Joku väitti, että hänellä EIVÄT KASVA hiukset olkapäiden yli
Kommentit (55)
Kun mulla oli useiden vuosien ajan tietämättäni raudanpuutos, tukka ei kasvanut sinä aikana juuri lainkaan, vaan oheni puolella. Oli pakko leikata lyhyeksi, kun oli meni niin ohueksi. Kun rauta-arvo vähän korjaantui, tukka alkoi kasvaa vauhdilla ja nyt pysyy hyvänä se ns. tissiliivipituus.
Ihmisen hiuksen keskimääräinen kasvukausi on lähellään noin 2 vuotta. Eli tämä on aivan mahdollista. Kasvukauden pituus on yksilöllistä, yleensä miehillä on lyhyempi kuin naisilla.
Mulla hiukset ei ole ikinä kasvanut olkapäiden ohi. Olen monta kertaa koittanut kasvattaa, mutta ei vaan onnistu. Hiukset alkaa haaroittua ja ilmeisesti hiusten kasvukausi on lyhyt.
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa on. Hiuksilla on oma elinikänsä ja lopettaa kasvun jossain vaiheessa
Niin, jossain lähellä peppua. Ap
Mun hiukset lopettavat kasvun, kun pisimmät yltävät puoleen selkään. Nuo "pisimmät" ovat kiinni niskassa, päälaella kasvavat eivät ulotu noin pitkälle, koska alkavat ylempää.
Olen monta kertaa antanut hiusten kasvaa vuosikausia ilman, että leikkaan niitä. Käsittelen hiuksiani vain pesemällä ja käytän hoitoainetta. Muuten saavat olla. Silti ne lopettavat kasvun aina samassa kohtaa.
Eikun pitää leikata. Latvat kuluvat jollei leikkaa.
Jos näitä leikkaa, ne ovat sitten vain lyhyemmät. Eivät ne koskaan tule minulla tuon pidemmiksi, vaikka kuinka välillä leikkaisi.
-sama
Siis hänellä ei kasva hiukset olkapäiden yli. Hiukset eivät ole sen lauseen subjekti, joten predikaatti ei ole monikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa on. Hiuksilla on oma elinikänsä ja lopettaa kasvun jossain vaiheessa
Niin, jossain lähellä peppua. Ap
Juu, ihan kaikilla on samanlainen hiuslaatu, ihan kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen hiuksen keskimääräinen kasvukausi on lähellään noin 2 vuotta. Eli tämä on aivan mahdollista. Kasvukauden pituus on yksilöllistä, yleensä miehillä on lyhyempi kuin naisilla.
No ei se kasvukausi tähän liity. Joillain hiukset kuluu latvasta herkästi. Näin ollen ei kasva tiettyä pituutta pidemmäksi.
Kai te kaikki tiedätte, että hius kasvaa tyvestä, ei latvasta.
Hiuslaatu ratkaisee. Ei kasvukausi, eikä latvojen leikkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kun mulla oli useiden vuosien ajan tietämättäni raudanpuutos, tukka ei kasvanut sinä aikana juuri lainkaan, vaan oheni puolella. Oli pakko leikata lyhyeksi, kun oli meni niin ohueksi. Kun rauta-arvo vähän korjaantui, tukka alkoi kasvaa vauhdilla ja nyt pysyy hyvänä se ns. tissiliivipituus.
Miten korjasit arvoja, ihan vain pillereillä?
No kuvittele kasvaako esim. Dannylla tukka peppuun asti vaikka yrittäisi?
Siskollanikaan hiukset eivät kasva kuin pari senrtiä yli olkapäiden. Minulla kasvavat rintojen yläosan korkeuteen
Enpä ole tuotakaan ikinä miettinyt, että miten pitkäksi hiukset voi kasvaa. Tai että joillain ei kasva pituutta kovin paljon. Toisaalta ihan loogista, koska eihän muutkaan karvat loputtomasti kasva. Nyt tekisi mieli testata, kuinka pitkäksi omat hiukset voivat kasvaa.
Ei minullakaan kasva. Osa hiuksista katkeaa aina tietyssä pituudessa ja sitten joutuu leikkaamaan loputkin.
N 42 v