Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (30616)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasin fazerin sinisen. Mammoille ei maistuisi.
Mää syönkin lakuja.
Metrilakua?
Pepeä
Iso Pepe?
paksu pepe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä mutkikasta.
On mutta tuntuu oikealta.
Oikealta ja ei-oikealta. Tiedät kyllä, mitä tarkoitan. Selvää on, että tykätään toisistamme tavalla, joka on erityistä. Se ja sinä tunnut äärimmäisen oikealta.
Ja mikä ei?
Vierailija kirjoitti:
Tiedänhän mä, ettei tästä mitään oo tulossa. Kaikki olis mennyt toisin, jos ois, toisin. Ja silti, sydämessä vaan kaikuu, vuodesta toiseen.
No, miksei asiat ole toisin? Jos on sinusta kiinni niin ei kuin tekemään asioita toisin. Sillä saa eri tuloksia kuin mitä nyt saa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaipaamalleni naiselle. Suukkoja ja karvatuheron silityksiä! 🥰
😂
Tulisitko myös livenä silittelemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä mutkikasta.
Oikealta ja ei-oikealta. Tiedät kyllä, mitä tarkoitan. Selvää on, että tykätään toisistamme tavalla, joka on erityistä. Se ja sinä tunnut äärimmäisen oikealta.
Ja mikä ei?
Hän tietää kyllä. Ylipäänsä erot jne.
Vierailija kirjoitti:
Hotelliyö kyllä kiinnostaisi, mutta olen persaukinen renttu, joten naisen pitäis tarjota.
Mulla on farmariauto ja sen takaluukussa olen nukkunut. Sellaisen yön voin yhdelle Kangasalan miehelle tarjota. Siis, jos sinä ongit kaloja, että saadaan jotain syödäksemme.
Seuraavan kerran kun jossain nähdään niin lupaathan että jotain tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymy😍
Joo. Semmonen vähän ujo hymy 🥰
Et ole ujohymy, väärä tyyppi
Seuraavan kerran kun jossain nähdään niin lupaathan että jotain konkireettista tapahtuu?
Seuraavan kerran kun jossain nähdään niin lupaathan että jotain konkreettista tapahtuu?
En edelleenkään tavoittele mitään vakavaa naisen/naisten kanssa, joka/jotka on/ovat ollut/olleet naimisissa ja jo(i)lla on lapsi/lapsia jo entuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun jossain nähdään niin lupaathan että jotain tapahtuu?
Olen varma, että spontaanisti halaisin tiukasti. Kerran vain ollaan halattu, enkä ole varma, tykkäsikö siitä.
Me gustaría experimentar contigo más de lo que puedas imaginar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä mutkikasta.
Ja mikä ei?
Hän tietää kyllä. Ylipäänsä erot jne.
Ikä-? Mikset tohdi sitten sitä sanoa suoraan jos se kuitenkin on ongelma?
Tiedänhän mä, ettei tästä mitään oo tulossa. Kaikki olis mennyt toisin, jos ois, toisin. Ja silti, sydämessä vaan kaikuu, vuodesta toiseen.