Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22562)
Vierailija kirjoitti:
Olen virallisesti HYLÄTTY.
Dramatic!
Hyvää yötä halein suukoin naiselle 30km ja kuntarajain paremmalle puolelle mieheltä.Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräjäoikeus muisti minua tänään.
Eropaperit vai haaste?
Eka
God natt min favoritlärare, fru speciallärare från Helsingfors 💕
Du är vacker 🔥
Oot mielessä niin monta kertaa päivän aikana, että jos sen lukeman sulle kertoisin pitäisit mua aivan sekopäänä.
Nuku hyvin.
Hyvää yötä miehelle! Kaipaan <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dramatic!
Jos tosielämän asia on draamaa, olkoon.
E, tuun käy nyk. kaupungissas useasti lähiviikkoina. Halataanko, jos nähdään?
Hyvät yöt ammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Hyvää yötä, rakas. Hellä suudelma. Nuku hyvin.
Pyydä mua ulos. Ei haittaa jos tarvitset tekosyyn ja se on läpinäkyvä. Jos tunnistat. N30
Onko muille tapahtunut tällaista. Tapasin ihmisen jonka jälkeen kaikki muuttui. Minussa on ikään kuin kaksi kerrosta kehon myötäisesti. Sisemmän tuntee kuten tunnet vaikka täyden vatsan ruokailun jälkeen ja ulompi on sitten ihon tuntemus. Sisemmällä tunnen enää vain sen mitä todella rakastan, en enää muuta. Ulkoisella osalla voin ihastua ihmisiin, tuntea kaipuuta lähelle, olla aktiivinen. Mutta se ei ole minkäänlainen osa sisemmän kanssa. Ne eivät enää yhdisty. Sisemmässä osassa on yksi ihminen. Noin muuten ulkomaailman asiat ovat kuin esineitä minulle. Toiminnallista ja hyväksyttävää, mutta eivät ole osa elämääni. Ennen oli yksi yhtenäinen kokonaisuus. Ei ole enää.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti siulla oli kiva päivä, kävin siellä tänää, tuln äsken kämpälle. Oisitpa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dramatic!
Jos tosielämän asia on draamaa, olkoon.
Toi sun julistus hylätyksi tulemisesta oli dramaattinen. Mutta tsemppiä! Kyllä se siitä aina jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo en mäkään myönnä täällä olleeni vaikka tunnistaisinkin sut. Mutta yritän saada sut tosielämässä tekemään jotain.
Sinällään, jos joku vaikenee täällä ja toivoo viestiä tosielämässä niin pieleen menee. Mitä kauempana on, sitä vaikeempaa viestiä on lähettää. Musta tuntuu, että usein se unohtuu. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö että on yö?
Juu tai ilta nyt vielä on. Mä harrastan säännöllisesti yöjuoksuja, sitä piti joku palstalla hurjana ja ettei naiset ikinä tee mitään sellaista.
Lähdetkö juoksemaan vielä?
Kyllä
Eikö se ole pelottavaa?
En ole vihainen tai pettynyt mistään.