Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (34334)
Vierailija kirjoitti:
Ei näiden sekavien sepustuksien perusteella kyllä voisi saada selville, että kuka kaipaa.
No ei todellakaan. Suosittelen toiminaan irl, ja jos se ei onnistu, next. Te ette kuulu yhteen. Näin olen päätynyt ajattelemaan omani kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pistoksissa odotan.
Turpiin vaan ja onnea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla vähän rakastunut sinuun (mies), halusin vain kertoa sen.
Kertoisitpa irl myös. Mieti sitä fiilistä, kun molemmille selviää, että se on kaksisuuntaista. Eikö elämässä kannattaisi kerrran se kokea?
Rakastuminen, kaksisuuntainen mielialahäiriö ;)
Jos vastaat sivusta, ilmoita se.
Minunkin kaivattuni on suloinen hymyineen ja silmineen. Suudeltavan suloinen. Ja saavuttamaton kaikessa suloudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin kaivattuni on suloinen hymyineen ja silmineen. Suudeltavan suloinen. Ja saavuttamaton kaikessa suloudessaan.
Tuu panee?
Nainen on luomakunnan kruunu, vain nainen voi luoda elämää. Maapallolle ei tarvittaisi yhtään miestä, ainoastaan spermapankki ja tuhat naista ja ihmiskunnalla olisi hyvin asiat. Munasolupankki ja tuhat miestä taas ei johtaisi kuin homosteluun ja sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat apua ketjun trollaaja. Huolestuttaa vointisi.
Terkkuja erityiselle naiselle.
Sain jo kun sain vähän purkaa. Oon nyt iloisempi. Anteeks kaikille !!!
Ihana käydä nukkumaan kun saa nukkua pidempään, muista kääntää kellot sie kiva. Aamulla kukonlaulunaikaan herätys, työt kutsuu. Öitä 🧔🏼👄miehelle 🍬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla vähän rakastunut sinuun (mies), halusin vain kertoa sen.
Kertoisitpa irl myös. Mieti sitä fiilistä, kun molemmille selviää, että se on kaksisuuntaista. Eikö elämässä kannattaisi kerrran se kokea?
Rakastuminen, kaksisuuntainen mielialahäiriö ;)
Jos vastaat sivusta, ilmoita se.
Ei jaksa
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että olet nyt juonut mukavasti viiniä. Miksi et kirjoittaisi minulle jotain sopivan ajattelematonta?
Miten mieletöntä. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksuilla ei ole tasoa koska kukan ei oikeasti halua niitä. siksi paksut antaa helpolla.
Törkeä kommentti. Kukaan itseään arvokkaaksi tunteva ei suostu kenenkään leluksi. Eikä pidä ketään leluna. Mikä on sinun tasosi?
Sivusta
Meni taas sulla tunteisiin. Laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat apua ketjun trollaaja. Huolestuttaa vointisi.
Terkkuja erityiselle naiselle.
Sain jo kun sain vähän purkaa. Oon nyt iloisempi. Anteeks kaikille !!!
Hanki apua, psykiari voisi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Ei näiden sekavien sepustuksien perusteella kyllä voisi saada selville, että kuka kaipaa.
Täällä Kake, olin odottanut tätä hetkeä ilmottautua.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Tuomas 💕
Eikös hän ole enemmän tuolla suomi24:lla?
Olet loppuelämän "riesa" tällä tavalla. Toisella tavalla olisit loppuelämän onni ja ilo.
Maailmankaikkeuteni kieppuu kärrynpyöränä, jos uskallan katsoa liian pitkään