Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (34809)
Veikkaan että olet nyt juonut mukavasti viiniä. Miksi et kirjoittaisi minulle jotain sopivan ajattelematonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olit suloinen tänään kun näin sinut vilaukselta. 😘
Millä lailla suloinen?
Olemus oli suloinen.
Vierailija kirjoitti:
Haluan muistuttaa joitakuita ottamaan ne iltalääkkeensä. Ne on teille ihan tarpeeseen määrätty !
No ainakaan ne ei kaipaile ja ruikuta täällä jonkun tuntemattoman mielikuvitus henkilön perään. Ja vielä puhele sille. Käyppä sinä lääkkees.
H, terkkuja täältä tylsälästä, toivottavasti sulla on mukavaa.
t. tunteiden amatööri
Vierailija kirjoitti:
Joku toinen näkisi vain muotokielen siinä, missä joku toinen näkisi koko sisällyksen. Maailmankaikkeuteni mahtuisi tänäkin iltana sinun silmiisi. Kauniita unia.
Siksi sinä oletkin ihan erityinen. Kaikin tavoin. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykääpiö meni jääkaapille. Tänään 15kerta.
Laitatko viivan aina kun käyt?
En puhunut itsestäni. Äly hoi älä jätä.
Hei, mieslapsi sut se on ainakin jättänyt jo. sivuhuomio
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla vähän rakastunut sinuun (mies), halusin vain kertoa sen.
Kertoisitpa irl myös. Mieti sitä fiilistä, kun molemmille selviää, että se on kaksisuuntaista. Eikö elämässä kannattaisi kerrran se kokea?
Taisit todellakin järkyttyä mun näkemisestä. Viesti meni perille, ei tarvitse arvostella enää. 🙏 Hyvä että voit itse vetää hampurilaista ilman että se näkyy missään. Ja kyllä, ymmärrän senkin miksi sulla ei ole aikaa kirjoitella eikä nähdä. Olen v tun surullinen mut ps kat siitä.
Toivottavasti saat apua ketjun trollaaja. Huolestuttaa vointisi.
Terkkuja erityiselle naiselle.
Aivottomat jutut, vaikken läheskään kaikkia ehdi lukea parin pv tauon jälkeen. Nuku hyvin! M<3E; yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on komeita ei sulosia. Kissanpennut on suloisia.
Lempeä ja hyväkäytöksinen mies on muuten suloinen! Saat olla asiasta eri mieltä.
Sivusta
Kulta, mies on luomakunnan kruunu, mutta ei suloinen.
Vierailija kirjoitti:
Joku toinen näkisi vain muotokielen siinä, missä joku toinen näkisi koko sisällyksen. Maailmankaikkeuteni mahtuisi tänäkin iltana sinun silmiisi. Kauniita unia.
Sinulla on pieni maailma. 😃 Hyvää yötä, rakkain.
Vierailija kirjoitti:
Paksuilla ei ole tasoa koska kukan ei oikeasti halua niitä. siksi paksut antaa helpolla.
Törkeä kommentti. Kukaan itseään arvokkaaksi tunteva ei suostu kenenkään leluksi. Eikä pidä ketään leluna. Mikä on sinun tasosi?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla suloinen?
Läskit heilui mennessä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan muistuttaa joitakuita ottamaan ne iltalääkkeensä. Ne on teille ihan tarpeeseen määrätty !
No ainakaan ne ei kaipaile ja ruikuta täällä jonkun tuntemattoman mielikuvitus henkilön perään. Ja vielä puhele sille. Käyppä sinä lääkkees.
Katsoitko ketjun otsikkoa? 🤦 sivu
Yksi asia on ainakin varmaa: aamulla nukun pitkään.Toivottavasti et herätä minua aikaisin, tarvitsen unta.😚
Ei näiden sekavien sepustuksien perusteella kyllä voisi saada selville, että kuka kaipaa.