Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (40157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia tavoitteita ja suunnitelmia sinulla on?
Mitä jos ottaisit selvää oikeassa elämässä? Kyllä mulle voi puhua tuttavallisesti.
Ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitpa yhteyttä, vaikka joskus sinua kielsin tekemästä sitä väärinkäsitysten vuoksi.
Saattaisin ottaakin, mutta en ole tuo nainen, joka odotti punaista mattoa. Uskallukseen tarvitaan jotakin kättä pidempää. Milloin nähtiin viimeksi?
Liian kauan sitten. Et taida olla kaivattuni.
Viikkoja, kuukausia vai vuosia? Meillä on nimittäin juuri kuvailemasi tilanne ollut.
Kymmeniä vuosia.
Höpöä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna iltapäiväkahvit kauppahallissa?
En ole kauppahalli-ihmisiä lainkaan, tuotteita saa halvemmalla muualtakin enkä kaipaa henkilökohtaista palvelua. Olen nykyaikainen, ja nappaan kahvimukin kouraan kioskilta ja jatkan matkaa. Tai juon kotonani. Kahvilat on vanhojen ukkojen kokoontumispaikka, heillä on varaa istua joka pöivä ja juoda 10 kuppia kahvia turinoidessaan jonnin joutavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna iltapäiväkahvit kauppahallissa?
En ole kauppahalli-ihmisiä lainkaan, tuotteita saa halvemmalla muualtakin enkä kaipaa henkilökohtaista palvelua. Olen nykyaikainen, ja nappaan kahvimukin kouraan kioskilta ja jatkan matkaa. Tai juon kotonani. Kahvilat on vanhojen ukkojen kokoontumispaikka, heillä on varaa istua joka pöivä ja juoda 10 kuppia kahvia turinoidessaan jonnin joutavia.
Romantiikan pilaaja :D
Täällä muu porukka on kauppahalleissa huomenna päivystämässä josko ihastus astelee sisään
Mulla on kauhea suhde exääni ja tyttäreni isään. Etsin nyt varakasta miestä, jolla on paljon rahaa pankkitilillään. Ikäsi ei haittaa, mutta mieluiten olisit 1970-luvun mies. Oot luultavasti isä, mutta haluatko lisää lapsia? On plussaa, jos voit auttaa minua liiketoimintani kanssa.
N > m, Espoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ottaisit selvää oikeassa elämässä? Kyllä mulle voi puhua tuttavallisesti.
Ei voi.
Miksei?
Ai deittipalstaksi muuttunut? Ok. Erittäin hyvännäköinen nainen, joka tienaa paljon ja on halukas käyttämään rahoja kumppaninsa korkean elintason varmistamiseen, ota yhteyttä. Voin olla kohtalaisen helposti huolehdittava elätti, joka harrastelee paljon omiaan.
Kaipaan tunnetta, kun joku oikeasti haluaisi olla läsnä ja rakastaa. Sitä en ehkä tässä elämässä saa kokea edes yhtä kertaa.
M46
Vierailija kirjoitti:
Ai deittipalstaksi muuttunut? Ok. Erittäin hyvännäköinen nainen, joka tienaa paljon ja on halukas käyttämään rahoja kumppaninsa korkean elintason varmistamiseen, ota yhteyttä. Voin olla kohtalaisen helposti huolehdittava elätti, joka harrastelee paljon omiaan.
Lisäyksenä vielä, että haluat aina samaan aikaan kanssani ja aika juuri sillä tavalla kuin minä sillä hetkellä.
Ja että onnellisuutesi pohjautuu suoraan siihen, kuinka onnellisena onnistut minut pitämään. Kuvauksen kaltaiset naiset, parijonoon vaan.
Mukiinmenevän näköinen nainen etsii rikasta, komeaa ja anteliasta miestä. Ei haittaa jos et ole älyn jättiläinen, komeat kasvot ovat ykkösprioriteettini. Ominaisuuksiani ovat todella hauska huumori, hyvännäköisyys, boheemius ja mukavuudenhalu. Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä!
Sinä nainen - pidät romanttisista koti-illoista, laadukkaista lomamatkoista, hyvistä viineistä. Olethan hiukan pyöreähkö, lapsi- ja koirarakas...
Vierailija kirjoitti:
Ja että onnellisuutesi pohjautuu suoraan siihen, kuinka onnellisena onnistut minut pitämään. Kuvauksen kaltaiset naiset, parijonoon vaan.
On jo vitsinäkin sellaista, ettei yksikään hyvä ja viehättävä mies koskaan vitsailisi noin. Neverrrrrr..
Nähtiin, muttei nähty. Semmoinen vanhan kansan arvoitus tänään.
Vierailija kirjoitti:
Sinä nainen - pidät romanttisista koti-illoista, laadukkaista lomamatkoista, hyvistä viineistä. Olethan hiukan pyöreähkö, lapsi- ja koirarakas...
Riittääkö jos on valmis hankkimaan mukavuusmahan laadukkaiden lomamatkon antimilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi.
Miksei?
Sisko kielsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö jos on valmis hankkimaan mukavuusmahan laadukkaiden lomamatkon antimilla?
Ehkä sitä nykymasua pitäisi tutkia tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo vitsinäkin sellaista, ettei yksikään hyvä ja viehättävä mies koskaan vitsailisi noin. Neverrrrrr..
Sinulla tuskin on sellaisista kokemuksia, eikä juttujesi perusteella tule olemaankaan. He nimittäin haluavat hyviä ja viehättäviä naisia, ei marttyyria matroonaa.
Olen hyvätuloinen sinkkunainen, jolla on teini-ikäinen tyttö. Elämässäni on vain ex-mieheni. Tyttäreni on pian aloittamassa oman elämänsä. Vain koirani on tällä hetkellä kanssani. Etsin miestä, joka voi olla minulle seuraa. Voin tarjota arvokkaan asunnon ja auton elantoomme.
T. 45+ Nainen in Helsinki