Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (23001)

Vierailija
22681/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä sanoi "miksi sun häpyhuulet on tuollaiset roikkuvat eikä pienet niinkuin muilla"

Minulla on ihan normaalit häpyhuulet. Inhottaa että hän vertasi muihin vaikka tiedän etten ole hänen ensimmäinen seksikumppaninsa. Mitä tuollaiseen voi vastata?

Sanoi niinku suomeksi että muilla on ollu parempi pillu. Saattaa haluta sellaisen paremman version itselleen. 

Vierailija
22682/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn tarjoamaan naiselle sen mitä muut miehet eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22683/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen, että mua ei ole olemassa sulle just nyt. 

Ei ole. Syyn olen kertonut hänelle. 

Mä ymmärrän. Anteeksi kun en pärjää tämän tilanteen kanssa ottamatta yhteyttä suhun. Mä lopetan nyt. Olen täällä kun olet valmis .

no miks et ota yhteyttä

Vierailija
22684/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee tästä niin huono olla.. ja jo se on todiste että en ole hyvä sulle. Mun pitäs kestää tää paremmin eikä mennä hajalle tästä. Se että menen hajalle kertoo kaiken. Mä en ole sun arvoinen. Mä olen jo menettänyt sinut. 

miehelle 

Jos suhteessa tai ihastuessa tulee huono olla, eikö se kerro jo kaiken tarpeellisen? Ei se todista oletko hyvä kenellekään. Se todistaa, ettei sulla ole hyvä olla. Eli se toinen ei ole riittävä sulle tai sun arvoinen. Käänsit asian mielessäsi nyt ihan nurin.

Ei vaan kyse on toisen rajoista ja tilan antamisesta. Kun toinen tarvitsee tilaa , mun täytyy pystyä antamaan sitä menemättä itse hajalle. 

Niin no mäkin oon tässä tilan antamisessa tosi huono, kun rakastuu, niin tekis mieli nysvätä koko ajan kaksin.

Vierailija
22685/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen, että mua ei ole olemassa sulle just nyt. 

Ei ole. Syyn olen kertonut hänelle. 

Mä ymmärrän. Anteeksi kun en pärjää tämän tilanteen kanssa ottamatta yhteyttä suhun. Mä lopetan nyt. Olen täällä kun olet valmis .

no miks et ota yhteyttä

Et ole hän, olen ottanut yhteyttä viimeksi tänään eikä hän vastaa 

Vierailija
22686/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee tästä niin huono olla.. ja jo se on todiste että en ole hyvä sulle. Mun pitäs kestää tää paremmin eikä mennä hajalle tästä. Se että menen hajalle kertoo kaiken. Mä en ole sun arvoinen. Mä olen jo menettänyt sinut. 

miehelle 

Jos suhteessa tai ihastuessa tulee huono olla, eikö se kerro jo kaiken tarpeellisen? Ei se todista oletko hyvä kenellekään. Se todistaa, ettei sulla ole hyvä olla. Eli se toinen ei ole riittävä sulle tai sun arvoinen. Käänsit asian mielessäsi nyt ihan nurin.

Ei vaan kyse on toisen rajoista ja tilan antamisesta. Kun toinen tarvitsee tilaa , mun täytyy pystyä antamaan sitä menemättä itse hajalle. 

Niin no mäkin oon tässä tilan antamisessa tosi huono, kun rakastuu, niin

Niinpä. Ja sitten kun toiselle tulee juttuja ja tarvitsee omaa tilaa ja aikaa, niin mulla menee pää ihan sekaisin. Kun pitäisi luottaa siihen suhteeseen että kaikki on hyvin vaikka menisi muutama päivä ilman yhteyttä kun toinen sitä tarvitsee ja on sen selvästi sanoittanut vielä. 

Vierailija
22687/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän väliin kaipausta: Ei nähty tänään vitoskerroksen mies.

😐

Vierailija
22688/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehelle 

Sun pitää kommunikoida, puhua.

Vierailija
22689/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehelle 

Vaikea on puhua kun ei saa yhteyttä toiseen. Olen laittanut viestejä. 

Vierailija
22690/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti aitoa rakkautta!

Vierailija
22691/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehelle 

jos ei puhelin viesteihin vastaa kannattaa unohtaa

Vierailija
22692/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisista. Musta-aukko pareja voi olla olemassa. Me ollaan toisillemme kuin mustia aukkoja. Uskon että molemmat haluais olla aurinkoja toisilleen. 

Vierailija
22693/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatun ottaisin mieluiten ilman miljooniaan. Voisi laittaa ne tarvitseville. Raha hänessä ei kiehdo, mutta se, mitä hän on saanut aikaan, kiehtoo. Niin tai näin, hän ei kuulu mulle eikä hän minua edes halua. 🥳

Vierailija
22694/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehelle 

jos ei puhelin viesteihin vastaa kannattaa unohtaa

En mä voi unohtaa ihmistä kenen kans on suhde olemassa.. ei se toimi niin

Vierailija
22695/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä sanoi "miksi sun häpyhuulet on tuollaiset roikkuvat eikä pienet niinkuin muilla"

Minulla on ihan normaalit häpyhuulet. Inhottaa että hän vertasi muihin vaikka tiedän etten ole hänen ensimmäinen seksikumppaninsa. Mitä tuollaiseen voi vastata?

Mitä täällä oikein horistaan koko ajan jotain alapääjuttuja? Tietenkin ne on normaalit, lopettakaa jo jauhamasta jostain persereiästä ja häpyhuulista, tämä on kaipausketju eikä mikään lapsen tasolle jääneiden alapäätrollien ketju.

Vierailija
22696/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatiko vaimosi miljoonia?

Me mentiin ensi treffeillä kebabkioskille. Naiset jotka vaatii miljoonia eivät ole millään tavalla itse luovia vaan ostavat rahalla muiden luovuuden tuotoksia ja täyttävät sillä sisäistä tyhjiötään.

Vierailija
22697/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisista. Musta-aukko pareja voi olla olemassa. Me ollaan toisillemme kuin mustia aukkoja. Uskon että molemmat haluais olla aurinkoja toisilleen. 

Samaistun tähän. Nils holkersson 

Vierailija
22698/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivatun ottaisin mieluiten ilman miljooniaan. Voisi laittaa ne tarvitseville. Raha hänessä ei kiehdo, mutta se, mitä hän on saanut aikaan, kiehtoo. Niin tai näin, hän ei kuulu mulle eikä hän minua edes halua. 🥳

nähtiinkö milloi viimeks

Vierailija
22699/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista vertailla pildeä oikein ääneen. Mutta siis: isot häppärit ovat ihanat.

m44

Ja sen lisäksi että ne ovat ihanat, ne ovay myös täysin normaalit. Sellainen naisen alapää on. Ihme että tämmöisiäkin joku miettii.

Vierailija
22700/23001 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elossa

Ilossa 

Auringonpaisteessa 

Turvassa

Onnellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän