Tässä ovat Miss Suomi 2025 -finalistit
Mielestäni on todella hupsua, että missikilpailuja vielä järjestetään. Vaikka nämä naiset kauniita ovatkin, eikö heitä suoraan sanottuna hävetä tulla tunnetuiksi siitä, että he pitävät itseään Suomen kauneimpana?
Kommentit (754)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella Virto edustaa sitä klassista kauneutta. Suomalaista.
Eivät aikuisen naisen näköiset ikinä voita. Nykyään pitää olla ikiteinineitsythuora.
Eikö missit ennen olleet jotain 18-20 vuotiaita. Nyt moni on lähempänä 30v
18-20v on mun mielestä liian nuori tekemään tuollaista päätöstä ja joutumaan julkisuuspyöritykseen. 
Mut sit kolmikymppinen on mun mielestä liian vanha missikisoihin, vaikka hyvältä näyttäisikin. Ehkä 20-27v olisi hyvä ikä. 
Virallisia transhuja ei ole mukana eli se trendi meni jo.
Mä en tykkää tästä että tänä päivänä missit tai naiset ylipäätänsä näyttää niin kovilta. En tiedä onko se meikki vai ilme, mutta jos vertaa vaikka vuoteen 2005, missit oli ihan erinäköisiä:
Vierailija kirjoitti:
Mariangelilla ja Juliannalla on munat tai ainakin ollut.
Juliannalla on puolikkaan kananmunan kokoinen aataminomena tuossa kuvassa, varsin erikoisen näköinen muutenkin ollakseen biologinen nainen, mikä hänessä on kaunista, alhaalta taitaa joku hammaskin puuttua.
Janette voi cocktailkutsuilla poimia syötäviä tarjottimelta leuallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tästä että tänä päivänä missit tai naiset ylipäätänsä näyttää niin kovilta. En tiedä onko se meikki vai ilme, mutta jos vertaa vaikka vuoteen 2005, missit oli ihan erinäköisiä:
Jollet näytä kovalta, et ole voimaantunut nainen!
Vierailija kirjoitti:
Onpa harvinaisen huono taso tänä vuonna.
Ollut jo kymmeniä vuosia.
Lisäksi näistä misseistä tulee tänä päivänä kuitenkin vaan influencereita, miksi tätä kisaa kutsua edes missikilpailuksi?
Toi Sarah on kyllä instassa ainakin tosi kaunis. Toi ei ole hyvä kuva hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella Virto edustaa sitä klassista kauneutta. Suomalaista.
näyttää nelikymppiseltä.
Niin kun elät teiniunelmaa itse vielä menopaussi-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo kuvat on aina noin huonoja
Yhtä lukuunottamatta bronzerin käyttökin liiallista.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä historian huonoin taso.🤢
kuten joka vuosi :D
Vierailija kirjoitti:
Onko puolet noista jotain transhen kilöitä?
Raskas meikki usein tekee sellaisen vaikutelman
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisivät edes naisilta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa harvinaisen huono taso tänä vuonna.
Taitaa olla parempi taso kuin aikaisempina vuosina, siksikös niin kärkkäinä olettekin arvostelemassa heti finalisteja.
höpöhöpö
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko some vaikuttanut tähän? Somessahan on jo pitkään trendannut sellaiset tylyt, coolit ilmeet kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Toi Sarah on kyllä instassa ainakin tosi kaunis. Toi ei ole hyvä kuva hänestä.
Naiset on itse käsittelemissään somekuvissa aina kauniita. Vaikka olisivat mitä harppuja.
Liian vanhoja ja liian persoonallisen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi näistä misseistä tulee tänä päivänä kuitenkin vaan influencereita, miksi tätä kisaa kutsua edes missikilpailuksi?
Näinpä. Miksei nimeä voida muuttaa esim. Marketing Contest?
En olisi ukrainalaisperheistä niin varma.