Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (34334)
Lukematta viestit vielä, valvon normaali-aikaan asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksuilla ei ole tasoa koska kukan ei oikeasti halua niitä. siksi paksut antaa helpolla.
Törkeä kommentti. Kukaan itseään arvokkaaksi tunteva ei suostu kenenkään leluksi. Eikä pidä ketään leluna. Mikä on sinun tasosi?
Sivusta
Meni taas sulla tunteisiin. Laihduta.
Kiitos kysymästä. Ei mennyt. Minulla ei ole tarvetta laihduttaa. Voi hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan muistuttaa joitakuita ottamaan ne iltalääkkeensä. Ne on teille ihan tarpeeseen määrätty !
No ainakaan ne ei kaipaile ja ruikuta täällä jonkun tuntemattoman mielikuvitus henkilön perään. Ja vielä puhele sille. Käyppä sinä lääkkees.
Katsoitko ketjun otsikkoa? 🤦 sivu
Otsikossa lukee lähetä terveisiä, ei ruikuta
Vierailija kirjoitti:
Nainen on luomakunnan kruunu, vain nainen voi luoda elämää. Maapallolle ei tarvittaisi yhtään miestä, ainoastaan spermapankki ja tuhat naista ja ihmiskunnalla olisi hyvin asiat. Munasolupankki ja tuhat miestä taas ei johtaisi kuin homosteluun ja sukupuuttoon.
Kylmä tosiasia. En voi moittia.
Vain Päivin nro loppuu 545.
Haluaisin ajatella, että jäit eilen pitämään ovea auki vain mun takia? Koska yleensä mä olen se viimeinen... Taidan olla vaan ihastunut unelmoija. Ehkä huomasitkin kuinka ääneni värisi torstaina kun puhuin sulle kahdenkesken. Joka kerta kun puhut, niin opin susta uutta ja mielenkiintoni vaan lisääntyy, vaikka yritän pitää järjen päässä.
Vierailija kirjoitti:
Olet loppuelämän "riesa" tällä tavalla. Toisella tavalla olisit loppuelämän onni ja ilo.
Hauska
Mylvisin kuin sonni, kun lyijykynän paksuiset rotanhännät lentelisivät.
Ehkä joku muu haluaa oikeasti.
🌻🌱👋🥰Tulkaat uniini, eloonikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olit suloinen tänään kun näin sinut vilaukselta. 😘
Miehet on komeita ei sulosia. Kissanpennut on suloisia.
Lempeä ja hyväkäytöksinen mies on muuten suloinen! Saat olla asiasta eri mieltä.
Sivusta
Ja riippuu vähän mikä se mies on sulle. Kyllä vaikkapa mun isä on mun mielestä tosi suloinen, kun nukkuu sohvalla viltin alla sikiöasennossa. Samoin isoisä, katsoin häntä näin: 🥺 kun näin hänet yksin kerälle sikiöasentoon peittoon kietoutuneena sängyssään nukkumassa
Mutta en mä tiedä, näkeekö vaimo noin :D
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
God morgon fru speciallärare 😚
Saknar dig 💞
Hyvää huomenta kaivatulleni ?
Et tule saamaan.