Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (34809)
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa katsella ei-naisellisesti pukeutuvia!
Miksi koet tarvetta sitä julistaa? Pidä omana tietonasi kaikki sellaiset ajatukset, jotka ovat negatiivisia ja jaa positiiviset. Huomaat nopeasti eron siinä, kuinka sinuun suhtaudutaan.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vain hutsahtava maku. Et sinäkään kulje Tom of Finlandin näköisenä.
Huomenta.
Päivän teemaan sopien.
Btw. Sain viestillä videonpätkän jossa näkyi upeita orbeja! Olen kuvannut itsekin joskus ja saanut hienoja yksilöitä tallennettua.
Kivaa päivää sulle!
Vierailija kirjoitti:
Edustamasi katsantotapa esineellistää naista. Se ei ole mikään hyvä erotiikan lähtökohta. Kohdallasi ei voi puhua huonosta mausta vaan mauttomuudesta.
En tiedä kaivattuni puhelinnumeroa. Kyseinen nainen on kuitenkin fb-kaverini ja löytää halutessaan puhelinnumeroni fb-tiedoistani. On sieltä löydettävissä myös tarkka osoitteeni. WA-viestiä odotellessa.
Näytät upean komealta ja miehekkäältä kireässä kauluspaidassasi ;)
Sinähän voit valikoida naisen, joka pukeutuu haluamallasi tavalla. Olet ilmeisesti ihastunut sen verran fiksuun tyyppiin, ettei hän pukeudu tyrkysti eikä varsinkaan sinua varten. Vaihda omaa silmääsi ja mielenmaisemaasi sopivaan ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Odotan sinua klo 11. Koska niin sovittiin muutama viikko sitten.
Daa, yökkäripäivä tänään, en voi tulla.
Mulla on nykyään mummotyyli. Ei siis nykyisten mummojen vaan 60-luvun mummojen. Huivia en käytä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Huomenta.
Päivän teemaan sopien.
Btw. Sain viestillä videonpätkän jossa näkyi upeita orbeja! Olen kuvannut itsekin joskus ja saanut hienoja yksilöitä tallennettua.
Kivaa päivää sulle!
Minun kuviin tuli joskus tosi paljon orbeja. Liittyi hetkeen jota ennen menetin useamman läheisen. Enää ei ole tullut. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta.
Päivän teemaan sopien.
Kivaa päivää sulle!
Minun kuviin tuli joskus tosi paljon orbeja. Liittyi hetkeen jota ennen menetin useamman läheisen. Enää ei ole tullut. Sivusta.
Mielenkiintoinen tieto, sinulla on ollut vahvaa apua läsnä.
Olen itse kuvannut ihan tarkoituksellakin hyvin monesti mutta aina orbeja ei vain saa videoihin tai kuviin. Yllätyksetkin ovat tietysti ihania. Ihan ihmeellisimpiä ovat eri väriset orbit ja erikoisesti liikkuvat sekä välkkyvät orbit.
Joskus olen huomannut asuntojen myyntikuvissa paljon orbeja, kyllä niitä vain kuviin välillä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Näytät upean komealta ja miehekkäältä kireässä kauluspaidassasi ;)
Munkin kaivattu näyttää tosi ihanalle kauluspaidassa. Vaikka on ihana missä vaatteissa tahansa. /sivu
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla se ulkoilu enää vaihtoehto. Pitäis kerätä älyttömästi rohkeutta, että uskaltais mennä jonnekin missä sä varmasti oot. Et taida liikkua tänä vuonna siinä rakennuksessakaan missä minä toisinaan liikun.
Jospa hyvä musiikki auttaisi ainakin hetkeksi. Sitä kuunnellessa menen muihin maisemiin, varsinkin sinne. En liiku nyt siellä suunnalla, kun talo2 on talvikunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudutaan sään ja tilanteen mukaan.
Kiimainen punapääteinihuora pääsi kunnon koeajoon. Pari äijää antoivat kiimapillulle kunnon kyydit. Teini halusi aina vaan lisää kyrpãã sisäänsä ja spermaa suuhunsa! 💪🏻
Sinänsä on totta, että saat vapaasti kiinnostua tai olla kiinnostumatta millä perusteilla tahansa, mutta miksi on tarve olla pyytämättä kertomassa ihmisille, että sinä olet turn off? Sinä olet juuri tuosta syystä monelle todellinen erotiikan ja romantiikan tappaja. Tuntuuhan mukavalta kuulla?