Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (35513)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on parempaa tekemistä.
Just tulin moikkaamaan
Vierailija kirjoitti:
Ei parempaa mutta "pakollisia" juttuja on kieltämättä ollut aika tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vaikka mitä mutta silti en oikeasti tiedä. No aika näyttää kuulenko susta ja onko kaikki totta. Mulla on tosi kova ikävä
Mehän nähään taas ens viikolla
Ai nähään? En sellaisesta tiedä ainakaan. Ellei hän ota yhteyttä. Emme ole nähneet sitten vuoden 23 jälkeen
Okei, no väärälle meni. Sille joka kertoi tänään odottavansa mua joka viikko enemmän kuin redbulliaan. <3
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan miestä, jonka kanssa voi elää tasapainoista elämää 😍
Hyvin kaivattu, mitä se lie onkaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
liian rehellinen monesti.
Minäkö? Vai sinä?
itse
Se rehellisyys oli hyvä juttu. Mut mites jatkot ajattelit ?
Tässä rauhassa teetä juon!
Tärkeintä on, että voi aloittaa puhtaalta pöydältä ilman aiempia liittoja tai lapsia niistä. Eronneet ja karanneet voivat keskittyä niihin, jotka ovat samanlaisessa elämäntilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Näkemisesi on aina päivän piristys.
Samoin<3
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on, että voi aloittaa puhtaalta pöydältä ilman aiempia liittoja tai lapsia niistä. Eronneet ja karanneet voivat keskittyä niihin, jotka ovat samanlaisessa elämäntilanteessa.
Ja sinä odottaa sitä neitsyttä vielä 80-vuotiaanakin.
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi.
Tänään oon kaivannut tavallista enemmän sinua. Olisitpa täällä mun kanssa sängyssä. Haluaisin halia ja pussailla, mut voitais vaan jutellakin, jos susta se olisi parempi vaihtoehto. Kuin kaivatulle.
Olen nähnyt sinut varmaan kuukausi sitten viimeksi. Kuukauden piristys. Toisaalta myös erittäin myllertävä, kun se laittaa liikkeelle myllyn.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Huonompaa tekemistä pelkästään. Odotan jo kovasti näkemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi.
Niin puhunkin. Minkäänlainen uusioperhekuvio ei kiinnosta yhtään. Ei vaikka Scarlett Johansson sellaista ehdottaisi.
höpö höpö, näin ilmeestäs ettet ole mihinkään päässyt