Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harjoitusten vetäjä flirttailee mieheni kanssa

Vierailija
18.08.2025 |

Käydään miehen kanssa samoilla CrossFit tunneilla ja minusta on alkanut näyttää siltä, että naisohjaaja flirttailee miehelleni. Tänä ohjaaja on pari vuotta sitten eronnut yh, toki timmissä kunnossa. Mutta siis harrastustuttu meille molemmille. Mielestäni tämä on epämiellyttävää, mutta mieheni vain hymähtää, ettei pidä paikkaansa, kun olen hänelle tästä maininnut. Ja toki näen siis itse tilanteen, koska samoilla tunneilla heilun.

mitä tekisit minut tilanteessani? Ja tiedän, että tänä naisohjaaja on sinkku ja mielellään kyllä jo tapaisi jonkun sporttisen halailtavan, koska ollut yksin jo pari-kolme vuotta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdatte treenipaikkaa jos liikaa häiritsee.

Jos miehesi on sinua kohtaan herrasmies, hän voisi osoittaa treenitaukojen aikana sinulle pieniä huomionosoituksia ja palauttaa flirttailija omalle paikalleen.

Vierailija
22/30 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voi vaan olla tosi ilkeitä keskenään. Ikävä tilanne. En tiedä miten itse käyttäytyisin ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloahan tuo on, jos kerran nainen tietää, että olet miehesi tyttöystävä tai vaimo.

Ei läheskään yhtä noloa kuin se, että ylipäänsä käy crossfit-tunneilla.

Vierailija
24/30 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sille naisen käytökselle mitään voi. Jos liikaa häiritsee, menette jonnekin muualle harrastamaan miehesi kanssa. Kai noita paikkoja löytyy pilvin pimein teidänkin paikkakunnalta.

En ole koskaan häiriintynyt satunnaisista flirttailijoista, mutta sitä en voi kanssa sietää, että joku tuntee mieheni ja tietää hänen olevan perheellinen, ja silti flirttailee. Todella epäkunnioittavaa! Joo, olen tiukkapipoinen monen mielestä, mutta minusta toisten parisuhdetta tulisi kunnioittaa, ja että flittailu ei ole juuri koskaan niin viatonta kuin annetaan ymmärtää.

Tottakai seuraan tilannetta ehkä yliaktiivisin tuntosarvin, mutta kun 2 kertaa viikossa treenataan, niin toki seurailen jatkuuko tuo. Ja tosiaan alkuun ajattelin, että olin ymmärtänyt väärin, mutta nyt kesän aikana mun kuudes aisti kyllä vaan on vahvistanut epäilyjä. Tänään taas mennään, parin tunnin päästä tiedän, tarviiko uutta treenipaikkaa etsiä.

ap

Vierailija
25/30 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi outoa jos asiakkaistaan yrittää uutta haliteltavaa saada ja vaimon silmien edessä. Ei ehkä oo ajatellut tulojen tippuvan jos te molemmat vaihdatte treenipaikkaa

Vierailija
26/30 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten meni?

Vierailija
27/30 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa paikkaa. Tuo on epämiellyttävää. 

Vierailija
28/30 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horohan se ohjaaja on. Nyt vaihdatte paikkaa ja tee valitus siitä akasta. Törkeää käytöstä kun tietää että ootte pari. Mut ennenhän maa repee kun hu..ra häpee.

Vierailija
29/30 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horohan se ohjaaja on. Nyt vaihdatte paikkaa ja tee valitus siitä akasta. Törkeää käytöstä kun tietää että ootte pari. Mut ennenhän maa repee kun hu..ra häpee.

Höpö höpö. Eihän tuossa mitään ole tapahtunut eikä varmaan tapahtumassakaan. Aloittaja pyörittelee päässään ajatuskärpäsiä, joista kasvaa härkäsiä.

Vierailija
30/30 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt monesti näin, että on luultu iskuyritykseksi, vaikka olin koko ajan kohteliaan ystävällinen. Ei kiinnosta muiden ukot. Olen hyvännäköinen, mikä lisää väärinkäsityksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi