Onko Riitan Herkku Metripizza hyvä?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Osta ihmeessä Riitan myrkkyä, jos pitää pulla pohjasta jonka päällä on pitzan täytteet, niin mikä ettei! Kokeile kotona: laita pulla siivun päälle keppua, zipalia ja vaikka pari slaissii metukkaa kera valkosipulin ja sitten vielä juustoa...maku maailma ei oo kummoinen mutta vähintäänkin mielenkiintoinen...
Miksi se on pullaa? Kalorimäärä kuitenkin kohtuullinen ehkä 600 kcal per pizza. Eli terveellinen...
On, jopa parempaa kuin itse tehty.
Vierailija kirjoitti:
Etpä sitten ole kovin kummoinen kokki.
Mielestäni melko mautonta, joskus harvoin ostan tonnikalapitsan.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan pizzerioiden pizzat on hyviä.
Yhden karvakäden pizzat olivat vetistä paskaa ja jalopenon ja pepperonin ero ei ilmeisesti ollut selvillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lisää päällysteitä, laitan tomaattia, juustoa ja ananasta, joskus jauhelihaa
Mikäpä järki tuossa on? Samahan se on tehdä pizza alusta lähtien itse, jää ne valmispizzojen kamalat kastikkeet pois. Jos ei viitsi tehdä itse pohjaa, valmispohjiakin on myynnissä. Itse teen usein pizzani tortillapohjaan, jotta saan vähän pienempihiilarisen pizzan aikaiseksi.
Tosi outo tapa. Tortilla ei varmaan voi olla uunissa montaa minuuttia, ettei kovetu. Miten sä saat siitä pizzan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lisää päällysteitä, laitan tomaattia, juustoa ja ananasta, joskus jauhelihaa
Mikäpä järki tuossa on? Samahan se on tehdä pizza alusta lähtien itse, jää ne valmispizzojen kamalat kastikkeet pois. Jos ei viitsi tehdä itse pohjaa, valmispohjiakin on myynnissä. Itse teen usein pizzani tortillapohjaan, jotta saan vähän pienempihiilarisen pizzan aikaiseksi.
Tosi outo tapa. Tortilla ei varmaan voi olla uunissa montaa minuuttia, ettei kovetu. Miten sä saat siitä pizzan?
Ei se olekaan uunissa kovin monta minuuttia. Tulos on joka tapauksessa parempi kuin esim. näillä Apetitin ja Pirkan pienillä pakastepizzapohjilla, jotka ovat käsittämättömiä lisäaineellisia taikinamötkyjä. Kokeile itse, niin yllätyt. Nykyisin teen nuo airfryerilla, kun tuli tuo laite hommattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohuen ja rapsakan pohjan niistä saa. Parempia kuin nuo kaupan valmispohjat.
Pitääkö siis pizzaa syödä metrin verran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta ihmeessä Riitan myrkkyä, jos pitää pulla pohjasta jonka päällä on pitzan täytteet, niin mikä ettei! Kokeile kotona: laita pulla siivun päälle keppua, zipalia ja vaikka pari slaissii metukkaa kera valkosipulin ja sitten vielä juustoa...maku maailma ei oo kummoinen mutta vähintäänkin mielenkiintoinen...
Miksi se on pullaa? Kalorimäärä kuitenkin kohtuullinen ehkä 600 kcal per pizza. Eli terveellinen...
Ainakin ennen muinoin se pohja oli noin tuuman paksu ja se oli vehnä pullaa. Tämä oli jotain 15-vuotta sitten enkä ole sen jälkeen ostanut, enkä osta. Tyydyn nykyään Liidelin pakaste lärpäkkeisiin, joita sitten onnellisena himpessä tuunailen ja kiskon kaksin käsin päälle kolaa...voittaa ainakin Pitikotzan ja karvakourien yli hintaisen lättyjen rimpuloinnit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla toi sun 600 kcal olla per 100 grammaa, niin ne ainakin yleensä ilmoitetaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se olekaan uunissa kovin monta minuuttia. Tulos on joka tapauksessa parempi kuin esim. näillä Apetitin ja Pirkan pienillä pakastepizzapohjilla, jotka ovat käsittämättömiä lisäaineellisia taikinamötkyjä. Kokeile itse, niin yllätyt. Nykyisin tee
Ok. Olen valmis kokeilemaan uunissa. Missä asteessa paistat ja mitä laitat päälle?
Ei varmaan mitään mättömäärää?
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan pizzerioiden pizzat on hyviä.
Ei voi syödä, niissä on niitä karvoja, semmosia tummia käkkäräkarvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä sitten ole kovin kummoinen kokki.
SITÄ MINÄKIN! No, maku asioitahan nämä ovat...
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö siis pizzaa syödä metrin verran?
Kyllä, neliömetrin verran ja salkullinen kaljaa juoda. Röyh. Ja sitte baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se olekaan uunissa kovin monta minuuttia. Tulos on joka tapauksessa parempi kuin esim. näillä Apetitin ja Pirkan pienillä pakastepizzapohjilla, jotka ovat käsittämättömiä lisäaineellisia taikina
Tämä sivusta. Minäkin olen jo pitkään tehnyt niistä, kun ohuita, edullisia, ja säilyy kuivakaapissa. Ei täytteitä mättömäärää, mutta muuten ihan samaa kuin mihin vaan pizzaan. Tai mitä milloinkin kaapissa sattuu olemaan. Voitelen tomaattipurella (notkistan tilkalla öljyä) tai ihan ketsupilla pohjan, sitten pizzamauste (yrtit palaa helposti uunissa) ja sitten täytteet...metukkaa/salamia/tonnikalaa/broileria/punasipulia/oliiveja/kylmäsavulohta/kapriksia/ananasta/aurajuustoa/katkarapuja/herkkusieniviipaleita/valkosipulia jne. Päälle juustoraastetta. Uuni 200 ja 3-5 minuuttia uunin tehosta ja ominaisuuksista riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se olekaan uunissa kovin monta minuuttia. Tulos on joka tapauksessa parempi kuin esim. näillä Apetitin ja Pirkan pienillä pakastepizzapohjilla, jotk
Kiitos vastauksesta! Minäpä kokeilen tätä joskus