Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24417)
Vierailija kirjoitti:
"No luulisi aikuisten ihmisten osaavan keskustella tunteista ilman skandaalia tai seurauksia?"
En ole normaali aikuinen ihminen. Olen rakastunut sekopää. Jos hän vastaa tuntevansa samoin ja ehdottaa että muutamme yhdessä kuun pimeälle puolelle niin en luota järjen valoni kirkkauteen.
No okei, ymmärrän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet antanut minulle tuulen siipien alle, toivottavasti voisin liitää sinne.
Liidä tänne pian. Otan sinut vastaan hellyydellä ja rakkaudella. Olen odottanut sinua kärsivällisesti. Anna minun vihdoin tuntea mitä on oikea rakkaus. Sinusta sen löysin
Onnea teille. Voitte siis unohtaa ne aikaisemmat kaipuun kohteenne, kun nyt yhtäkkiä toisiinne ihastuitte. Siitä vaan yhteystiedot vaihtamaan ja tutustumaan, ketjupari.
Äläpä sinä sivusta sekoittele vaan keskity omiin asioihisi vain.
Vierailija kirjoitti:
"No luulisi aikuisten ihmisten osaavan keskustella tunteista ilman skandaalia tai seurauksia?"
En ole normaali aikuinen ihminen. Olen rakastunut sekopää. Jos hän vastaa tuntevansa samoin ja ehdottaa että muutamme yhdessä kuun pimeälle puolelle niin en luota järjen valoni kirkkauteen.
Siellä on kuulemma alienien tukikohta😀 ken tietää
Vierailija kirjoitti:
Hienoa nähdä järkeäkin ketjussa. Täällä ajatusten Tonavat väittävät toisin, mutta ihastuneena ihmiset ovat kautta historian tehneet jälkikäteen kaduttavia typeryyksiä sankoin mitoin, joten on fiksua pohtia ennalta. En itse osaa neuvoa, kuinka kannattaa toimia, mutta sen neuvon annan, että älä kuuntele täältä kenenkään toimintaohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liidä tänne pian. Otan sinut vastaan hellyydellä ja rakkaudella. Olen odottanut sinua kärsivällisesti. Anna minun vihdoin tuntea mitä on oikea rakkaus. Sinusta sen löysin
Onnea teille. Voitte siis unohtaa ne aikaisemmat kaipuun kohteenne, kun nyt yhtäkkiä toisiinne ihastuitte. Siitä vaan yhteystiedot vaihtamaan ja tutustumaan, ketjupari.
Äläpä sinä sivusta sekoittele vaan keskity omiin asioihisi vain.
Sinähän sitä sivusta lähdit larppaamaan. Elä oppisi mukaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Tänään olisi loistava päivä vaikka pervoilla kaivatun kanssa. Harmi ettei olla sellaisissa väleissä, tai kontaktissa muutenkaan.
Pervoilla 😅
Täällä on tosi pimeitä tyyppejä jotka käyvät toisten viestien kimppuun. Mustasukkaista ja katkeraa porukkaa. Pysykää omassa kaipuussanne vain ja antakaa toisten olla kyttääjät!
Mukavaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tosi pimeitä tyyppejä jotka käyvät toisten viestien kimppuun. Mustasukkaista ja katkeraa porukkaa. Pysykää omassa kaipuussanne vain ja antakaa toisten olla kyttääjät!
Kyllä. Omivat toisten viestejä väkisin ja ylläpitävät omia ja toisten harhoja muista piittaamatta. Täällä on hyvä esimerkki heidän piittaamattomuuden uhrista, kun se yksi sylkee jatkuvasti katkeria syytöksiä kaipuunsa kohteelle, kun on mennyt harhoihin rakkauslarppareiden viesteistä. Ketjua emännöi muutama sellainen tapaus, jotka ajattelevat olevansa oikeutettuja hallitsemaan ketjua ja unohtamaan otsikon mukaisen tarkoituksen leikkiensä edestä. Sairasta väkeä.
Pimeintä täällä on se, että joku poistattaa aktiivisesti toisten viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Omivat toisten viestejä väkisin ja ylläpitävät omia ja toisten harhoja muista piittaamatta. Täällä on hyvä esimerkki heidän piittaamattomuuden uhrista, kun se yksi sylkee jatkuvasti katkeria syytöksiä kaipuunsa kohteelle, kun on mennyt harhoihin rakkauslarppareiden viesteistä. Ketjua emännöi muutama sellainen tapaus, jotka ajattelevat olevansa oikeutettuja hallitsemaan ketjua ja unohtamaan otsikon mukaisen tarkoituksen leikkiensä edestä. Sairasta väkeä.
😂😂😂 te ootte molemmat ihan sekopäisiä
Lokakuista päivää kaivatulleni.
Jos annat olla, niin asia jää kummittelemaan, ehkä jopa loppuelämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut asiat elämässä jäävät selvittämättä. Voin elää sen kanssa.
Lupaan kyllä vastata rehellisesti jos hän itse tulee ja kysyy kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on? Joku mies Tampereelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut asiat elämässä jäävät selvittämättä. Voin elää sen kanssa.
Lupaan kyllä vastata rehellisesti jos hän itse tulee ja kysyy kaikesta.
Kenelle kirjoitat, niin tietää tulla kysymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 te ootte molemmat ihan sekopäisiä
Tuo kyttä on tässä ainoa sekopäinen kun on pakko aina sohaista viestejäni sivusta. Jostain syystä hän löytää aina viestini eikä kestä sitä että kirjoitan kaivatulleni. Mut antaapa olla. En jaksa tuosta epätoivoisesta trollista välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapparan mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Ei liity Tampere tähän millään lailla.
Sinun pitäisi ehdottaa sitä.