Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26469)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä omaa hobittia! Vaikeaa olla, kun ei jutella enää niin paljon kuin ennen.
Mä juttelisin kyllä, jos nähtäisiin. Haittaako karvaiset varpaat?
Voisin ruveta edustusvaimoksi ilman edustustehtäviä. Tai muita tehtäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sitten tapahtuu, kun istun yksin asunnossani ja tajuan, että menetin kaiken sen, mikä oli kotini ja sinä olit sanoja.
Älä rakenna hiekalle, rakenna kalliolle.
Kalliolle, kukkulalle. Todellisuuteni on sillan alla.
Sama. sivusta
Onpahan katto pään päällä.
Et enää aiheuta sydämentykytystä. Taisi mennä ohi tämä ihastus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä niin. Kyllä se minullakin vielä laantuu. ww
Vierailija kirjoitti:
Tykyttävätkö muut kehonosat?
Vierailija kirjoitti:
No voe ettääh
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Olet rakas. Saisinpa kaivautua syliisi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tunnistus. Siis kontiaisen pirulainen yrittää sinnekin. Pihan oletkin jo ansoittanut. Kaivaudu syvemmälle.
Kävelin tänään muutaman kerran onneni ohi. Hyvää yötä kaupungin toiselle laidalle 💞
Vierailija kirjoitti:
Sain tänään kaverin kanssa jutellessa hyvän hoksautuksen, kun puhuin siitä millaiset asiat mulle on miehessä tärkeää ja millaiset miestyypit taas ei oo mun juttu, niin hän sanoitti hyvin: pienet asiat on sinulle tärkeitä, kun taas monille ei ole ne vaan muut asiat.
Ja totta, juurikin pienet asiat on minulle tärkeitä!
Minä keskityn pelkkiin pieniin asioihin. Intensiivisesti.
Sivusta
Silloin kun kaivattu astui kuvioihin, mulla alkoi tulla keskittymisvaikeuksia. Se jäi jotenkin päälle, vaikka pahimmat tunnekuohut ovatkin jo tasaantuneet.Tänään piti saada yksi projekti valmiiksi, mutta ajatukset harhailivat. Taitaa mennä yö valvoessa, että saan homman päätökseen. Sellainen haittapuoli tässä kaipauksessa on ollut.
Kaipaan sua mut miks et käyny suihkus joka päivä? Se pilas kaiken. Ja se et tuntu et olit mun kans vaan mun talon ja auton takia. S**si parasta ikinä mut kamoon, Oliks meillä ikinä mitään muuta? Silti ajatellut sua vuoden taukoamatta sen jälkeen kun ei olla nähty.
T olet niin ihana. Huomasin viimeks vaan tuojottavani sun silmiin pää kallellaan. Menit hämillesi. Oot paras työkaveri ja niin ihana. T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ilta istuttiin selät vastakkain. Olisitpa kääntynyt ja koputtanut mua olkapäähän ja pyytänyt mukaasi, olisin lähtenyt ilman epäröintiä.
Tiedän, että olen kuvitellut sinut päässäni tietynlaiseksi, mutta olenko kuvitellut myös tämän kemian meidän välillä? Sano sä?
Missä istuttiin? Jos baarissa, mikä on sen alkukirjain?
Pistä viestii.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua mut miks et käyny suihkus joka päivä? Se pilas kaiken. Ja se et tuntu et olit mun kans vaan mun talon ja auton takia. S**si parasta ikinä mut kamoon, Oliks meillä ikinä mitään muuta? Silti ajatellut sua vuoden taukoamatta sen jälkeen kun ei olla nähty.
Pesikö edes hampaat joka päivä?
Kekon tsibale hyvä,
mutta ei multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta perässä, autan sua jos on joku ongelma..
Ai saman katon alle sun kans? 😃
Asuttaispa saman katon alla. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesikö edes hampaat joka päivä?
Kyllä niitä hinkkas tunnollisesti eikä ikinä haisit mutta ajatus niistä eritteistä mitä jaettiin ja aika monen tunnin hiet jotka jätti vaan kuivumaan ei oysty.
Mukailevan kriittinen tunne iski.