Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25830)
Huomenna voisi tavata, jos haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette voita minua näissä peleissä ikipäivänä. Loppu.
Et ehkä ole tajunnut, että kukaan muu ei pelaa, vain sinä itse.
Ehkä ei kannata amatöörinä elvistellä. Pohdi hetki mistä tuo negatiivisuus kumpuaa.
En syty negatiivisista ihmisistä, yrittävät rajoittaa alentamalla.
Negatiivisuus? Ei kuvaa minua. Elän elämäni isointa kriisiä, ja silti mieli on luottavainen.
En jaksa puhua sinusta. Ohitit koko asian joten ohitit minutkin. Kivaa iltaa.
Nämä passiivisaggressiiviset kivaa iltaa ja hyvää viikonloppua jonkun kuitin tai negan perässä on niin huvittavia.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ole täällä, mutta laitan sulle kuitenkin terkkuja, jos vaikka vahingossa lukisit. Mun sydän on ihan sykkyrällä, kun sua mietin. Toivon, että meillä ois joskus yhteinen tulevaisuus ja voitais jutella niin kuin ennen. Mä haluun taas haaveilla ihan hulluja juttuja niin kuin silloin aikoinaan, mieluusti tällä kertaa yhdessä. 😍
Mäkin haaveilen tästä, mutta nähdään liian harvoin. Ennen petyin, jos sua ei just sinä päivänä näkynytkään siellä. Nykyään yllätyn, jos sä kerrankin oot paikalla. Ja seuraavaan kertaan menee viikkoja tai kuukausia.
Hyvää yötä menevälle naiselleni 🙋
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua. Ihania unia. 🧸🍂
😴
Vierailija kirjoitti:
Haluan. Laita viestiä
Hyvää yötä miehelle lähes naapuriin 🥰 Miten joku voi olla noin söpö ja maskuliininen samaan aikaan? 🥰
Vierailija kirjoitti:
Aika on ollut pitkä odotella. Mutta sydän on ollut sitkeä. Jokohan pian se pääsee omansa luo? Rohkeutta sulle!
Omin tämän, vaikka asiahan on hänestä kiinni. Minä kun en ole enää kiinni missään.
Järjettömän rakastunut sinuun💕
En huoli mitään hindua, jota en tunne enkä myöskään juoppoa, joten asiat on jo käsitelty, paitsi irl tasolla. Haluan nähdä kaivattuni ennen kuin kuolen ja sopia asiat, muuta en pyydä tai toivo. Toisen kaivattuni kanssa olisi parasta myös sopia, muutoin kaikki surkeus seuraa sua suoraan hautaan asti kuin karma.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät yöt tulevalle miehelleni 🥰
Sinä rakkain😍 Hyvää yötä 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette voita minua näissä peleissä ikipäivänä. Loppu.
Et ehkä ole tajunnut, että kukaan muu ei pelaa, vain sinä itse.
Ehkä ei kannata amatöörinä elvistellä. Pohdi hetki mistä tuo negatiivisuus kumpuaa.
En syty negatiivisista ihmisistä, yrittävät rajoittaa alentamalla.
Negatiivisuus? Ei kuvaa minua. Elän elämäni isointa kriisiä, ja silti mieli on luottavainen.
En jaksa puhua sinusta. Ohitit koko asian joten ohitit minutkin. Kivaa iltaa.
Nämä passiivisaggressiiviset kivaa iltaa ja hyvää viikonloppua jonkun kuitin tai negan perässä on niin huvittavia.
En ole passiivinen ihminen. Hyvä yritys kuitenkin taas tuputtaa valheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan. Laita viestiä
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Kolmatta kertaa ei tule. Ei olisi pitänyt toistakaan.
Ensimmäinen kun tavattiin. Toinen kun nähtiin. Kolmas kun tulit kylään.
Kolmannen olisin jättänyt välistä. En olisi tarvinnut sitä, mutta toisaalta päästiinpähän toisistamme eroon.
Vierailija kirjoitti:
K-miehelle öitä!
Öitä.😘
Joskus tuntuu, että mun on aika turha avata fiiliksiäni, epävarmuuksiani tai kelojani meidän jutusta kun ei se oikein koskaan saa mitään vastinetta, täällä tai oikeessa elämässä. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika on ollut pitkä odotella. Mutta sydän on ollut sitkeä. Jokohan pian se pääsee omansa luo? Rohkeutta sulle!
Omin tämän, vaikka asiahan on hänestä kiinni. Minä kun en ole enää kiinni missään.
Asia ei ole minusta kiinni. Oon odottanut jo kquan
Anteeksi nainen, tulin äsken kämpälle lenkiltä enkä oo ehtinä vielä lukemaan viestejä, kamala nälkä ja jalat kastuit lenkillä, toivottavasti siulla on olna hyvä päivä. Jos oisit täällä tarjoisin iltapalaa. Hyvää syyslomaa jos lomailet. Ja hyvää yötä. Naiselle mieheltä.