Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rusakot käyttäytyy kummallisesti.
Kuinka?
Ne hyppivät kaksistaan ja tulevat lähelle, kuin niillä olisi jotain asiaa minulle. Tai seuraavat vähän matkan päästä.
Jätit minut vaikka kielsin että minua ei jätetä. Oletko nyt jonkun toisen miehen kanssa ruoja. Katselen asuntoosi kiikareilla.
"Sama, mutta oli ihonmyötäiset kumihousut. En tiedä miten oli niihin päässyt, mutta lämmin varmaan oli, kun vetoketjun ohi pääsi hikikarpaloita. Harmi ettei ole tullut vastaan yhtään kumista innostuvaa tapausta, villein asia aina joku hoitsupuku :("
Laadukkaat kumi/lateksivaatteet ovat kalliita ja monesti tehdään mittatilaustyönä, myös mitä ohuempaa materiaali on, sitä helpommin se repeää esim. puettaessa. Siinä varmaan osasyy sille, miksi verrattain harvalla niitä on.
Muina syinä sitten juurikin hikoilu, manuaalinen pesu ja hoito, haju, allergia yms.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jätit minut vaikka kielsin että minua ei jätetä. Oletko nyt jonkun toisen miehen kanssa ruoja. Katselen asuntoosi kiikareilla.
Psykoosit tulilla.
Kaivattu jätti minut ekaa kertaa jo 06/2020. Ja monta muuta kertaa. Jättäminen on minulle tuttua. Olen itsekin jättänyt niin monet taakseni. Että sillä tavalla ymmärrän häntä. En ole enää ketjussa viihtynyt, mutta kyllähän tuo kaivattu välillä mieleen sniikkailee. Ihan ok, jos ei liikaa häiritse aivotyöskentelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka?
Ne hyppivät kaksistaan ja tulevat lähelle, kuin niillä olisi jotain asiaa minulle. Tai seuraavat vähän matkan päästä.
Ehkäpä niillä olikin jotain asiaa. Mistä noista aina tietää. 🐇 💬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka?
Puhuvatko sinulle myös? Silleen hieman pelottavilla tai käskevillä äänillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosit tulilla.
Siltä tuo vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa tynnyrissä sun kaltaiset idiootit oikein kypsyy?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi nyt?
Rakastan sinua !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka?
Niillä on tän kesän poikaset jossain siinä lähellä varmaan. Siks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosit tulilla.
Siltä tuo vaikuttaa.
Mulla on kaihtimet aina kiinni kaikissa muissa ikkunoissa paitsi siinä mistä näkee suoraan sohvalta portille 😁 Tervetuloa. Etuovi on auki. Valurautainen lettupannu on vastassa ovella 🤣
Onneksi juttunne taso pitää meitsin täältä pois. T. Oikeasti älykäs, kuten kaivattunikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka?
Käynyt monta kertaa jo ja luulen, että haluavat kommunikoida.
Vierailija kirjoitti:
Trollauksen taso laskee vaan jatkuvasti.
Me ollaan aina yhdessä halusit tai et. Mulla on tallella sun huivi. Haistelen sitä ja haaveilen sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi nyt?
Rakastan sinua !
V.tTu ei se koskaan sanonu.
je t'aime💕