Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26469)
Ei kaikki ramppaa joka päivä suihkussa, todellakaan. Jos pesee hampaat ja kädet, huolehtii hygieniasta eikä haise pahalle, niin mitä se kellekään kuuluu kuinka usein joku TOINEN käy suihkussa!
Keskittykää omiin suihkutteluihinne.
Tänään ollu iso parisuhdeikävä. Yritän muistaa millasta se olis, monenlaista sopimista, säätämistä eri asioista, päätöksiä. Oma rauha ja ajankäyttö mennyttä. Mut olisko hänellä ymmärrystä kuitenkin, sitä en tiedä. Olisko helppo sopia asioista jne. Kaipaan helppoutta ja ymmärrystä. Välillä työasiat tulee kotiin. Niin se vaan on. No hyvää yötä joka tapauksessa, oot taas ollu mun mielessä ja tunnekielessä. Oot Merkityksellinen.
Perjantaina työpaikkakuppilassa treffit? Tarjoon lounaan. T
Hyi hitto, joku hiippaili takapihan tuntumassa kun tein yllätyskäynnin pimeään pihaan. Ihmiset on sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, joku hiippaili takapihan tuntumassa kun tein yllätyskäynnin pimeään pihaan. Ihmiset on sairaita.
Sori etin mun mirrii 🐈
Et usko miten ihanaa unta näin. Me nähtiin vihdoin pitkän ajan jälkeen. Tulit eteeni ja katsoit silmiini ja sanoit ne ihanat sanat, rakastan sua. Ja vastasin samoin sulle. Kuulin äänesi niin elävästi siinä unessa. Olin ihan pökerryksissä kun heräsin. Olihan tämä enneuni? Oon ilmeisesti niin paljon haaveillut tuosta hetkestä että se tuli uniini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta perässä, autan sua jos on joku ongelma..
Ai saman katon alle sun kans? 😃
Tarvittaessa kyllä niinkin
Saman sillan alla selvittäisiinkö.
Sä olet mun keski-iän kriisin keskellä paras päiväuni. Niin nuori ja täynnä elämää. Ja sit aina herään ja tuun työhön jota vihaan. Onneks oot siellä
Vierailija kirjoitti:
Lynyrd Skynyrdin rumpali selvisi hengissä lento-onnettomuudesta ja hiippaili verissään apua etsimään punaniskafarmarin pihalle. Punaniska ampui ensin haulikolla rumpalia olkapäähän ja siinä vaiheessa kaksi onnettomuutta kohdannut uhri kerkesi huutaa apua ja kertoa lento-onnettomuudesta. Kumpi näistä oli se sairas? Onneksi mies selviytyi.
Henna, olet mielessäni. Ajatteletkohan säkin mua?
Vierailija kirjoitti:
Kekon tsibale hyvä,
mutta ei multa.
Molemmat multa. Hyviä tietenkin.
Hei voitko kertoo, ootko havainnut mun mirrii siellä? Sillä on kiiluvat killisilmät ja se ääntelee: "miau, miau, miau".
Ootko ollu kaivattusi kanssa koskaan reissussa?
Vierailija kirjoitti:
Et enää aiheuta sydämentykytystä. Taisi mennä ohi tämä ihastus.
Kuitenkin kaipaat täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee paljon pieruja 🤭
No kumpi on hauskempi, pieru vai kakka?
Suihkulässytykset ei minulta
ei myöskään pierujutut
öitä höpönassut
👋
Eikö ne hiukan niin kuin kuulu asiaan? 😊