Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko se, joka aloittaa small talkin kysymällä, mitä teet työksesi?

Vierailija
19.08.2025 |

Minä olen rikas diplomi-insinööri. Kumarra sitten.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanha sää on ainoa jolla voi aloittaa ja sen kaikki tunnistaa ja osaa ja koskee kaikkia. Jo sen aikana voi päätellä miten kannattaa jatkaa vai kannattaako. 

Vierailija
2/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

En hengaile minkään amkki-tyyppien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen! Se on minulle tärkeätä.  Ihminen nukkuu noin kolmasosan ajastaan, toisen kolmasosan on vapaalla (kotityöt tietty ja kaikki paperihommat eli laskujen maksut jne,  mutta loppu harrastuksiin, ulkoiluun, viihteelle) ja kolmas kolmasosa on tavalliselle ihmiselle työaikaa. Ja sillä KUSTANNETAAN elämä. Halusit tai et, tämä on tärkeä kysymys. 

Vierailija
4/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen! Se on minulle tärkeätä.  Ihminen nukkuu noin kolmasosan ajastaan, toisen kolmasosan on vapaalla (kotityöt tietty ja kaikki paperihommat eli laskujen maksut jne,  mutta loppu harrastuksiin, ulkoiluun, viihteelle) ja kolmas kolmasosa on tavalliselle ihmiselle työaikaa. Ja sillä KUSTANNETAAN elämä. Halusit tai et, tämä on tärkeä kysymys. 

Ja työttömällä ei varmaankaan ole ihmisarvoa, kun ei satu olemaan osana koneistoa?

Vierailija
5/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytsä usein täällä?

Tiedäksä mikä näyttäis sun päälläsi hyvältä? Minä!

Vierailija
6/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko iigor, putinisti vai persu 

Vierailija
7/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En kysele tutuilta saati oudoiltakaan, että mitä teet työksesi. Jos juttua riittää tarpeeksi kauan, niin tulee kyllä tuo jossain kohtaa esille ilman uteluakin. Ja jos ei tule, niin ei sitten.

Vierailija
8/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aloitan aina bussipysäkille tullessani small talkin sillä, että kysyn kovaan ääneen: "Mitäs töitä kaikki täällä tekee? Aloitetaan sinusta siellä."

Vierailija
9/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta mitä jos elää pääomalla? En ole niin köyhä, että tarvitsisin palkkatöitä. Voihan niinkin vastata?

Vierailija
10/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytsä usein täällä?

Tiedäksä mikä näyttäis sun päälläsi hyvältä? Minä!

Hyvä repliikit. Jos ei noilla irtoo, niin ei ole sen arvoinen.

Vierailija
11/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee tota ja se on itse DI 🤣

Vierailija
12/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta mitä jos elää pääomalla? En ole niin köyhä, että tarvitsisin palkkatöitä. Voihan niinkin vastata?

Toki ja ihan siistiähän tuo olisi.

Vierailija
13/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan, voisihan sitä suoraan sanoa, että on vähän epäkohteliasta kysyä toisen ammattia nykypäivänä. Koska onhan se.

Vierailija
14/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kertoohan se ihmisestä paljon. Työtön osaa varmaan vastata, mikä on koulutukseltaan ja aiemmin tehnyt. Kyllä minua kiinnostaisi myös tieto kauanko on työttömänä ollut ja minkälaista työtä etsii. Olen ollut työttömänä pari kertaa itsekin, eikä se minua hävetä.

Vierailija
15/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitan jokaisen keskustelun kysymällä toiselta hänen peniksensä pituutta sekä peräsuolen pituutta.

Vierailija
16/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on epäolennainen kysymys kaikille muille, paitsi niille jotka haluavat hyötyä.

Vierailija
17/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kertoohan se ihmisestä paljon. Työtön osaa varmaan vastata, mikä on koulutukseltaan ja aiemmin tehnyt. Kyllä minua kiinnostaisi myös tieto kauanko on työttömänä ollut ja minkälaista työtä etsii. Olen ollut työttömänä pari kertaa itsekin, eikä se minua hävetä.

Se kertoo enemmän kyllä kysyjästä. On vaan junttia kysellä suoraan toisen ammattia.

Vierailija
18/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten se kertoo kysyjästä itsestään.

Vierailija
19/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on epäolennainen kysymys kaikille muille, paitsi niille jotka haluavat hyötyä.

Tämä. Aina kun kerron ammattini, ollaan vailla jotakin. Ja ei, en ole prostituoitu enkä poliitikko.

Vierailija
20/24 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta jutella työasioista vapaa-ajalla. Ankeilla ihmisillä ei ole muuta puhuttavaa.