Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan pitäisi puisen sälekaihtimen kestää (IKEA) ??

Vierailija
22.09.2008 |

Meillä on Ikean puisia sälekaihtimia, tuntuu ettei ne kestä oikein mitään. Se puinen säleiden säätötikku on irronnut/katkennut monta kertaa / useammasta verhosta - ollaan viety aina takaisin ja saatu uusi tikku tai verho.

Nyt katkesi naru kahdesta verhosta vk-lopun aikana. Toinen on suht' uusi, joten sen kyllä vien takaisin (löytyyköhän kuitti...)

Toinen on n. 2,5 v. vanha - vieläköhän noin "vanhasta" voi valittaa että on rikki, vai onko niin ettei niiden käyttöiän voikaan olettaa olevan paria vuotta kauempaa??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän yrittänyttä laiteta. Sanot että on uudehko mutta kuitti on hukkunut.

Vierailija
2/4 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi valehdella? Ikean tavarat ovat halpoja ja useimmiten hinta ja laatu menevät käsikädessä..

Rehellisyyttä peliin hyvät ihmiset!!!!!

Mutta eihän yrittänyttä laiteta. Sanot että on uudehko mutta kuitti on hukkunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puukaihtimeen, joka on kohta 13 vuotta vanha ja hyvin käytössä kestänyt eikä merkkiäkään hajoamisesta...

Jos ei ole tottunut laittamaan koko sisustusta uusiksi kolmen vuoden välein, niin uuden määritelmä voi olla joku muukin.

Meillä sohvarunko on 50-luvulta, ölohuoneen pöytätyhmä 30-luvulta, lundioita 70-luvun lopulta saakka, keittiön pöytö 40-luvulta, yksi nojatuoli 60-luvulta ym. Kaikki ihastelevat tyylikästä, nuorekasta ja muodikasta asuntoamme.

Vierailija
4/4 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se vähän suhteellista... kyllä mun mielestä voisi olettaa että kaihdin kestäisi vähän kauemmin ku n2,5 v., ehkä n. 5 v.

Ja tähän kysymykseen

.Miksi te ostatte niitä aina uusia kun olette ne jo huonoiksi todenneet?

me EI olla ostettu niitä uusia - se yksi mikä meillä on uudempi, on saatu "vaihdossa" kun edellinen palautettu kun meni rikki. Ja nyt mun täytyy vaan kaivella, tuliko tuo uusi omalla uudella kuitillaan vai miten se meni, mutta joka tapauksessa itse kaihdin on aika uusi.

Muuten, mä TYKKÄÄN Ikeasta, kiva konsepti, yleensä hinta-laatusuhde on hyvä, jopa erinomainen, paitsi noissa kaihtimissa näköjään ei.

Mutta ainakin ennen sieltä on saanut palvelua myös reklamaatioasioissa eli on saatu uutta tilalle.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän