Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (22562)

Vierailija
22461/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli vahva tunne, että oon päästänyt irti. Toivoin liian pitkään, että se olisi voinut olla totta, mutta vasta kun uskaltaa luopua voi jatkaa eteenpäin. Jollain tasolla sitä pelkää, että joka kerta se tunne rakkaudesta voi syntyä viimeistä kertaa ja jonain päivänähän se väistämättä tapahtuu, mutta niin kauan kun siinä ei luovuta, on vielä toivoa.

Toivon sulle kaikkea hyvää, hyvän päivän tuttuna, juuri niinkuin olemuksellasi viestität.

Vierailija
22462/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lähteä mihinkään, koska lapset ovat täällä. Heitä en jätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
22463/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoksi, kumppaniksi, mun omaksi ihmiseksi ja elämän tiimiksi. Sellasta mä haluan. Rakastan. Nuku hyvin.

Vierailija
22464/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 50v kaipaa noin 30 vuotiasta naista. Voitaisko taas olla ystäviä. Oon nyt reilun vuoden pitänyt lupaukseni.

Mitä lupasit? 

Jos oletkin trolli, niin jätän sanomatta. Hän tietää. Jos olisinkin vapaa, mitä ajattelisit minusta.

Vierailija
22465/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä🌾💕

Vierailija
22466/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat kaipaukset tuli irl koko päivän odottelun jälkeen: hän on kaivannut minua taas. 👨🏻🦱👁👁🥰🥰🥰

Kuka?

Joku viiksekäs tumma mies

🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍

Vierailija
22467/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää mun paksu keho tällä hetkellä. En haluais sitä sulle nyt esitellä, mutta eipä tässä ole vaihtoehtojakaan.

Vierailija
22468/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 50v kaipaa noin 30 vuotiasta naista. Voitaisko taas olla ystäviä. Oon nyt reilun vuoden pitänyt lupaukseni.

Mitä lupasit? 

Jos oletkin trolli, niin jätän sanomatta. Hän tietää. Jos olisinkin vapaa, mitä ajattelisit minusta.

Jos olisin trolli, en viettäisi aikaa tässä ketjussa vaan tekisin provosoivia aloituksia hauskemmalla idealla

Vierailija
22469/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tuli vahva tunne, että oon päästänyt irti. Toivoin liian pitkään, että se olisi voinut olla totta, mutta vasta kun uskaltaa luopua voi jatkaa eteenpäin. Jollain tasolla sitä pelkää, että joka kerta se tunne rakkaudesta voi syntyä viimeistä kertaa ja jonain päivänähän se väistämättä tapahtuu, mutta niin kauan kun siinä ei luovuta, on vielä toivoa.

Toivon sulle kaikkea hyvää, hyvän päivän tuttuna, juuri niinkuin olemuksellasi viestität.

Ja siitä se alakulo?

Vierailija
22470/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

timo <3

Vierailija
22471/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lupasit? 

Jos olisin trolli, en viettäisi aikaa tässä ketjussa vaan tekisin provosoivia aloituksia hauskemmalla idealla

Oletko nainen noin 30 vuotta?

Vierailija
22472/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

We certainly had our moments. Mutta josko minä häivyn täältä kohta. Nyt kun samanikäinen kuin sinä olit silloin piirittää mua, tajuan jutun naurettavuuden. Pahoittelen kaikkea, vaikka et koskaan oikeasti tiennyt tästä jutusta. 

Joku sua 15 vuotta nuorempi?

Onko nainen vai mies 15 vuotta nuorempi?

Vierailija
22473/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi onnistuisi sellainen mikä ei onnistunut jo vuosia sitten?

Vuosia sitten olin naimisissa. 

En tiennyt sitä. Enkä tiedä vieläkään. Eikä hän ole lähestynyt.

Vierailija
22474/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lupasit? 

Oletko nainen noin 30 vuotta?

Kyllä. Ja en tule ikinä tosielämässä myöntämään että vietän aikaa tässä ketjussa vaikka tunnistaisin sinut

22475/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, tänään mä tunsin taas pakottavaa tarvetta haudata mun kasvot sun kaulalle. 

Vierailija
22476/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hävettää mun paksu keho tällä hetkellä. En haluais sitä sulle nyt esitellä, mutta eipä tässä ole vaihtoehtojakaan.

Ei sillä ole väliä. Tykkään sinusta painoit mitä painoit.

Vierailija
22477/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kommunikoida oikeassa elämässä, siksi en tee sitä täällä.

Niin minäkin, mutta en enää osaa.

Sivusta.

Vierailija
22478/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitus puuttuu 

Vierailija
22479/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kommunikoida oikeassa elämässä, siksi en tee sitä täällä.

Niin minäkin, mutta en enää osaa.

Sivusta.

Jostain pitää alottaa.

Vierailija
22480/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut miehet ei kirjoita täällä. Tunteet on tunteita johon ei fiksuus auta, ja valitettavasti ne on ne tunteet jotka aiheuttaa käytöksen. Monet eivät esimerkiksi osaa tunnistaa ahdistuneisuutta, vaan se tulkitaan aina joksikin muuksi.

Fiksu ihminen ei sanoita tuntemattoman tai tuntemansa tunteita hänen puolestaan vaikka kuvittelisi mikä hänelle olisi avuksi tai parhaaksi.

Fiksut ihmiset keskustelevat suoraan toisilleen. Vastavuoroisesti.