Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (34900)
Hellä halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Sanot niin usein sellasia juttuja, siis niin täsmällisiä, että tuntuu kuin joko näet maailman mun silmin tai oot jotenkin yhteydessä mun ajatuksiin. Ne on ihan käsittämättömän randomeja juttuja mutta älyttömän tarkkoja. Toki sattumakin on mahdollista mutta jotain outoa tässä on😅🙂
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeen jaksa tätä näin. Vaikutit taas niin etäiseltä. En tiedä.
En voi muiden puolesta puhua mutta itse ainakin olin väsynyt tänään. :P
Vierailija kirjoitti:
Sanot niin usein sellasia juttuja, siis niin täsmällisiä, että tuntuu kuin joko näet maailman mun silmin tai oot jotenkin yhteydessä mun ajatuksiin. Ne on ihan käsittämättömän randomeja juttuja mutta älyttömän tarkkoja. Toki sattumakin on mahdollista mutta jotain outoa tässä on😅🙂
Hups.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä möhömahainen karvanaama🤮🤮
Seuraavasta tulee nakkia korvaan niin opit olemaan sinäkin. :P
Huonot tunnisteet, joka toinen 50 v ylittänyt ukkeli täsmää noihin. Sit ne muut on sellasia kuivan maan oravia, kärttysiä hiihtoniiloja jotka huitii sauvoillaan tieltään hitaammat lapset ja naiset.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan puhunut kaivatusta ikävään sävyyn.
En minäkään mun tärkeistä ihmisistä tai sydämen valitusta. Niistä saatan puhua, jotka tarjoavat ikävää puhetta tai käytöstä. Sitä saa mitä tilaa jne. Lempeys luo lempeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laittaisin huomenna päälle?
Minä laitan vaatteet!
Vaatteet on hyvä valinta!
Vierailija kirjoitti:
Oothan huomenna paikalla? Päivät tuntuu harmaalta massalta ilman sua. Välillä mua lohduttaa pelkkä tieto, että ollaan samassa rakennuksessa samaan aikaan.
Olen kyllä ja toivon näkeväni susta edes vilauksen. Parhautta olisi jos vaikka juteltaisiin. Tietysti voi unelmoida vielä isommastakin, mutta se nyt on epärealistista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hups.. :D
;) se on sitten niin että omalla vastuulla jos seilaa mun mielessä..
Et näytä järin onnelliselle
Vierailija kirjoitti:
Telepatiaa. Kerro esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Musta poolo on seksikäs
Miehellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta poolo on seksikäs
Miehellä?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta poolo on seksikäs
Just käveli edestä mies mustassa poolossa😀
Musta poolo lihaksikkaan ylävartalon päällä, poolon päällä pikkutakki, ja siihen siistit housut niin onpahan komia mies. Vaaleahkot hiukset ja kehyksettömät silmälasit mmmMmmmm
Vierailija kirjoitti:
Jari jätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä möhömahainen karvanaama🤮🤮
Seuraavasta tulee nakkia korvaan niin opit olemaan sinäkin. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko nyt lähteä meidän kanssa ulos?
Ettekö matkustaisin 9 tuntia luoksesi vain tunnin ulkoilun takia? Aika vaativa olet.
😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telepatiaa. Kerro esimerkki.
Ne on sellasia et just on tapahtunut jotain tai oon just ajatellut jotain, niin tulee jotain siihen liittyvää, siis ei mitään yleistä, vaan spesifiä
Vierailija kirjoitti:
En mä oikeastaan olekaan.
💕