Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26579)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala kaipuu sun luo, oot jossain sadan metrin säteellä ehkä, hassua
Hä?! Missä sä oikein oot? Ootko jossain lähistöllä käymässä? Laita viestiä niin tuun ulos
Oon vanhemmilla
Kenelle kirjoitat?
Laatikko-leuka-kirurgille, heh.. vitsi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä sä nyt viiva limassa mua mietit ja haaveilet siitä kuinka tulisin luoksesi ja sanoin haluavani vain sut ja sitten ottaisin. Teen sen, mutta se vihreä valo on ensin näytettävä.
Juu kiitos mutta ei kiitos. Tuo sun vihainen asenne ei oikein sytytä.
Vihainen? Nyt menee ohi että viuhuu. Kaikkea muuta.
No kyllä tuo katkeran miehen puhetta oli. Kaiken huippuna ilmaus "viiva limassa". Meinaatko että joku nainen syttyy?
Luoja, mitä ylitulkintaa ja maalittamista.
Katkera taidat itse olla kun pitää pakottaa tuollaista stereotypiaa ahdasmielisellä tuomitsevuudella. Käytän halutessani värikkäitä ilmaisuja. Ei kiinnosta syttyykö joku kukkahattujen alta tuomioita jakava santavagina siitä. Kaivattuni ottaisi asian sellaisenaan ja huumorilla. Saatan sanoa itsestänikin tekeväni jotain kärki märkänä tai k y r p ä suorana. Eikä kenenkään tartte pahastua.
Ok. Miksette sitten ole jo yhdessä kun kerta tiedät että hän ottaisi huumorilla tuollaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitpas hyvän näköisenä liikenteessä.
Milloin?
Tänään!
Vierailija kirjoitti:
Varpaat jäässä koko päivän. Ei auta merinovilla- ja lämpösukat. Varpaiden lämmittäjää kaipaan. Tuskin tähän glögi auttaa. Vai auttaisiko?
Terästetty glögi voi auttaa.
Oot ihan vitu n ällöttävä kuvot ta vin mielisairas papparainen 🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Hei kaivattu, olisitko mun kainalokaveri? Ikävä sinua.
Sylikaveri
Vierailija kirjoitti:
...mutta onko sulla nyt kärki märkänä?
Niin. Tämä kiinnostaisi.
Terkkuja sulle kaunis nainen, jonka sukunimi päättyy v-kirjaimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä sä nyt viiva limassa mua mietit ja haaveilet siitä kuinka tulisin luoksesi ja sanoin haluavani vain sut ja sitten ottaisin. Teen sen, mutta se vihreä valo on ensin näytettävä.
No kyllä tuo katkeran miehen puhetta oli. Kaiken huippuna ilmaus "viiva limassa". Meinaatko että joku nainen syttyy?
Katkera taidat itse olla kun pitää pakottaa tuollaista stereotypiaa ahdasmielisellä tuomitsevuudella. Käytän halutessani vär
The situation is much more complicated
-from the side
👋
Laittakaa heiluti-heilutia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Kriittinen
2. Pelokas
3. Mukaileva
4. Vetäytyvä
5. Tunteileva
6. Sanavalmis
7. Optimistinen
8. Ennakoiva
9. Introvertti
Tunnistatko kuka on kyseessä? 😚
Pelokkuus on oire, ei luonteenpiirre. Mielenterveyden horjumisesta kumpuavia asioita ei kannata liittää eikä omaksua osaksi persoonaa.
Pelokkuus eli ujous on luonteenpiirre, minkä vastakohta on rohkeus. Älä pliis medikalisoi tätä. Tämä on Helsinki Mission yksinäisyys-työkirjan vuorovaikutustilanteiden janojen itsetutkiskelun työkalu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkera taidat itse olla kun pitää pakottaa tuollaista stereotypiaa ahdasmielisellä tuomitsevuudella. Käytän halutessani vär
Jos nyt sopii sivusta kommentoida niin omin tuon alkuperäisen viestin. Meillä on vähän kieroutunut huumorintaju ja syy miksi en ole yhdessä tuon hepun kanssa....Jaa a. Se unohti mun synttärit viime vuonna enkä oo antanut anteeksi.
Vähän haikea olo. Kaipaisin kosketusta. Hellää sellaista. Mutta hyvää yötä nyt!
Vierailija kirjoitti:
Nyt näyttää siltä että täytyy viedä tää asia ihan poliisille asti kun sä et tajua sitä että MÄ EN OLE SINUSTA KIINNOSTUNUT. OLE HYVÄ JA LOPETA TOI SUN SAIRAS SEURAAMINEN JA mielisairas sekopäinen kirjoittelu täällä!!!!!
Ootko nyt ihan varma
Vierailija kirjoitti:
Nyt näyttää siltä että täytyy viedä tää asia ihan poliisille asti kun sä et tajua sitä että MÄ EN OLE SINUSTA KIINNOSTUNUT. OLE HYVÄ JA LOPETA TOI SUN SAIRAS SEURAAMINEN JA mielisairas sekopäinen kirjoittelu täällä!!!!!
Ehkäpä sinun ei kannata tulla näille sivuille sitten, jos kerran pääsi hajoo.
sivusta
Saisipa olla auton vararengas.
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja sulle kaunis nainen, jonka sukunimi päättyy v-kirjaimeen.
Kiitos 🥰
-J. Virtanenv
Emilialle terkut. Rakastan sua. 🤔🥰
Vierailija kirjoitti:
Saisipa olla auton vararengas.
Minä olen vararengas. Heitetään takakonttiin, kun saa kunnon renkaan alle.