Minulla on yksi kylmälaatikollinen silakoita joita en kertakaikkiaan jaksa laittaa, voinko heittää ne biojätteisiin?
Sain tutuilta lahjaksi ison määrän, eikä minusta ole niitä laittamaan.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä on niin paljon raskasmetalleja että pitää laittaa metallijätteeseen.
ja onhan ne teräksen värisiäkin.
ja kullin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otit vastaan?
Tiedättekö te täsmälleen milloin teidän voimanne loppuvat jostain sattuman syystä?
ap
En tiedä, olen joskus aikonut mennä esim shoppailemaan tai vain katselemaan, kun pääsen kaupan pihaan en enää jaksa edes nousta autosta, vaan ajan takaisin kotiin. Joten ymmärrän täysin miksi näin kävi sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Ota ne mukaasi, kun menet rannalle seuraavan kerran. Kippaat sinne rantaveteen sillä siellähän on kalojen koti.
Niin on. Lähimpään lampeen vaan. Rapakkokin käy hätätilassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt joku eläin söisi mielellään kalaa? Jätä ulos ja ovat hävinneet .
Ei mihin tahansa ulos vaan syvälle metsään koska:
- Mädätessään silakat alkavat haisemaan todella pahalle
- Suuri määrä ravintoa houkuttelee paikalle kaikenlaisia elukoita joka voi johtaa ongelmiin, siis voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otit vastaan?
Tiedättekö te täsmälleen milloin teidän voimanne loppuvat jostain sattuman syystä?
ap
En tiedä, olen joskus aikonut mennä esim shoppailemaan tai vain katselemaan, kun pääsen kaupan pihaan en enää jaksa edes nousta autosta, vaan ajan takaisin kotiin. Joten ymmärrän täysin miksi näin kävi sinulle.
Sinulla on pakko olla jokin sairaus.
Tee jekku ennemmin naapurillesi ja tunge hänen postilaatikkoon ne silakat.
Silakan voi pakastaa perkaamattakin. Sitten vain pieninä erinä puhdistelee ja paistaa pannulla. Nam.
Ota selvää missä niitä leipäjonoja on ja jaat sitten ne leipäjonossa seisoville mieluummin.
Ruokaa ei saa heittää pois.
Uniin vaan, suolan kanssa. Helppo ruoka. Savusilakatkin myytiin ennen kokonaisina, ei niissä ole paljon perattavaa ja kypsänä lähtee siististi. Paha on lähteä selvää ruokaa tuhlaamaan.