Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22562)
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Mun mieliala menee koko ajan huonompaan suuntaan. Mun elämä ei tunnu enään elämisen arvoiselta. On paljon pahoja ajatuksia.
En varmaan sinuakaan koskaan enää näe.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää mun paksu keho tällä hetkellä. En haluais sitä sulle nyt esitellä, mutta eipä tässä ole vaihtoehtojakaan.
Minua ei hävetä kehoni yhtään. Tämä on kamalaa mutta kukaan ei voita eksääni jolla oli paks maha (eesti keelt) sillä se mikä ihmisen sisällä on niin sitä ei voi muut voittaa.
Omista tunteistaan ei pääse koskaan yli. Kuin olisi ollut pitkään päätepysäkillä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö että on yö?
Juu tai ilta nyt vielä on. Mä harrastan säännöllisesti yöjuoksuja, sitä piti joku palstalla hurjana ja ettei naiset ikinä tee mitään sellaista.
Mulla käy tän ketjun lukeminen psyyken päälle.
Vierailija kirjoitti:
Todella sekopäiden roskis tää.
Nekin on joskus olleet normaaleja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 50v kaipaa noin 30 vuotiasta naista. Voitaisko taas olla ystäviä. Oon nyt reilun vuoden pitänyt lupaukseni.
Mitä lupasit?
Jos oletkin trolli, niin jätän sanomatta. Hän tietää. Jos olisinkin vapaa, mitä ajattelisit minusta.
Jos olisin trolli, en viettäisi aikaa tässä ketjussa vaan tekisin provosoivia aloituksia hauskemmalla idealla
Oletko nainen noin 30 vuotta?
Kyllä. Ja en tule ikinä tosielämässä myöntämään että vietän aikaa tässä ketjussa vaikka tunnistaisin sinut
Tää lainailu johtaa sekavaan viestiin. Nimimerkki M50 ja N30 ok? Siinä tapauksessa, että kaipaat 50 v miestä.
En ehtinyt laittaa onnittelukorttia siten, että olisi perillä oikeana päivänä. Tulee ens viikolla. Häpeän, oon kelvoton alisuoriutuja ja myöhästelijä. Hyvää yötä naiselle mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kommunikoida oikeassa elämässä, siksi en tee sitä täällä.
Niin minäkin, mutta en enää osaa.
Sivusta.
Vain toimimalla voi oppia.
Edelleen odotan sinua. Enkä ole lakannut odottamasta. Tulisin niin mielelläni jos se todella olis mahdollista. Olis ihanaa vihdoin nähdä. Enhän mä oikeasti tiedä mitään mitä sulle tällä hetkellä kuuluu jos ei oteta huomioon palstayhteyttä. Mut jos kaikki on totta niin en voi uskoa silmiäni ennen kuin näen. Tuleeko vielä hetki että saan sanoa sulle, rakastan..
Vierailija kirjoitti:
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Mun mieliala menee koko ajan huonompaan suuntaan. Mun elämä ei tunnu enään elämisen arvoiselta. On paljon pahoja ajatuksia.
En varmaan sinuakaan koskaan enää näe.
-M.K.K
🤍 sivu
Vierailija kirjoitti:
Ihanalle miehelle tähän lähelle hyvää yötä ja kauniita unia! 💙
Kiitos paljon ja samoin vaikka olenkin nyt eri paikkakunnalla.
Tunnistatko mut N30? T. M50
Sopii. Mutten ehkä ole se jota kaipaat koska en ole varma ymmärränkö mitä lupasit. -N30
Vierailija kirjoitti:
Sama. Valmis nostamaan kädet ylös.
Vierailija kirjoitti:
Kenelläpä ei.
En pelkästään häpeä vaan myös pelkään vähenevää painoa ynnä mahdollista osteoporoosia ja sarkopenia. Paleltaa ja on jatkuva nälkä, tuhon tiellä kulen.
Tiedättekö että on yö?