Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (31064)
Huomenta, Söpötär. Tinder-profiili on perustettu 💋
Hyvää huomenta Merimaskuun kullin luikahduksen päästä, Taivassalosta :)
Timantit on ikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä 30km ja rajain taa. Huomiseen.
Vai näin juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin, että entäs jos olen pettymys. Persoonaan et pety, mutta entä siihen, mitä on vaatteiden alla. Viisi vuotta sitten olisit saanut paremman version.
Eikö kaikki ihmiset olleet parempia 5 v ja varsinkin 10 v sitten. Antaa tylsämielisen vaikutelman tuollaiset mietteet. En koskaan miettisi noin.
Kyllä minä joskus mietin, mutta se ei tarkoita, että alati niin tekisin tai että se olisi päivieni sisältö. Minusta on ihan normaalia pohtia myös tuollaista joskus.
God morgon fru speciallärare 💕
Drömde om dig😚
Kun eilen puhumista eroista, en viitannut siinä meidän eroavaisuuksiin vaan eroihin. Ei liittynyt siis sinun persoonaasi.
Katja ajatuksissani heti aamusta <3
Vierailija kirjoitti:
Luulitko, että annoin sinulle pakit? Se oli vain sellainen testi.
Jos rakastat jotakuta, päästä hänet vapaaksi. Jos hän palaa luoksesi, hän on sinun. Jos ei, hän ei koskaan ollutkaan.
Ole hyvä ja siirry seuraavaan testi objektiisi!
Niin. Tästä ei nuorruta. Kroppa näyttää vuosikymmenien jälkeen miltä näyttää kuitenkaan olematta ylipainoinen. Tiedän pääni ja kroppani kestävyyden ja miten olen eleettömästi yksin selvinnyt. Olen alkanut kyseenalaistamaan kaivattuni ja ylipäätään toisen läheisyyden miltään osin. Tunteita oli, en kiellä mutta loppujen lopuksi tulen jatkamaan omaa polkuani. Kiitos ja kuitti. Adios.
Elämän suola on läheisyys. Suolatasapaino on vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin, että entäs jos olen pettymys. Persoonaan et pety, mutta entä siihen, mitä on vaatteiden alla. Viisi vuotta sitten olisit saanut paremman version.
Eikö kaikki ihmiset olleet parempia 5 v ja varsinkin 10 v sitten. Antaa tylsämielisen vaikutelman tuollaiset mietteet. En koskaan miettisi noin.
No riippuu kyllä vähän, ja ihmisillä on myös erilaisia makuja 😅
Minä 10 vuotta sitten olin varmasti enempi jonkun nistin/hampuusin/hipin mieleen, kun taas minä tänään olen enemmän jonkun freesin, komean ja tasapainoisen miehen mieleen.
Tosin ei tuossa mitään kovin radikaalia eroa ole, ja osa lirkuttajista samoja edelleen. Mutta sellaista sävyeroa on, kun muutos on ollut epätasapainoisesta ja mt-haasteisesta tasapainoiseksi ja hyvinvoivaksi.
Heräsin yöllä ja mietin vaan miltä tuntuis kun olisit kiinni painautuneena
Vierailija kirjoitti:
Heräsin yöllä ja mietin vaan miltä tuntuis kun olisit kiinni painautuneena
Testataan.
Vierailija kirjoitti:
Kun eilen puhumista eroista, en viitannut siinä meidän eroavaisuuksiin vaan eroihin. Ei liittynyt siis sinun persoonaasi.
Rakkaus löytää keinon.
Hyvää yötä 30km ja rajain taa. Huomiseen.