Dildo ei lämmitä
Olen siis n. 50-v nainen. Eronnut jo aikapäiviä sitten. Lapset teinejä.
Eniten kaipaan läheisyyttä ja rakkauteen perustuvaa seksiä. Pari kertaa päivässä tms. Olen yrittänyt löytää miehen, mutta ei vaan ole löytynyt. Yhden illan hoidot ja O N S kokeiltu - ei ole minua varten.
olen tietysti kokeillut patterilla toimivaa ystävää, mutta siitä tulee niin yksinäinen olo. En saa kunnon o sillä vaan kaipaan ihon kosketusta ja hellyttä. En mekaanista ja kylmää menoa.
Miksi en kelpaa kellekkään tällaisena kuin olen?
miten muut pitkään yksin olleet kestätte seksitöntä ja rakkaudetonta elämää? Auttakaa mua!
Kommentit (23)
Mikä O N S ?
Minulla on ollut läheisyys-seksitreffimies netistä. Se jäi, kun tutustuin livenä erääseen, jonka kanssa ystävystyin ja nyt lähes seurustellaan.
Ons one Night stand eli yhden yön suhde
Olen sellaisessa työssä, etten voi laittaa deitti-ilmoitukseen etsiväni seksiseuraa. Mitä teen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos vakiopanoa kaipaat niin tääl ois 187 102 58v 02a
Olet liian kaukana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian kaukana. Ap
No ei sua sitten oikeasti paneta, kun heti aletaan ehtoja latelemaan.
Mikä teillä miehillä on, kun heti aletaan kiukkuamaan, kun ei mene oman toiveen mukaan.
Periaatteessa en etsi seksiseuraa vaan rakkautta ja seksiä.
Siinä!
Ap
Minkälaiset ikäkriteerit sinulla on?
Justiinsa. Eikö löydy järkevää juttuseuraa aiheesta? Ap
No ikäkriteeri on ehkä 45/48-55. Vanhempikin voi mennä jos on pysynyt hyvässä kunnossa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa. Eikö löydy järkevää juttuseuraa aiheesta? Ap
Täällä keskustellaan seksistä. Ei haeta kirjekaveria.
Vierailija kirjoitti:
No ikäkriteeri on ehkä 45/48-55. Vanhempikin voi mennä jos on pysynyt hyvässä kunnossa. Ap
Missä kunnossa itse olet?
Oulusta löytyy 52v 175 77 t. Late
missä ajatukset ovat kun runkkaat, itsellä tuntuu paljon paremmalta kun ajattelen ihanne miestäni samalla kun on dildo sisällä
On kieltämättä tosi vaikeaa löytää nimenomaan miestä jonka kanssa suhde ja seksielämä toimisi. Ei jotenkaan vain suurin osa katso sitä seksiä ja sen tunnepuolta samasta näkövinkkelistä kuin minä. Tai sitten halutaan muulta elämältä ihan eri asioita vaikka ihana, hellä, kiihkeä seksi ja yhdessä fantasiointi sujuisi.
Tässä ketjussa hyvin näkyy miten osa miehistä ei tajua kun tarjotaan mittoja ja kitkutellaan kun rakkautta ja HYVÄÄ seksiä hakeva nainen ei innostu kylmiltään johonkin monen sadan kilsan välimatkoilla olevaan tapaamiseen vaan jonkun kanssa.
Seuraa kun etsii niin seksistä puhuminen on monelle miehelle ainakin ikäluokassa 30-70 (kyllä, en nirsoillut iän kanssa 😅) yhtä kuin "millaset pillukarvat??? Onko poLSiini?", "kosketteletko pilua nyt? 🙈🙊", "käyn ihan kuumana täällä, kalu kädessä.. ", "laita kuvija kikkelkullim @ diipadaapa" tai sitten ihan suoraa naisvihaa ja törkeyksiä.
Ei edes yritystä tutustua kunnolla ja vaikeaa kun pitää myös varoa ja karsia pois ne miehet jotka lähestyvät minua vaikka pitävät minua ihan oksettavana, mutta olisivat valmiita tyytymään kunhan jotain saisi. Äh.
Nimim. deittailut taas tauolla.
Vierailija kirjoitti:
On kieltämättä tosi vaikeaa löytää nimenomaan miestä jonka kanssa suhde ja seksielämä toimisi. Ei jotenkaan vain suurin osa katso sitä seksiä ja sen tunnepuolta samasta näkövinkkelistä kuin minä. Tai sitten halutaan muulta elämältä ihan eri asioita vaikka ihana, hellä, kiihkeä seksi ja yhdessä fantasiointi sujuisi.
Tässä ketjussa hyvin näkyy miten osa miehistä ei tajua kun tarjotaan mittoja ja kitkutellaan kun rakkautta ja HYVÄÄ seksiä hakeva nainen ei innostu kylmiltään johonkin monen sadan kilsan välimatkoilla olevaan tapaamiseen vaan jonkun kanssa.
Seuraa kun etsii niin seksistä puhuminen on monelle miehelle ainakin ikäluokassa 30-70 (kyllä, en nirsoillut iän kanssa 😅) yhtä kuin "millaset pillukarvat??? Onko poLSiini?", "kosketteletko pilua nyt? 🙈🙊", "käyn ihan kuumana täällä, kalu kädessä.. ", "laita kuvija kikkelkullim @ diipadaapa" tai sitten ihan suoraa naisvihaa ja törkeyksiä.
Ei
Tilanteen pitää olla aika kriittinen, jos seuraa pitää hakea vauva seksipalstalta.
Ap on nätti ja kurvikas. Kohta vähemmän pehmeä.
en todella etsi miestä vauvan seksipalstalta.
Tinderissä 90 tykkäystä, mutta en halua maksaa siitä, niin en näe heitä. Varmaan jotain ei niin minun tyylisiä.
Etsin kyllä tarkalla spektrillä sisäisiä arvoja ja niistä kukaan ei puhu mitään. Puhuvat vaan liikunta, sali, metsästys, kalastus joo kaikki niin pinnallisia.
Ap
Neulo dildon päälle villainen kondomi. Tuntuu lämpöiseltä.