli sellanen olo, että vaihdan toiselle käytävälle ennen kuin huomaat ettei tarvis tavata. Kummallista. Se on kai sitten oikeesti ohi nyt.
Kenelle tämä?
Mulle varmaan. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoilisitpa toivoa.
Sitäkö sinä haluat? Onko se rehellistä apua?
Jos toivoa ei ole tarjota, sitten ei varmaan kannata. Sulla on elämäsi, mulla omani. Kaukana toisistaan.
En ole aktiivisesti luovuttamassa, mutta luontaisesti ihminen vähitellen unohtaa. Hyvä niin. Mutta kuten sanoin täällä vastikään, hyvät ihmiset jäävät sydämeen. Vaikka ikuisesti, jos niikseen tulee. Hyvää viikonloppua rakkaalle naiselle. Have a gr8 one! Nainen
Mikä pointti oli usuttaa eroamaan?
En halua olla naimissa eläkeläisen kanssa, olen 39!
Vierailija kirjoitti:
Miksi silti kaipaat täällä?