Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (26974)

Vierailija
2101/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sama, mutta oli ihonmyötäiset kumihousut. En tiedä miten oli niihin päässyt, mutta lämmin varmaan oli, kun vetoketjun ohi pääsi hikikarpaloita. Harmi ettei ole tullut vastaan yhtään kumista innostuvaa tapausta, villein asia aina joku hoitsupuku

ŔÄJÄHTÄISIN NAURUUUUN

Laadukkaat kumi/lateksivaatteet ovat kalliita ja monesti tehdään mittatilaustyönä, myös mitä ohuempaa materiaali on, sitä helpommin se repeää esim. puettaessa. Siinä varmaan osasyy sille, miksi verrattain harvalla niitä on.

Muina syinä sitten juurikin hikoilu, manuaalinen pesu ja hoito, haju, allergia yms. 

RÄJÄHTÄISIN NAURUUUUUN

Vierailija
2102/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen valitulle rietasta lauantai-iltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin koko päivän viestit. Meno on kuin yläasteella.

Ala-asteella

Vierailija
2104/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaarallista sanoa "ei koskaan", se on takuuvarma keino kutsua asia luokseen. Sanonpa vaan. Kannattaa olla varovainen.😀

Tehdäänpä kokeilu: kaivattuni ei saa koskaan lauantai-iltana saapua yllättäen luokseni

Tuo oli väärin muotoiltu. Asetit rajat tuossa. Ennemminkin voisit sanoa että kaivattu ei koskaan ikuuna ikinä tule luokseni. Varsinkaan lauantaisin.

Muut päivät ok, mut ei koskaan sunnuntaisin. 

sivusta vihjeellä

Vierailija
2105/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin koko päivän viestit. Meno on kuin yläasteella.

Ala-asteella

Kummassakaan ei ole yhtä ilkeää sakkia kuin täällä.

Sivu

Vierailija
2106/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla totta. Ei kai siinä sitten.

Vierailija
2107/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kesänä toteutan mun haaveet. 

Ja ensi kesänä se on taas ensi kesä. 

Nyt ei ole. Kärsin fobioista, mutta nyt lähden vaikka horkkaisena liikkeelle. Ihan sama mitä muut ajattelee. Saatan törmäillä seiniin, tiputella asioita kun kädet tärisevät ja puhua outoja. Saatan myös eksyä ja saada kohtauksia. Mutta ihan sama. Tää on mun elämä. 

Vierailija
2108/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätit minut vaikka kielsin että minua ei jätetä. Oletko nyt jonkun toisen miehen kanssa ruoja. Katselen asuntoosi kiikareilla. 

m - m 

Perätuupparienn draamaa hela dagen!!

Hetero sellaisten. Amerikassa ÄO 85-155 on keskiverto lukema. 

Vierailija
2109/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sama, mutta oli ihonmyötäiset kumihousut. En tiedä miten oli niihin päässyt, mutta lämmin varmaan oli, kun vetoketjun ohi pääsi hikikarpaloita. Harmi ettei ole tullut vastaan yhtään kumista innostuvaa tapausta, villein asia aina joku hoitsupuku :("

Laadukkaat kumi/lateksivaatteet ovat kalliita ja monesti tehdään mittatilaustyönä, myös mitä ohuempaa materiaali on, sitä helpommin se repeää esim. puettaessa. Siinä varmaan osasyy sille, miksi verrattain harvalla niitä on.

Muina syinä sitten juurikin hikoilu, manuaalinen pesu ja hoito, haju, allergia yms. 

REPEISIN NAURUUN

Vierailija
2110/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla totta. Ei kai siinä sitten.

H ei h ei

Vierailija
2111/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luet, muttet vastaa.

Vierailija
2112/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja persoonallisuus/identiteetti on kaks eri asiaa. Seuraavaks väität varmaan että älykkäät on liian älykkäitä myös päätyäkseen esim vankilaan ? Alcatrazissa oli vanki joka oli poikkeuksellisen älykäs. Ja oli rikollinen joka pakeni useista vankiloista, päätyen alcatraziin koska sieltä ei pitänyt voida paeta. Ja pakeni sieltäkin. Viranomaiset sanoi jälkikäteen vangin olleen niin huippuälykäs että edes alcatrazissa sitä ei olisi pitänyt jättää vartiotta.

Vierailija
2113/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätit minut vaikka kielsin että minua ei jätetä. Oletko nyt jonkun toisen miehen kanssa ruoja. Katselen asuntoosi kiikareilla. 

m - m 

Perätuupparienn draamaa hela dagen!!

Hetero sellaisten. Amerikassa ÄO 85-155 on keskiverto lukema. 

85-115 siis. 115-145 on keskivertoa normaalia älykkäämpi ja 145 ylöspäin on oikeasti tietyillä aspekteilla älykäs.

Vierailija
2114/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä hyvän yön halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗

Vierailija
2115/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen koki vaikeita aikoja ja kohtasi Jumalan. Nainen kysyi, miksi et auttanut minua. Jumala sanoi että minä olin sinun kanssasi, sinun rinnallasi. Jumala näytti onnellisia aikoja ja rantahiekassa kahdet jalan jäljet. Jumala näytti vaikeita aikoja ja nainen näki rantahiekassa yhdet jäljet. Nainen kysyi, miksi vaikeina aikoina rantahiekassa on vain yhdet jäljet ? Jumala vastasi: Katso, minä kannoin sinua. (Ei original)

Vierailija
2116/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtäkään viestiä sulta. Mikä meininki?

Sanotaan nyt niin, että ketjun meininki tällä hetkellä ei sekoitu meininkiini, joten oon hiljaa toistaiseksi.

Vierailija
2117/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kesänä toteutan mun haaveet. 

Ja ensi kesänä se on taas ensi kesä. 

Nyt ei ole. Kärsin fobioista, mutta nyt lähden vaikka horkkaisena liikkeelle. Ihan sama mitä muut ajattelee. Saatan törmäillä seiniin, tiputella asioita kun kädet tärisevät ja puhua outoja. Saatan myös eksyä ja saada kohtauksia. Mutta ihan sama. Tää on mun elämä. 

Ei hätää. Tapahtuu muillakin. Hyvä jos saisi jonkun ihmisen kaveriksi.🤍

Vierailija
2118/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan mieleen se vanha taulu, jossa oli alaston muodokas nainen puutarhassa.

Vierailija
2119/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassukainen, mitenköhän sun viikonloppu on mennyt? Ajattelen sinua, taas. Olisitpa täällä luonani.

Vierailija
2120/26974 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys ja persoonallisuus/identiteetti on kaks eri asiaa. Seuraavaks väität varmaan että älykkäät on liian älykkäitä myös päätyäkseen esim vankilaan ? Alcatrazissa oli vanki joka oli poikkeuksellisen älykäs. Ja oli rikollinen joka pakeni useista vankiloista, päätyen alcatraziin koska sieltä ei pitänyt voida paeta. Ja pakeni sieltäkin. Viranomaiset sanoi jälkikäteen vangin olleen niin huippuälykäs että edes alcatrazissa sitä ei olisi pitänyt jättää vartiotta.

On ja älykkyyttä on monenlaista. Seuraavaksi varmaan väität ja alat jankkaamaan ettei ole. Myös korrelaatio älyykkyden ja persoonallisuuden kanssa on häilyvä.