Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (22283)

Vierailija
22001/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A = MILF 🔥

Noh noh, ei meidän ikäero ole kuin 4 vuotta.

A

Ei äitiys, kuumuus ja kuuma äitiys ikää katso. 

Eikä kakkosenkaan tiukkuus

Se ei katso edes sukupuolta 

M-mistä tiedät...?

Vierailija
22002/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Mi(t)kä laatusana(t )(adjektiivit) kuvaa(vat) kaivattuasi parhaiten?

Minä aloitan: Ihanatar on rauhallisuuden, harkitsevuuden ja lempeyden esikuva.

Olisinpa tuollainen. Niin mulla ei olisi ihmissuhdeongelmia. Miten tuollaiseksi tullaan?

Nää tulee geeneistä pääasiassa, mutta flegmaattisuutta voi varmaankin opetella suhteuttamalla asioita mielessään, rytmisyydellä, ärsykkeiden minimoimisella ja hyväksyvällä asenteella jossa kuuntelet enemmän ja puhut vähemmän. 

Yks mun vanha ystävä on tuollainen, eikä ollenkaan flegmaattinen. Hänen kanssaan olen saanut jakaa rikkaan mielikuvituksen ja leikkisyyden, mikä on valitettavan harvinaista ihmisillä missään iässä..

Eri

Kysyin tekoälyltä koontia kuinka oppia flegmaattisuutta ja tuo oli sen käsitys 🤔 Antiikin temperamentit nykykontekstissa käsitetään jotenkin liian suppeasti ja negatiivisen kautta. Olen itse flegmaatikko ja näen asioissa niin hyvät kehittyneet kuin kehittämistä kaipaavat kohteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22003/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. aluksi jännitin sua ihan kamalasti, nyt vaan toivon et voitais olla tekemisissä ja nähdäkin välillä.

Tottakai

Vierailija
22004/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tullut siihen tulokseen että en tosiasiassa ole tarpeeksi hyvä ja vahva sinulle. Tämä tilanne saa minut aivan hajalle. Jos ja kun otat yhteyttä taas.. en pysty peittämään sitä, että olen ollut hajalla. Ja koen että sinä odotat sitä. Odotat että olisin se vahva ja turvallinen joka ei mene rikki. Ja jos olen hajalla, olen epäonnistunut, ja osoitan sillä sinulle epäsopivuuteni. Minä en voi voittaa tässä pelissä, mä olen hävinnyt jo. Mulla on jäljellä vain rehellisyys ja nöyryys asian edessä. Olen heikko, enkä selvinnyt tästä tilanteesta ilman ahdistusta ja hajalle menoa. Vahva ihminen olisi selvinnyt. Mä en ole tarpeeksi vahva sulle. Mä olen heikko.  Mä olen yrittänyt esittää vahvaa mutta sä katsoit mun bluffin. Paljastit mut. Näytit mun viat ja heikkoudet, vajavaisuudet. Ne mitä yritin peittää. Anteeksi että yritin peitellä niitä. En ole tarpeeksi hyvä sinulle. Anna anteeksi.&nbsp

Höpö höpö. Olet ihana. Ei sinun tarvitse aina olla vahva 🥰

voi kiitos.. mutta en usko kaivattuni olevan samaa mieltä. Kiitos silti. 

Vierailija
22005/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi olla rehellinen?

Sainko mahdollisuuden? Mietipä tarkkaan.

Vierailija
22006/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tottunut siihen, että miehet ihastuu sinuun ja kuolaa perääsi järjetönnä? Sen verran cool olet asian suhteen että se kai on sulle tavanomaista.

-A

Vierailija
22007/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä enää mitä tehdä. En tiedä mikä on oikea askel seuraavaksi. Olenko menettänyt sinut kokonaan? Miehelle 

Ole yhteydessä, vietä aikaa hänen kanssaan, ole aidosti kiinnostunut.

Sivu.

Olen ollut mutta hän ei vastaa..

Vierailija
22008/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menee puurot ja vellit sekaisin. Lopputuloksena on sekametelisoppa. 🥳

Vierailija
22009/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainaloon on mun kaipuu tänäänkin. Voi kun pääsisin sinne ihan oikeasti, tää palsta alkaa olla jo niin nähty. Jos edes kaveriksi kelpais. Huokaus.

Vierailija
22010/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. aluksi jännitin sua ihan kamalasti, nyt vaan toivon et voitais olla tekemisissä ja nähdäkin välillä.

Näkeminen on susta kiinni. Tiiät mistä mut löytää ja mihin aikaan.

Vierailija
22011/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainaloon on mun kaipuu tänäänkin. Voi kun pääsisin sinne ihan oikeasti, tää palsta alkaa olla jo niin nähty. Jos edes kaveriksi kelpais. Huokaus.

Ens viikolla päsee kainaloon,samaa mieltä on nää palstat kyllä ihme mestoja!

Vierailija
22012/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tullut siihen tulokseen että en tosiasiassa ole tarpeeksi hyvä ja vahva sinulle. Tämä tilanne saa minut aivan hajalle. Jos ja kun otat yhteyttä taas.. en pysty peittämään sitä, että olen ollut hajalla. Ja koen että sinä odotat sitä. Odotat että olisin se vahva ja turvallinen joka ei mene rikki. Ja jos olen hajalla, olen epäonnistunut, ja osoitan sillä sinulle epäsopivuuteni. Minä en voi voittaa tässä pelissä, mä olen hävinnyt jo. Mulla on jäljellä vain rehellisyys ja nöyryys asian edessä. Olen heikko, enkä selvinnyt tästä tilanteesta ilman ahdistusta ja hajalle menoa. Vahva ihminen olisi selvinnyt. Mä en ole tarpeeksi vahva sulle. Mä olen heikko.  Mä olen yrittänyt esittää vahvaa mutta sä katsoit mun bluffin. Paljastit mut. Näytit mun viat ja heikkoudet, vajavaisuudet. Ne mitä yritin peittää. Anteeksi että yritin peitellä niitä.

voi kiitos.. mutta en usko kaivattuni olevan samaa mieltä. Kiitos silti. 

Entä jos on..?

Vierailija
22013/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän selvitä. On mulla ystäviä ja läheisiä iso joukko tukena, jopa tuleva ex-anoppi.

Vierailija
22014/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä jännittää maatiaiskanassa? 😘

Tunteet

Vierailija
22015/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisit mun kans vaikka sinne leffaan? Muuten ei taida olla mahiksia. Haluaisin hänet kaikkuun enemmän kuin mitään muuta. Tämä menee Rovaniemelle, naiselle.

K

Vierailija
22016/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipäjonogallup

Auttaisiko kaivattusi, jos olisit vaikeuksissa? Entä auttaisitko sinä häntä?

Piilottelisin avun tarvetta joten se olisi hänelle mahdotonta 

Vierailija
22017/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä jännittää maatiaiskanassa? 😘

Tunteet

Olet ollut hirmuisen paljon pahemmissakin paikoissa kuin jonkun onnettoman naisen näköpiirissä.

Vierailija
22018/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hiton tekoäly. Ihmiset käyttää sitä apuna töissä, turha siltä muuten kysellä.

Vierailija
22019/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tottunut siihen, että miehet ihastuu sinuun ja kuolaa perääsi järjetönnä? Sen verran cool olet asian suhteen että se kai on sulle tavanomaista.

-A

Cool vai jäätynyt? Olen kiusallinen ihminen ja en tiedä miten reagoida.

-V

Vierailija
22020/22283 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tullut siihen tulokseen että en tosiasiassa ole tarpeeksi hyvä ja vahva sinulle. Tämä tilanne saa minut aivan hajalle. Jos ja kun otat yhteyttä taas.. en pysty peittämään sitä, että olen ollut hajalla. Ja koen että sinä odotat sitä. Odotat että olisin se vahva ja turvallinen joka ei mene rikki. Ja jos olen hajalla, olen epäonnistunut, ja osoitan sillä sinulle epäsopivuuteni. Minä en voi voittaa tässä pelissä, mä olen hävinnyt jo. Mulla on jäljellä vain rehellisyys ja nöyryys asian edessä. Olen heikko, enkä selvinnyt tästä tilanteesta ilman ahdistusta ja hajalle menoa. Vahva ihminen olisi selvinnyt. Mä en ole tarpeeksi vahva sulle. Mä olen heikko.  Mä olen yrittänyt esittää vahvaa mutta sä katsoit mun bluffin. Paljastit mut. Näytit mun viat ja heikkoudet, vajavaisuudet. Ne mitä yriti

Entä jos on..?

no se olisi mulle tällä hetkellä erittäin helpottava tieto ja yllätys 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä