Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (30616)
Minua ei harmita tai liikuta mikään mitä täällä nykyään julkaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaihtelee. Kun oon sun seurassa niin olisin heti valmis katsomaan enemmän. Mut sitten, kun välttelet, eikä nähdä niin vaikea uskoa, että sulla on samanlaisia tuntemuksia tai edes puoliakaan siitä miten oon ihastunut.
Välttelen+
Miksi
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä?
Toki on. Kunhan mainitsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaihtelee. Kun oon sun seurassa niin olisin heti valmis katsomaan enemmän. Mut sitten, kun välttelet, eikä nähdä niin vaikea uskoa, että sulla on samanlaisia tuntemuksia tai edes puoliakaan siitä miten oon ihastunut.
Välttelen+
Miksi
Mielestäni en.
Vieläkö uskot sen narsku Sn mustamaalamista ja valheita? Miten sokea joku voi olla manipuloinnille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemua ikävä
Mulla ei, mutta on sillä ihan iso kulli. Sen kerran kun töissä innostuttiin.
Mäkin olen kuullut, että hänen kulli on famous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemua ikävä
Naiset tykkää siitä juuri siksi, että hän on niin erilainen kuin sinä. Älä ole katkera ja jauha p*skaa hiekoittamalla, vaan ota oppia. Kateus ja katkeruus ei naisia kiinnosta.
Laitoin lisää rumaa tekstiä😁t. Irmeli
Sivusta?
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä! Ei kellään pidäkään harmittaa anonyymien nettiviestien perusteella. Toki se on inhimillistä ja hyväkin merkki, jos liian negatiivinen ilmapiiri, ilkeys tai suoranainen pahuus alkaa ahdistamaan, ja on parempi vältellä sellaista seuraa - myös netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että haen sinua kaikkialta? Tiedän, että sinä näet minut, mutta minä en näe sinua. Jos olisi toisin päin, tulisin luoksesi, mutta sinä et tule.
Miten voin tulla luoksesi? Missä tilanteessa?
Ohi kulkiessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä! Ei kellään pidäkään harmittaa anonyymien nettiviestien perusteella. Toki se on inhimillistä ja hyväkin merkki, jos liian negatiivinen ilmapiiri, ilkeys tai suoranainen pahuus alkaa ahdistamaan, ja on parempi vältellä sellaista seuraa - myös netissä.
Eikä mitään lässytystä voivottelua ei meistä mitään tule - täällä ei ratkaista mitään eikä kukaan tunne ketään hölmölöiset 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö uskot sen narsku Sn mustamaalamista ja valheita? Miten sokea joku voi olla manipuloinnille.
Monesti jos joku luulee olevansa porukan viisain, ei välttämättä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelen+
Miksi
Mielestäni en.
Nojoo, ei ole vaan asiaa. Ei kai se välttelemistä ole, mutta en silti tiedä mistään mitään. Jos jonkun varmistuksen saisin, mut ei sellasta taida tullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemua ikävä
Mäkin olen kuullut, että hänen kulli on famous.
Höhöö, hehee.
Jatkan eloani sinkkuna. Ei oo tulossa muutosta siihen. Varmuuden vuoksi omin jokaisen negaviestin täältä tänään. Ei tarvi vielä tulevanakaan viikonloppuna pestä hiuksia eikä sheivata. Ihsm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako prosenttia sinusta haluaa jatkaa entisessä, montako prosenttia aloittaa uusi?
Vaikka olenkin turvallisuushakuinen, oon valmis heittäytymään uuteen. Mun elämä on jo mennyt syksyllä uusiksi, mutta siitä puuttuu vielä se viimeinen palanen.Olen 90 % valmis, mut tarvitsen pienen tönäisyn tai tuen siihen viimeiseen hyppyyn. Kaikki positiivinen on tervetullutta.
Millä tavoin muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä mitään lässytystä voivottelua ei meistä mitään tule - täällä ei ratkaista mitään eikä kukaan tunne ketään hölmölöiset 🤷
Joo ei tietenkään. Kasvotustenhan ihmiset käy tuollaiset keskustelut joilla on jotain merkitystä. Tai no voi kai sitä vaikka facetimettää tai snäpätä, mutta privaatisti eikä missään julkisella palstalla kasvottomasti mölisten xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelen+
Miksi
Mielestäni en.
Nojoo, ei ole vaan asiaa. Ei kai se välttelemistä ole, mutta en silti tiedä mistään mitään. Jos jonkun varmistuksen saisin, mut ei sellasta taida tullakaan.
Otat yhteyttä ei se sen vaikeampaa ole.
Välttelen+