Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26464)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidille terveisiä sinne pilven reunalle. Nyt on taas sellainen hetki että tarvitsisin sua aivan kamalasti. Oon hukassa enkä tiedä mitä teen.
Anna sille pesää. T. äidin kummitus
Mitä ihmiselle pitää tapahtua, että siitä tulee tuollainen kuin sinusta? Vai oletko näitä Niuvanniemestä palstailevia, lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksisssta ynnä muista pahuuksista vankimielisairaalaan joutuneita?
Eri
Häh? Miksi puhut noin rumasti toiselle? Onko elämässäsi jotenkin vaikeuksia joita et osaa käsitellä?
Tuollaista kuvaa hän itsestään viestillään antoi. Jotenkin sekaisin tai paha.
Mistä sinä nyt puhut? Huumorista kuullut koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole laittanut mitään rajoja kaivatulle. Toivoisin että hän ylittäisi kaikki mahdolliset rajat joita välillämme kuvittelee ja kömpisi suoraan päälleni tai alleni.
Sano se hänelle.
Koen, että tuttavuustasomme ei vielä luo turvallista pohjaa näin suoraan ilmaisuun.
Ole sitten ilman.
Enkö saa tutustua? Miksi niin jyrkkä ja ehdoton suhtautuminen, suorastaan mustavalkoinen?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko miehen, jolla on useita ystävänaisia?
ihan positiivistakin olisi, mieluummin näin kuin mies jolla pelkkiä veljiä ja pitää naisia jonain haltijaolentoina "joita on mahdoton ymmärtää"
Vierailija kirjoitti:
Lähtekää kaipausketjulaiset munkaa syysretkelle Tallinnaan 🥰
Ok. Sinä tajoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kuinka usein iltaisin tai muuten kotona yksin ollessa teet sitä kauneinta minua ajatellen itsellesi?
ylänuoli 👍 - Päivittäin tai ainakin melkein
alanuoli 👎 - Vain kun olemme vasta nähneet
No en varmasti juuri Sinua ajatellen, mutta jotain ihmistä ajatellen kyllä päivittäin. Nyt on uusi ihminen tässä mielessä ja toivottavasti jossain vaiheessa myös muutenkin kuin vain minun mielessäni.
Höh. Suren, jos ajatteletkin jotakuta muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakuja ja kahvia, no, kai sen aamun voi näinkin alottaa
Kyllä voi, joskus tommonen aamu on parasta.
Ei ehkä verenpaineelle
sivu
Vierailija kirjoitti:
Poistajalla on ollut vähän vaikea aamupäivä🤣
Mitä se on poistellut tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidille terveisiä sinne pilven reunalle. Nyt on taas sellainen hetki että tarvitsisin sua aivan kamalasti. Oon hukassa enkä tiedä mitä teen.
Mitä ihmiselle pitää tapahtua, että siitä tulee tuollainen kuin sinusta? Vai oletko näitä Niuvanniemestä palstailevia, lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksisssta ynnä muista pahuuksista vankimielisairaalaan joutuneita?
Eri
Häh? Miksi puhut noin rumasti toiselle? Onko elämässäsi jotenkin vaikeuksia joita et osaa käsitellä?
Siitähän tässä olikin kyse. Ei tervejärkinen, hyväntahtoinen ihminen heitä tuollaista huumoria toisen kuolleesta äidistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole mikään häntäheikki joka vilkuilee niitä ystävänaisiaan sillä silmällä, niin mikäs siinä.
Onko sellaisia? jos tulee tilaisuus olla muuta
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah nainen mä laitan sun mahaan elävän ihmisen
Et laita.
Jep ketjussa taitaa olla enimmäkseen hedelmällisen iän ohittaneita naisia, lesboja ja veloja. Muutama poikkeus ehkä joukossa.
Niin, tuliko yllätyksenä, että jokainen nainen ei ole 24/7 valmiina porsimaan sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Huumori on hauskaa. Sinä olit vain ilkeä, tai ilkeä on vähättelevä ilmaus. Paha, pahantahtoinen, julma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Johanna.
Omin.
Minä myös. Tiedän, että useampi henkilö kaipaa minua. En ole unohtanut teitä, mutta minun täytyy toipua vielä hetki ennen kuin uskallan ottaa ketään elämääni.
Rakkaudella, Johanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Ei tervejärkinen, hyväntahtoinen ihminen heitä tuollaista loukkaavaa solvausta toisesta vaikka ei vitsistä pitäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna voisi tavata, jos haluaisi.
Niin voisi. Syödäänkö yhdessä lounas ja mennään sen jälkeen sun autoon pussaamaan?
Vau ja kyllä. Olisi mahtavaa, mutta harmillisesti töissä ollut liian kiire tänään. En ole edes nähnyt sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et laita.
Jep ketjussa taitaa olla enimmäkseen hedelmällisen iän ohittaneita naisia, lesboja ja veloja. Muutama poikkeus ehkä joukossa.
Niin, tuliko yllätyksenä, että jokainen nainen ei ole 24/7 valmiina porsimaan sinulle?
Miksi puhut noin rumilla sanoilla lapsen synnyttämisestä? Tämä palsta kyllä kokoaa sielultaan rumia keskustelijoita yhteen
Vierailija kirjoitti:
Huumori on hauskaa. Sinä olit vain ilkeä, tai ilkeä on vähättelevä ilmaus. Paha, pahantahtoinen, julma.
Tuo oli kai sitten sitä Ainutta Oikeaa huumoria, koska nauran typeryydellesi katketakseni. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli kai sitten sitä Ainutta Oikeaa huumoria, koska nauran typeryydellesi katketakseni. XD
Miltä tuntuu olla kusipää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et laita.
Miksi puhut noin rumilla sanoilla lapsen synnyttämisestä? Tämä palsta kyllä kokoaa sielultaan rumia keskustelijoita yhteen
Juuuu todella kaunishan oli tuokin ilmaus jota ap käytti "ah nainen mä laitan sun mahaan elävän ihmisen" 🤢🤢🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole mikään häntäheikki joka vilkuilee niitä ystävänaisiaan sillä silmällä, niin mikäs siinä.
Onko sellaisia? jos tulee tilaisuus olla muuta
sivusta
Saattaa olla paha varsinkin jos on kaunis nainen, enemmin tai myöhemmin tekee mieli tehä jotain muuta.
No en varmasti juuri Sinua ajatellen, mutta jotain ihmistä ajatellen kyllä päivittäin. Nyt on uusi ihminen tässä mielessä ja toivottavasti jossain vaiheessa myös muutenkin kuin vain minun mielessäni.