Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilu 50v mies. Odotan milloin pääsen hautuumaalle. Elämä turhan rankkaa enkä jaksa enää tätä.

Vierailija
18.08.2025 |

Tarpeeksi elänyt tätä elämää. Elämä ollut rankkaa ja tuntuu siltä että tuulimyllyjä vastaan saanut mennä. Ei tämä normaalia elämää voi olla. Olen sairaseläkkeelle. Lääkitys on. Lasken usein kuinka monta vuotta keskimäärin eloa jäljellä. 

Kommentit (164)

Vierailija
141/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei olekaan tässä

https://tuleuskoon.fi

Vierailija
142/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä r yssä propagandaa tämäkin on? Ei normi suomimies 5-kymppisenä vielä ole hautaan menossa! 

Niin nää ei olekaan normeja. Nää on mt-sairaita ulisijoita. Syypää löytyy muista ihmisistä enimmäkseen. Se jos mikä on sairauden merkki.

Onkos työttömällä inkkelillä huono päivä tänään 😉

Työtön, naiseton, masennuspotilas paranoidi-psyko-skitso ilmottautui. Ja se Sinä olet. Oletko jo pöpieläkkeellä?🥺

Sinähän se tässä pöpieläkkeellä olet, kuulostatkin ihan hullulta 😆

Ei ne mun kommenteista koottuja syitä ole. Ne on teidän mt-häröjen omia kommentteja tästä ketjusta incel.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä r yssä propagandaa tämäkin on? Ei normi suomimies 5-kymppisenä vielä ole hautaan menossa! 

Niin nää ei olekaan normeja. Nää on mt-sairaita ulisijoita. Syypää löytyy muista ihmisistä enimmäkseen. Se jos mikä on sairauden merkki.

Työtön, naiseton, masennuspotilas paranoidi-psyko-skitso ilmottautui. Ja se Sinä olet. Oletko jo pöpieläkkeellä?🥺

Jeesus rakastaa sinua

Vierailija
144/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mun kommenteista koottuja syitä ole. Ne on teidän mt-häröjen omia kommentteja tästä

Joka muita haukkuu, se itse on. Sinä siis olet paranoidi skitsopsyko 🤪

Vierailija
145/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sentään, että olet rehti suomalainen mies. Vajaakin voisit olla. 

Vierailija
146/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinähän sitä hoitoa tarvit joten mars hoitoon 😘"

Toi on yksi sun sairauden merkki, että et näe ongelmaa itsessäsi. Mielestäsi syy on muissa ihmisissä. Sääliksi käyt. Ei sinua pysty parantamaan lääkkeillä, ei rakkaudellakaan.🥱

Vierailija
147/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä nää ulisijaäijät ovat sanoneet syyksi esimerkiksi

1. perinnöllinen sairaus

2. muut ihmiset tekevät elämästä helvetin

Odotan lisää tekosyitä ja varsinkin syitä, joissa syyttävä sormi suunnataan itsestä kohti jotain toista ihmistä. Sairaan mielestä syy on muiden, mutta syytä ei itsestä löydy.      Narsistinen, sosiopaattinen ja psykopaattinen mt-häröt tekee sitä töikseen.

Sinä olet itse ilkeä narsistinen sosiopaatti kun ilkeiltä täällä hädässä oleville. Mene hoitoon trolli 😘

Sinä olet sairas ihminen. Luettelin tähän ketjuun tulleita syitä, joita mt-häröt sanovat kommenteissaan itsetuhoisuutensa syyksi. Oletko sinä jo pöpieläkkeellä?

Nuo syyt eivät ole minun keksimiä/kirjoittamia, vaan löytyvät tästä k

Ja sinulla on selkeästi hullun lehmän tauti 😝

Vierailija
148/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on yksi sun sairauden merkki, että et näe ongelmaa itsessäsi. Mielestäsi syy on muissa ihmisissä. Sääliksi käyt. Ei sinua pysty parantamaan lääkkeillä, ei rakkaudellakaan.🥱

Onko sinulla peräsuolenlaskeuma?

Vierailija
149/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa teitä kaikkia

tuleuskoon.fi

Vierailija
150/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joka muita haukkuu, se itse on. Sinä siis olet paranoidi skitsopsyko 🤪"

Sen lisäksi, että olet mt-potilas, olet myös autisti-jankkaaja, joka ei pysty vaan lopettamaan spämmäyksiään.

pillua vailla oleva incel 😱😱😱

Vierailija
151/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja sinulla on selkeästi hullun lehmän tauti 😝"

Koskeeko se kipeää, kun kukaan ei rakasta sinua? Sinä olet vain pieni sian prsereikä ja kärpäsen paska. Kertoivat kylillä, että heiluvillesikin on kokoa micro.🤣🤣🤣

Vierailija
152/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla peräsuolenlaskeuma?

Autisti-spämmääjällä on. Se ei kestä totuuksia, jotka löytyvät toisten mt-potilaiden tämän ketjun kommenteista .

Vierailija
153/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mun kommenteista koottuja syitä ole.

Minulta ei tällaista kielenkäyttöä.

Vierailija
154/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#153 ei 👋!

Vierailija
155/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mihin tämä ketju päättyy, todistaa ap-kirjoittajien olevan oikeilla jäljillä. Meille annettiin ihana maa ja maailma ja vain muutamassa vuosikymmenessä, viime vuosina kiihtyen, olemme ne tuhoamassa. Täytyy olla aikamoinen mestari silmien ummistamisessa, ellei se ahdista ja masennakin.  Itse olen 66- vuotias mummeli ja pitkään vaikutti siltä, että ihmiskunta voisi vielä pelastua, oli paljon pahaa, mutta hyvät voimat olivat aina voitolla. Nyt ei enää tunnu siltä. 20-luvulla on tullut pahaa pahan päälle alkaen koronasta. Vaikuttiko se jotenkin kaikkien aivoihin ?

Tässä iässä näkee selvästi, mitä ihminen ja maailma tarvitsee: myötätuntoa, toistemme auttamista, vilpittömyyttä, välittämistä. Ei rahan mahtia, diilejä, vallanhalua, kostonhimoa ja epäluuloa. Mutta sinne se kaikki kääntyy. Ihminen ansaitsee loppunsa.

Vierailija
156/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka haluatte kuolla pois, niin miksi ette sitten toteuta sitä? Ihme valittajia olette, varmaan aika rasittaaa seuraa teistä saa. Oikeasti teillä on kaikki hyvin, mutta pään kanssa ette kaveroi.

Vierailija
157/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

__

Suolenlaskeumat

ja im kehoitukset

eivät minulta.

Ei myöskään 

koronasta puh.

repliikit.

__

🍀🌿💚

Vierailija
158/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen lisäksi, että olet mt-potilas, olet myös autisti-jankkaaja, joka ei pysty vaan lopettamaan spämmäyksiään.

Trolli se aan yrittää trollata, pus pus 🥰 Muista että Jeesus rakastaa sinuakin 😍

Vierailija
159/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli se vaan yrittää trollata, pus pus 🥰 Muista että Jeesus rakastaa sinuakin 😍

Vierailija
160/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka haluatte kuolla pois, niin miksi ette sitten toteuta sitä? Ihme valittajia olette, varmaan aika rasittaaa seuraa teistä saa. Oikeasti teillä on kaikki hyvin, mutta pään kanssa ette kaveroi.

pääskiitrolli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä