Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mi(t)kä laatusana(t )(adjektiivit) kuvaa(vat) kaivattuasi parhaiten?
Minä aloitan: Ihanatar on rauhallisuuden, harkitsevuuden ja lempeyden esikuva.
Olisinpa tuollainen. Niin mulla ei olisi ihmissuhdeongelmia. Miten tuollaiseksi tullaan?
Nää tulee geeneistä pääasiassa, mutta flegmaattisuutta voi varmaankin opetella suhteuttamalla asioita mielessään, rytmisyydellä, ärsykkeiden minimoimisella ja hyväksyvällä asenteella jossa kuuntelet enemmän ja puhut vähemmän.
Yks mun vanha ystävä on tuollainen, eikä ollenkaan flegmaattinen. Hänen kanssaan olen saanut jakaa rikkaan mielikuvituksen ja leikkisyyden, mikä on valitettavan harvinaista ihmisillä missään iässä..
Eri
Kysyin tekoälyltä koontia kuinka oppia flegmaattisuutta ja tuo oli sen käsitys 🤔 Antiikin temperamentit nykykontekstissa käsitetään jotenkin liian suppeasti ja negatiivisen kautta. Olen itse flegmaatikko ja näen asioissa niin hyvät kehittyneet kuin kehittämistä kaipaavat kohteet.
Vierailija kirjoitti:
Esim. aluksi jännitin sua ihan kamalasti, nyt vaan toivon et voitais olla tekemisissä ja nähdäkin välillä.
Tottakai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tullut siihen tulokseen että en tosiasiassa ole tarpeeksi hyvä ja vahva sinulle. Tämä tilanne saa minut aivan hajalle. Jos ja kun otat yhteyttä taas.. en pysty peittämään sitä, että olen ollut hajalla. Ja koen että sinä odotat sitä. Odotat että olisin se vahva ja turvallinen joka ei mene rikki. Ja jos olen hajalla, olen epäonnistunut, ja osoitan sillä sinulle epäsopivuuteni. Minä en voi voittaa tässä pelissä, mä olen hävinnyt jo. Mulla on jäljellä vain rehellisyys ja nöyryys asian edessä. Olen heikko, enkä selvinnyt tästä tilanteesta ilman ahdistusta ja hajalle menoa. Vahva ihminen olisi selvinnyt. Mä en ole tarpeeksi vahva sulle. Mä olen heikko. Mä olen yrittänyt esittää vahvaa mutta sä katsoit mun bluffin. Paljastit mut. Näytit mun viat ja heikkoudet, vajavaisuudet. Ne mitä yritin peittää. Anteeksi että yritin peitellä niitä. En ole tarpeeksi hyvä sinulle. Anna anteeksi. 
Höpö höpö. Olet ihana. Ei sinun tarvitse aina olla vahva 🥰
voi kiitos.. mutta en usko kaivattuni olevan samaa mieltä. Kiitos silti.
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi olla rehellinen?
Sainko mahdollisuuden? Mietipä tarkkaan.
Oletko tottunut siihen, että miehet ihastuu sinuun ja kuolaa perääsi järjetönnä? Sen verran cool olet asian suhteen että se kai on sulle tavanomaista.
-A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä enää mitä tehdä. En tiedä mikä on oikea askel seuraavaksi. Olenko menettänyt sinut kokonaan? Miehelle
Ole yhteydessä, vietä aikaa hänen kanssaan, ole aidosti kiinnostunut.
Sivu.
Olen ollut mutta hän ei vastaa..
Täällä menee puurot ja vellit sekaisin. Lopputuloksena on sekametelisoppa. 🥳
Kainaloon on mun kaipuu tänäänkin. Voi kun pääsisin sinne ihan oikeasti, tää palsta alkaa olla jo niin nähty. Jos edes kaveriksi kelpais. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Esim. aluksi jännitin sua ihan kamalasti, nyt vaan toivon et voitais olla tekemisissä ja nähdäkin välillä.
Näkeminen on susta kiinni. Tiiät mistä mut löytää ja mihin aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kainaloon on mun kaipuu tänäänkin. Voi kun pääsisin sinne ihan oikeasti, tää palsta alkaa olla jo niin nähty. Jos edes kaveriksi kelpais. Huokaus.
Ens viikolla päsee kainaloon,samaa mieltä on nää palstat kyllä ihme mestoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tullut siihen tulokseen että en tosiasiassa ole tarpeeksi hyvä ja vahva sinulle. Tämä tilanne saa minut aivan hajalle. Jos ja kun otat yhteyttä taas.. en pysty peittämään sitä, että olen ollut hajalla. Ja koen että sinä odotat sitä. Odotat että olisin se vahva ja turvallinen joka ei mene rikki. Ja jos olen hajalla, olen epäonnistunut, ja osoitan sillä sinulle epäsopivuuteni. Minä en voi voittaa tässä pelissä, mä olen hävinnyt jo. Mulla on jäljellä vain rehellisyys ja nöyryys asian edessä. Olen heikko, enkä selvinnyt tästä tilanteesta ilman ahdistusta ja hajalle menoa. Vahva ihminen olisi selvinnyt. Mä en ole tarpeeksi vahva sulle. Mä olen heikko. Mä olen yrittänyt esittää vahvaa mutta sä katsoit mun bluffin. Paljastit mut. Näytit mun viat ja heikkoudet, vajavaisuudet. Ne mitä yritin peittää. Anteeksi että yritin peitellä niitä.
voi kiitos.. mutta en usko kaivattuni olevan samaa mieltä. Kiitos silti.
Entä jos on..?
Yritän selvitä. On mulla ystäviä ja läheisiä iso joukko tukena, jopa tuleva ex-anoppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä jännittää maatiaiskanassa? 😘
Tunteet
Vierailija kirjoitti:
Lähtisit mun kans vaikka sinne leffaan? Muuten ei taida olla mahiksia. Haluaisin hänet kaikkuun enemmän kuin mitään muuta. Tämä menee Rovaniemelle, naiselle.
K
Vierailija kirjoitti:
Leipäjonogallup
Auttaisiko kaivattusi, jos olisit vaikeuksissa? Entä auttaisitko sinä häntä?
Piilottelisin avun tarvetta joten se olisi hänelle mahdotonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä jännittää maatiaiskanassa? 😘
Tunteet
Olet ollut hirmuisen paljon pahemmissakin paikoissa kuin jonkun onnettoman naisen näköpiirissä.
Voi hiton tekoäly. Ihmiset käyttää sitä apuna töissä, turha siltä muuten kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tottunut siihen, että miehet ihastuu sinuun ja kuolaa perääsi järjetönnä? Sen verran cool olet asian suhteen että se kai on sulle tavanomaista.
-A
Cool vai jäätynyt? Olen kiusallinen ihminen ja en tiedä miten reagoida.
-V
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tullut siihen tulokseen että en tosiasiassa ole tarpeeksi hyvä ja vahva sinulle. Tämä tilanne saa minut aivan hajalle. Jos ja kun otat yhteyttä taas.. en pysty peittämään sitä, että olen ollut hajalla. Ja koen että sinä odotat sitä. Odotat että olisin se vahva ja turvallinen joka ei mene rikki. Ja jos olen hajalla, olen epäonnistunut, ja osoitan sillä sinulle epäsopivuuteni. Minä en voi voittaa tässä pelissä, mä olen hävinnyt jo. Mulla on jäljellä vain rehellisyys ja nöyryys asian edessä. Olen heikko, enkä selvinnyt tästä tilanteesta ilman ahdistusta ja hajalle menoa. Vahva ihminen olisi selvinnyt. Mä en ole tarpeeksi vahva sulle. Mä olen heikko. Mä olen yrittänyt esittää vahvaa mutta sä katsoit mun bluffin. Paljastit mut. Näytit mun viat ja heikkoudet, vajavaisuudet. Ne mitä yriti
Entä jos on..?
no se olisi mulle tällä hetkellä erittäin helpottava tieto ja yllätys
M-mistä tiedät...?