Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22271)
Terveisiä elämämkoulusta oppinsa hakeneelle vauvahierojalle. Olet suloinen. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä enää mitä tehdä. En tiedä mikä on oikea askel seuraavaksi. Olenko menettänyt sinut kokonaan? Miehelle
Ole yhteydessä, vietä aikaa hänen kanssaan, ole aidosti kiinnostunut.
Sivu.
Olen ollut mutta hän ei vastaa..
Nykyisin tuntuu että kaikki ihmiset ovat tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen taas 3 kierrosta joista 1 peppuun. Koetin ihan pyytää neitiä minua rajoittamaan ennen kun sen sinne hiljalleen painoin, mutta ei. 'It feels so good' vaan tuli suusta.
Vastasko ralli englannilla?
Yep
T. Tummamies
Jos ei voi vastata viestiin tai yhteydenottoon on narsisti. Eli mieti jos jätät vastaamatta.
Emilia, tule tyynykseni, kun niin väsyttää
Vierailija kirjoitti:
Jos ei voi vastata viestiin tai yhteydenottoon on narsisti. Eli mieti jos jätät vastaamatta.
Mene muualle lässytämästä ja käyttämästä termiä, joka on oikeasti vakava asia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle lässytämästä ja käyttämästä termiä, joka on oikeasti vakava asia!
Nyt taisi osua omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi olla rehellinen?
Sainko mahdollisuuden? Mietipä tarkkaan.
Aina voi kertoa, kuten asiat ovat. Se on se reilumpi tapa. Toki toinen vaihtoehto on puhua asiat itsensä kannalta hyväksi ja toisen kannalta pahaksi.
En ole ikinä tarkoituksellisesti jättänyt vastaamatta kenellekään.
Kiusallinen nyt kaikkein viimeiseksi olet! Aito ja arka ehkä, muttet kiusallinen!
Vierailija kirjoitti:
Oletko tottunut siihen, että miehet ihastuu sinuun ja kuolaa perääsi järjetönnä? Sen verran cool olet asian suhteen että se kai on sulle tavanomaista.
-A
En ole tottunut, mutta A miehen pitää tehdä aloite, itse en uskalla kun en tiedä oletko varattu vai et. Sormusta ei ainakaan sinulla ole, mutta se ei merkitse etteikö elämässäsi silti ole nainen.
Kerran katselin, kun nostelit pöytiä kuin pahvia. Silloin jalkani tärisivät.
Selvää tässä on vain se, että tästä ei tule selvää. Kun vain osaisi antaa periksi ja luovuttaa.
Mieli on luovuttanut jo monta kertaa, sydän vain ei osaa päästää irti.
Sulla oli mahdollisuus mutta et käyttänyt sitä.
Odotan vielä mutta muista kohdella tällä kertaa kunnioituksella.
Vierailija kirjoitti:
Annat mahdollisuuksia, odotat. Tiesitkö että elämässä yleensä tuolla tyylillä jää ilman sitä mitä kaipaa? Tiedän että on pelottavaa olla aktiivinen ja lyödä kortit pöytään. Kaipaus on kaunista ja sitä haluaa pitkittää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista mahdollisuutta eikä sellaista myöskään tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, häiritseekö sinua jos alastomalla miehellä pallit roikkuvat alempana kuin penis?
Ei tietenkään. Normaalia anatomiaa . Pohjoisen miehillä yleistä
Nii. Arvatkaa harmittaako ku jatkuvasti ruvella, ku laahaa maata pitkin. Sen verran lyhyet jalat lappalaisella. Helppo kuiten sanoa että mitta riittää puoleen reiteen.🤭
Voi että mulla on ikävä sua.. en halua menettää sua enää koskaan. Kaipaan sua ja ajattelen sua.