Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (22777)

Vierailija
22661/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen, että mua ei ole olemassa sulle just nyt. 

Ei ole. Syyn olen kertonut hänelle. 

Vierailija
22662/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole muuta mielessä kuin pyllynreikä, ei ole yläpäässä verenkiertoa.

Jos kerran vuodessa miljoonien muiden asioiden lomassa kerran ajattelee pyllynreikää, ei se tarkoita etteikö niitä miljoonia muita ajatuksia olisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22663/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko luotettava?

100%

Vierailija
22664/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viestillä,soittamalla vai livenä?

Vierailija
22665/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä sanoi "miksi sun häpyhuulet on tuollaiset roikkuvat eikä pienet niinkuin muilla"

Minulla on ihan normaalit häpyhuulet. Inhottaa että hän vertasi muihin vaikka tiedän etten ole hänen ensimmäinen seksikumppaninsa. Mitä tuollaiseen voi vastata?

Vierailija
22666/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä sanoi "miksi sun häpyhuulet on tuollaiset roikkuvat eikä pienet niinkuin muilla"

Minulla on ihan normaalit häpyhuulet. Inhottaa että hän vertasi muihin vaikka tiedän etten ole hänen ensimmäinen seksikumppaninsa. Mitä tuollaiseen voi vastata?

Joo. Taitaa olla todella 'poika' ystävä. 

Vierailija
22667/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kattomaan naked attractionia. Näkee erilaisia römpsiä ja vehkeitä. Ja kehoja. 

Vierailija
22668/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markolla on ihana muna😘😘🥰

Aikuiselle naiselle ei riitä hyvä., jos miehellä on ruma sielu. 

Eikä aikuinen nainen huutele tuollaisia julkisesti. 

Sivusta 

Vierailija
22669/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde kävelemään. 

Vierailija
22670/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tästä niin huono olla.. ja jo se on todiste että en ole hyvä sulle. Mun pitäs kestää tää paremmin eikä mennä hajalle tästä. Se että menen hajalle kertoo kaiken. Mä en ole sun arvoinen. Mä olen jo menettänyt sinut. 

miehelle 

Vierailija
22671/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, haluatko panna? Soita minulle

Vierailija
22672/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
22673/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee tästä niin huono olla.. ja jo se on todiste että en ole hyvä sulle. Mun pitäs kestää tää paremmin eikä mennä hajalle tästä. Se että menen hajalle kertoo kaiken. Mä en ole sun arvoinen. Mä olen jo menettänyt sinut. 

miehelle 

Jos suhteessa tai ihastuessa tulee huono olla, eikö se kerro jo kaiken tarpeellisen? Ei se todista oletko hyvä kenellekään. Se todistaa, ettei sulla ole hyvä olla. Eli se toinen ei ole riittävä sulle tai sun arvoinen. Käänsit asian mielessäsi nyt ihan nurin.

Vierailija
22674/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehelle 

mis nähtiin viimeks?

Vierailija
22675/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tää ketjuilu on pyllystä ja raastaa kaikkein eniten, ei se, kuka on riittävän hyvä kenellekin.

Vierailija
22676/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista vertailla pildeä oikein ääneen. Mutta siis: isot häppärit ovat ihanat.

m44

Vierailija
22677/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän. Anteeksi kun en pärjää tämän tilanteen kanssa ottamatta yhteyttä suhun. Mä lopetan nyt. Olen täällä kun olet valmis .

Vierailija
22678/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehelle 

Jos suhteessa tai ihastuessa tulee huono olla, eikö se kerro jo kaiken tarpeellisen? Ei se todista oletko hyvä kenellekään. Se todistaa, ettei sulla ole hyvä olla. Eli se toinen ei ole riittävä sulle tai sun arvoinen. Käänsit asian mielessäsi nyt ihan nurin.

Ei vaan kyse on toisen rajoista ja tilan antamisesta. Kun toinen tarvitsee tilaa , mun täytyy pystyä antamaan sitä menemättä itse hajalle. 

Vierailija
22679/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehelle 

mis nähtiin viimeks?

Edelleen siellä mun luona 

Vierailija
22680/22777 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tänään tosi surullinen tämän vuoden läheisen tai itseasiassa kahden läheisen menetyksestä. Silloin haluaa syliin enemmän kuin muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi