Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37697)
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään että menetän sut. Tuntuu et ihoon sattuu, kun niin kovasti haluan sun luo. En halua rikkoa sua. Miten me selvitään tästä. Selvitäänkö niin miten sä sanoit? Olet rakas.
Tule mun luo. Nyt. Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Olen tajunnut, että liiallinen järjen käyttö tappaa henkisen kasvun (luovuuden). Aivan kuten Albert Einstein sanoi:' With logic you can move from A to B, with imagination you can go everywhere.'
Joku ukko kertomassa itsestäänselvyyksiä ja kaikki on vaan, et vau
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään että menetän sut. Tuntuu et ihoon sattuu, kun niin kovasti haluan sun luo. En halua rikkoa sua. Miten me selvitään tästä. Selvitäänkö niin miten sä sanoit? Olet rakas.
Tule mun luo. Nyt. Naiselle.
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tajunnut, että liiallinen järjen käyttö tappaa henkisen kasvun (luovuuden). Aivan kuten Albert Einstein sanoi:' With logic you can move from A to B, with imagination you can go everywhere.'
Nuorehko (32v.) mt-kuntoutuja olen. Moni menee tässä sairaudessani tietämättöminä hautaan, sosiaalisina erakoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitsisin pelkuria? Jokua, joka vain katselee kaukaa eikä tee mitään. Aivan oikein, en tarvitse sua. Poistan puhelinnumerosi ja sanon hyvästit. Mua vanhemmalle, epäröivälle J:lle
Voi olla että on sivusta, mutta koska tässä kaikki kohdat täsmäävät (paitsi, että olen sentään tehnyt JOTAIN), en voi olla kysymättä, että mitä itse olet tehnyt asian eteen? Oletko antanut mitään, edes pientä, vinkkiä, että sinuakin kiinnostaa? Olen itse tehnyt kymmeniä keskustelunaloituksia, mutta ne lässähtävät aina lupaavan alun jälkeen, koska jätät jutun kesken.
Ootko tosissasi? Oon varma, et kun puhuit sen kanssaan luonnosta ja säästä, joku muu tarjosi hänelle kahvia tai lounasta ja nainen valitsi hänet.
Vai että oot oikein varma? Mene muualle ulostamaan harhojasi, pelle.
Sitten jotkut idiootit siteeraa niitä kun ei omassa päässä raksuta mikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorehko (32v.) mt-kuntoutuja olen. Moni menee tässä sairaudessani tietämättöminä hautaan, sosiaalisina erakoina.
Jaa missäs oot tällaisen otannan ehtinyt tekemään?
Vierailija kirjoitti:
" Äiti tuu hakee mut pois täältä "
Äiti, äiti, etkö nää. Tästä tykkään, tänne jään.
Vierailija kirjoitti:
Luepa otsikko. Sinä se tässä hoopo olet kun negistelet ja haukut muita.
Kuulin tänään mitä olit sanonut musta 😲 tässä ihmettelen että miks h*lvetissä pistät viestiä mulle, huhhuh. Tämä loppui mun puolelta nyt. Kiitos vaan, meni mielenkiinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa otsikko. Sinä se tässä hoopo olet kun negistelet ja haukut muita.
Tuolle siteerajalle voisit sanoa saman. Lähettäkö terveisiä? No ei!
Vierailija kirjoitti:
Mikä pointti oli usuttaa eroamaan?
Kun moralistit niin paheksuvat, jos se varattu sattuukin ihastumaan. Asenteet ovat käsittämättömän jyrkkiä täälläkin. Siksi kait pitäisi varmuuden vuoksi aina osata erota jo etukäteen, ettei vaan tekisi hirveää syntiä. Mitäs jos sitä ihastusta ei koskaan sitten tulisikaan eron jälkeen? -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Järjen käyttö on sallittua.
Se on jopa suotavaa. Ei onnistu kaikilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman polin asiakkaana. Virhediagnoosit ovat super-yleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjen käyttö on sallittua.
Se on jopa suotavaa. Ei onnistu kaikilta.
Mitä sä sillä järjellä teet, jos ketään ei kiinnosta, että olet järkevä? Teet oikeita päätöksiä elämässä ja kuolet pois? Ja mitä jäi käteen tästäkin järjestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman polin asiakkaana. Virhediagnoosit ovat super-yleisiä.
Sulla on otanta aika pieni. Miksi siis yleistät ja haukut mt-kuntoutujia tietämättömiksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko veetyilyä ilmassa, yrittääkö joku ampua nuolia?
Joskus vastaanottimen suodatinta kannattaa vaihtaa.
Tää on ihan hyvä näin.