Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (20753)
Vierailija kirjoitti:
_ a _ _ _ i _ _ a _ _ e k _ _ n _ _ m m _ _
Kalleimmalle kauneimmat?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole enää kenenkään oma. Paitsi lasten äiti, sisko, lapsi...
Onko se sulle sitten tärkeä identiteetti? Minä en ole ollut ikinä kenenkään, enkä ole sellaista koskaan miettinytkään. En koe halua olla kenenkään "oma", tai näe siinä mitään sellaista tavoiteltavaa toisin kuin joissain pariutumiseen liittyvissä seikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsy painaa, oli rankka päivä. Meen huilimaan. Kaivatulle semmonen terveinen, että rakastan sua. Jos me oltaisiin oltu nää vuodet yhdessä, niin olisin ollut onnellinen ja meillä olis yhteisiä kivoja muistoja. Joita siis syntyy ku me puuhaillaan keskenämme.
Sut haluan osaksi jokaista päivää. En ikinä kyllästy suhun enkä lakkaa himoitsemasta sua. Sanoisin, että on ihan hyvät puitteet romanttiselle rakkaudelle.
Vaikken sua saisikaan, en ikinä peru sanojani susta. Oot ihmeellisin, erikoisin ja kaunein seksikäs vanhempi nainen.
Thanks a lot. En kyllä koe itseäni miksikään vanhemmaksi naiseksi, mun henkinen ikä on yhä se 25.
Tuo oli ihana viesti ilman tuota toiseksi viimeistä sanaa. /sivu
Vierailija kirjoitti:
Hylkäsiks meidät
Tavallaan. Mutta toki kun kiireiltäni istahdan alas miettimään tätä maailmaa tulet usein mieleeni. Sinänsä olisi ollut kiinnostavaa selvittää meidät. Olisiko meillä oikeasti ollut mitään mahdollisuutta edes kavereiksi?
Vierailija kirjoitti:
Ne on silloin kauneimmat, kun sinä liityt niihin. Kaipaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsy painaa, oli rankka päivä. Meen huilimaan. Kaivatulle semmonen terveinen, että rakastan sua. Jos me oltaisiin oltu nää vuodet yhdessä, niin olisin ollut onnellinen ja meillä olis yhteisiä kivoja muistoja. Joita siis syntyy ku me puuhaillaan keskenämme.
Sut haluan osaksi jokaista päivää. En ikinä kyllästy suhun enkä lakkaa himoitsemasta sua. Sanoisin, että on ihan hyvät puitteet romanttiselle rakkaudelle.
Vaikken sua saisikaan, en ikinä peru sanojani susta. Oot ihmeellisin, erikoisin ja kaunein seksikäs vanhempi nainen.
Thanks a lot. En kyllä koe itseäni miksikään vanhemmaksi naiseksi, mun henkinen ikä on yhä se 25.
No eiköhän se peiliin katsomalla korjaannu :D Vanhemmuudessahan ei ole mitään pahaa eikä podettavaa, vanhempi nainen/mies/muu voi olla vaikka miten eläväinen ja upea tyyppi siinä missä nuorempikin
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalleimmalle kauneimmat?
Vois olla myös Katariinalle kauneimmat.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinun ikioma tähkäpää
Mä pidän tummasta ruuhkatukasta. Terveisiä.
Sano että sä kaipaat sitä iltaa myös
Harhat kruunaa kunnon verbaali akrobatia. Tovottavasti toi yksi on mulle, ja samankaltaisen oon muovaillut sulle. 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli ihana viesti ilman tuota toiseksi viimeistä sanaa. /sivu
Kaikkihan tuon viestin on omimassa ,joten hieman karsintaa.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan sitä yötä vaikka mitään ei tapahtunukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Se oli kuumempaa kuin mikään ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole enää kenenkään oma. Paitsi lasten äiti, sisko, lapsi...
Onko se sulle sitten tärkeä identiteetti? Minä en ole ollut ikinä kenenkään, enkä ole sellaista koskaan miettinytkään. En koe halua olla kenenkään "oma", tai näe siinä mitään sellaista tavoiteltavaa toisin kuin joissain pariutumiseen liittyvissä seikoissa.
Kunhan heitin. Hullua kehittää parista vaillinaisesta lauseesta oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalleimmalle kauneimmat?
Vois olla myös Katariinalle kauneimmat.
Katariinan kamarissa valvotaan yhä.