Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kommunikoida oikeassa elämässä, siksi en tee sitä täällä.
Niin minäkin, mutta en enää osaa.
Sivusta.
Jostain pitää alottaa.
Ja joskus pitää päästää irti. En osaa kommunikoida enää uusille ihmisillekään. Pelko hylätyksi tulemisesta kun on ollut aina niin vahva ja toteutunutkin.
Tavoittelemani henkilö ei vastaa viesteihin, jotka edesauttaisivat asioita, koska tavoittelemani henkilö ei halua tulla tavoitetuksi. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rohkeat voivat poistua täältä. Unohtaa ne, jotka eivät uskaltaneet puhua meidän kanssa. Ja mennä kohti uusia tuulia.
Mä oon nimenomaan rohkea, että mitähän ihmettä joo xD Siis yleisesti rohkea, toki ihastuneena nyt ujostuttaa - ketäpä ei.
Toivottavasti voit hyvin. Olkoot niin päiväsi kuin yösi ja unesi onnellisia. Olen ajatellut sinua paljon silloinkin kun en ole kirjoittanut ja myös silloin, kun en ole edes enää jaksanut lukea näitä.
Eipä kolise viestiluukku. Ilmeisesti vaikka maailman tappiin odottaisi. Olen väsynyt olemaan aina se aloittaja. Time for reality check.
Vierailija kirjoitti:
Kukkuu.
Mee nukkuu. Vakoile avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee paljon pieruja 🤭
Käy poika Tyksissä tulppaamassa perseesi. Jos laittaisivat rauhoittavan supon.
Tai vain ruokavalion muutos, enemmän kuitua ja Lactobacillus akkermania ja reuteria suolistoon, sokeri pois.
Vierailija kirjoitti:
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Mun mieliala menee koko ajan huonompaan suuntaan. Mun elämä ei tunnu enään elämisen arvoiselta. On paljon pahoja ajatuksia.
En varmaan sinuakaan koskaan enää näe.
-M.K.K
<3 sun viestit on ihanan aitoja vuodatuksia. Olet tärkeä osa kaipaajien yhteisöä ja piristät meitä täällä <3
Muistatteko vielä viime kesästä jotain?
Käräjäoikeus muisti minua tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin yritin soittaa ja ehdottaa treffejä, olen ghostzonella.
Ei kukaan ole soittanut
Työpuhelimeesi.
Vierailija kirjoitti:
Kukkuu.
Kukkuu pöö.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mikä on mistäkin ja keneltäkin, mutta eihän täällä ole koskaan tiennyt. Jospa aamulla olisin unohtanut, että tällainen kuraoja on edes olemassa.
Tä on Hotel California
Joo en mäkään myönnä täällä olleeni vaikka tunnistaisinkin sut. Mutta yritän saada sut tosielämässä tekemään jotain.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mikä on mistäkin ja keneltäkin, mutta eihän täällä ole koskaan tiennyt. Jospa aamulla olisin unohtanut, että tällainen kuraoja on edes olemassa.
Mikä täällä nyt niin kamalaa on?
Taidan tarvita silmälasit. Aamulla luulin koiranulkoiluttajaa häneksi, mutta olikin ihan väärä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö että on yö?
Juu tai ilta nyt vielä on. Mä harrastan säännöllisesti yöjuoksuja, sitä piti joku palstalla hurjana ja ettei naiset ikinä tee mitään sellaista.
Lähdetkö juoksemaan vielä?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Käräjäoikeus muisti minua tänään.
Eropaperit vai haaste?
Lähdetkö juoksemaan vielä?