Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22777)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole muuta mielessä kuin pyllynreikä, ei ole yläpäässä verenkiertoa.
Jos kerran vuodessa miljoonien muiden asioiden lomassa kerran ajattelee pyllynreikää, ei se tarkoita etteikö niitä miljoonia muita ajatuksia olisi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko luotettava?
100%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen, että mua ei ole olemassa sulle just nyt.
Ei ole. Syyn olen kertonut hänelle.
viestillä,soittamalla vai livenä?
Poikaystävä sanoi "miksi sun häpyhuulet on tuollaiset roikkuvat eikä pienet niinkuin muilla"
Minulla on ihan normaalit häpyhuulet. Inhottaa että hän vertasi muihin vaikka tiedän etten ole hänen ensimmäinen seksikumppaninsa. Mitä tuollaiseen voi vastata?
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä sanoi "miksi sun häpyhuulet on tuollaiset roikkuvat eikä pienet niinkuin muilla"
Minulla on ihan normaalit häpyhuulet. Inhottaa että hän vertasi muihin vaikka tiedän etten ole hänen ensimmäinen seksikumppaninsa. Mitä tuollaiseen voi vastata?
Joo. Taitaa olla todella 'poika' ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Laita kattomaan naked attractionia. Näkee erilaisia römpsiä ja vehkeitä. Ja kehoja.
Vierailija kirjoitti:
Markolla on ihana muna😘😘🥰
Aikuiselle naiselle ei riitä hyvä., jos miehellä on ruma sielu.
Eikä aikuinen nainen huutele tuollaisia julkisesti.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Lähde kävelemään.
Mulle tulee tästä niin huono olla.. ja jo se on todiste että en ole hyvä sulle. Mun pitäs kestää tää paremmin eikä mennä hajalle tästä. Se että menen hajalle kertoo kaiken. Mä en ole sun arvoinen. Mä olen jo menettänyt sinut.
miehelle
Nainen, haluatko panna? Soita minulle
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tästä niin huono olla.. ja jo se on todiste että en ole hyvä sulle. Mun pitäs kestää tää paremmin eikä mennä hajalle tästä. Se että menen hajalle kertoo kaiken. Mä en ole sun arvoinen. Mä olen jo menettänyt sinut.
miehelle
Jos suhteessa tai ihastuessa tulee huono olla, eikö se kerro jo kaiken tarpeellisen? Ei se todista oletko hyvä kenellekään. Se todistaa, ettei sulla ole hyvä olla. Eli se toinen ei ole riittävä sulle tai sun arvoinen. Käänsit asian mielessäsi nyt ihan nurin.
Vierailija kirjoitti:
miehelle
mis nähtiin viimeks?
Minusta tää ketjuilu on pyllystä ja raastaa kaikkein eniten, ei se, kuka on riittävän hyvä kenellekin.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista vertailla pildeä oikein ääneen. Mutta siis: isot häppärit ovat ihanat.
m44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen, että mua ei ole olemassa sulle just nyt.
Mä ymmärrän. Anteeksi kun en pärjää tämän tilanteen kanssa ottamatta yhteyttä suhun. Mä lopetan nyt. Olen täällä kun olet valmis .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehelleJos suhteessa tai ihastuessa tulee huono olla, eikö se kerro jo kaiken tarpeellisen? Ei se todista oletko hyvä kenellekään. Se todistaa, ettei sulla ole hyvä olla. Eli se toinen ei ole riittävä sulle tai sun arvoinen. Käänsit asian mielessäsi nyt ihan nurin.
Ei vaan kyse on toisen rajoista ja tilan antamisesta. Kun toinen tarvitsee tilaa , mun täytyy pystyä antamaan sitä menemättä itse hajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehellemis nähtiin viimeks?
Edelleen siellä mun luona
Mä oon tänään tosi surullinen tämän vuoden läheisen tai itseasiassa kahden läheisen menetyksestä. Silloin haluaa syliin enemmän kuin muuta.