Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22777)
Vierailija kirjoitti:
Ulkona tavattiin viimeksi. Sille joka kysyi missä tavattiin.
missä oltiin ennen ulosmenoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä söit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö että on yö?
Juu tai ilta nyt vielä on. Mä harrastan säännöllisesti yöjuoksuja, sitä piti joku palstalla hurjana ja ettei naiset ikinä tee mitään sellaista.
Lähdetkö juoksemaan vielä?
Kyllä
Eikö se ole pelottavaa?
Noo ei oikeastaan. Tietty pitää olla aistit hereillä ja vähän tarkkailla ympäristöä, mutta ei minua pelota. Tyhjät, öiset tiet ja polut on ihania ja eilen oli vielä raikas sade.
Kuulostaa ihanalta. Tekisin samaa jos uskaltaisin. Olisipa kaivattu seurana niin lähtisin hänen kanssaan yölenkille, silloin ei pelottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen kakara kirjoittaa tuntemattomille anonyymipalstalla?
Selviää, kun katsot peiliin. Lapset ovat fiksuja, joten on lasten halventamista korottaa itsesi kakaraksi.
Lapsi ei aina ymmärrä mitä päästää suustaan ja missä. Ihmisen täytyy olla päästään sekaisin jos käyttää anonyymiä palstaa anonyymeille kommunikoimiseen omista asioista. Ihan turha lässyttää muuta.
Miksi sitten olet itse täällä mäkättämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä söit
ei köyhäl miehel oo varaa syödö
Vierailija kirjoitti:
Uusi miesystävä on ihan "MITÄ IHMETTÄ!!" kun en halua peppupanoja tai edes mitään sormen pyllyyn työntelyjä. Hänelle tuntuu sellainen olevan ihan olennainen osa tavallista perusseksiä. Itse taas en halua että pyllyreikääni kosketaan.Minulle se vie kaiken kiihottuneisuuden pois saman tien. Mutta miehellleni sellainen suhtautuminen tuntuu olevan ihan Marsista. Miten tässä nyt edetään jos perusasiat on ihan eri linjoilla.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/a418f51d-6fb6-4eb5-b2f5-681e35c0f610
Reippaasti vaan sormea miehen peppuun
Vierailija kirjoitti:
Uusi miesystävä on ihan "MITÄ IHMETTÄ!!" kun en halua peppupanoja tai edes mitään sormen pyllyyn työntelyjä. Hänelle tuntuu sellainen olevan ihan olennainen osa tavallista perusseksiä. Itse taas en halua että pyllyreikääni kosketaan.Minulle se vie kaiken kiihottuneisuuden pois saman tien. Mutta miehellleni sellainen suhtautuminen tuntuu olevan ihan Marsista. Miten tässä nyt edetään jos perusasiat on ihan eri linjoilla.
Pilde on parasta. Kannattaa miettiä kahteen kertaan tuollaisen miesystävän tulevaisuutta.
m44
Aurinkoinen tervehdys kaikille miehille, jotka eivät hosu kauhealla kiireellä sänkyyn nolaamaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoinen tervehdys kaikille miehille, jotka eivät hosu kauhealla kiireellä sänkyyn nolaamaan itseään.
Kyllä! Itsensä voi nolata sitten myöhemminkin!
Sanni - Joululaulu. Voiko joku vahvistaa, onko tämä kappale todella Sannin tekemä? Olen hieman epävarma, koska tyyli kuulostaa erilaiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/keho/a/a418f51d-6fb6-4eb5-b2f5-681e35c0f610
Reippaasti vaan sormea miehen peppuun
Tuulen Viemää -rakkauselokuvassakin sormi miehen pers_eeseen vatkaamaan ja hieromaan. Vaseliinia viereen.
Lounastauolta terkut ihanalle Sarkulle.
Vierailija kirjoitti:
Me ei juurikaan ole nähty hetkeen, moikattu nopeasti. Tänään ohikulkiessa katsottiinko toisiamme? Hymyiltiinkö vai oliko se vaivaantunutta? En ole varma kun keskityin siihen miten sukat pyöri jaloissa ja perhoset lenteli joka suuntaan. Kaipaan sua.
Miehelle.
Mä en tiedä mikä on vikana, mut mä oon välillä ihan turta. Tai liian rikki kaikesta. Toki rakastan sua edelleen, mut en saa sellaista huumaa päälle, et ois perhosia vatsassa. Ehkä se oli sitä, minkä näit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö että on yö?
Juu tai ilta nyt vielä on. Mä harrastan säännöllisesti yöjuoksuja, sitä piti joku palstalla hurjana ja ettei naiset ikinä tee mitään sellaista.
Lähdetkö juoksemaan vielä?
Kyllä
Eikö se ole pelottavaa?
Noo ei oikeastaan. Tietty pitää olla aistit hereillä ja vähän tarkkailla ympäristöä, mutta ei minua pelota. Tyhjät, öiset tiet ja polut on ihania ja eilen oli vielä raikas sade.
Kuulostaa ihanalta. Tekisin samaa jos uskaltaisin. Olisipa kaivattu seurana niin läh
Me ei koskaan voitais mennä kaivatun kanssa lenkille. Hän tykkää vauhdista ja mä juoksen niin hitaasti, et ihmiset kävelee ohi. 😂
Syömistä ja peppupanoa sekaisin. On tämäkin palsta.
Vierailija kirjoitti:
Syömistä ja peppupanoa sekaisin. On tämäkin palsta.
Osa porukasta on jäänyt pysyvästi anaalivaiheeseen.
Sinä päätät omasta kehostasi. Jos jokin ei tunnu mukavalta, toisen täytyy kunnioittaa sitä. Työntäköön sormensa omaansa.