Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Riitan Herkku Metripizza hyvä?

Vierailija
17.08.2025 |

Ostasko S-msrketista???

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ihmeessä Riitan myrkkyä, jos pitää pulla pohjasta jonka päällä on pitzan täytteet, niin mikä ettei! Kokeile kotona: laita pulla siivun päälle keppua, zipalia ja vaikka pari slaissii metukkaa kera valkosipulin ja sitten vielä juustoa...maku maailma ei oo kummoinen mutta vähintäänkin mielenkiintoinen...

Vierailija
22/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta ihmeessä Riitan myrkkyä, jos pitää pulla pohjasta jonka päällä on pitzan täytteet, niin mikä ettei! Kokeile kotona: laita pulla siivun päälle keppua, zipalia ja vaikka pari slaissii metukkaa kera valkosipulin ja sitten vielä juustoa...maku maailma ei oo kummoinen mutta vähintäänkin mielenkiintoinen...

Miksi se on pullaa? Kalorimäärä kuitenkin kohtuullinen ehkä 600 kcal per pizza. Eli terveellinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jopa parempaa kuin itse tehty.

Vierailija
24/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etpä sitten ole kovin kummoinen kokki.

Vierailija
25/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää on 👴🏻👍🏻🧺

Vierailija
26/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni melko mautonta, joskus harvoin ostan tonnikalapitsan.

Vierailija
27/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan pizzerioiden pizzat on hyviä.

Yhden karvakäden pizzat olivat vetistä paskaa ja jalopenon ja pepperonin ero ei ilmeisesti ollut selvillä.

Vierailija
28/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karseaa kuraa

Vierailija
29/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lisää päällysteitä, laitan tomaattia, juustoa ja ananasta, joskus jauhelihaa

Mikäpä järki tuossa on? Samahan se on tehdä pizza alusta lähtien itse, jää ne valmispizzojen kamalat kastikkeet pois. Jos ei viitsi tehdä itse pohjaa, valmispohjiakin on myynnissä. Itse teen usein pizzani tortillapohjaan, jotta saan vähän pienempihiilarisen pizzan aikaiseksi.

Tosi outo tapa. Tortilla ei varmaan voi olla uunissa montaa minuuttia, ettei kovetu. Miten sä saat siitä pizzan?

Vierailija
30/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lisää päällysteitä, laitan tomaattia, juustoa ja ananasta, joskus jauhelihaa

Mikäpä järki tuossa on? Samahan se on tehdä pizza alusta lähtien itse, jää ne valmispizzojen kamalat kastikkeet pois. Jos ei viitsi tehdä itse pohjaa, valmispohjiakin on myynnissä. Itse teen usein pizzani tortillapohjaan, jotta saan vähän pienempihiilarisen pizzan aikaiseksi.

Tosi outo tapa. Tortilla ei varmaan voi olla uunissa montaa minuuttia, ettei kovetu. Miten sä saat siitä pizzan?

Ei se olekaan uunissa kovin monta minuuttia. Tulos on joka tapauksessa parempi kuin esim. näillä Apetitin ja Pirkan pienillä pakastepizzapohjilla, jotka ovat käsittämättömiä lisäaineellisia taikinamötkyjä. Kokeile itse, niin yllätyt. Nykyisin teen nuo airfryerilla, kun tuli tuo laite hommattua.

Vierailija
31/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohuen ja rapsakan pohjan niistä saa. Parempia kuin nuo kaupan valmispohjat.

Vierailija
32/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siis pizzaa syödä metrin verran?

Vierailija
33/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on pullaa? Kalorimäärä kuitenkin kohtuullinen ehkä 600 kcal per pizza. Eli terveellinen...

Ainakin ennen muinoin se pohja oli noin tuuman paksu ja se oli vehnä pullaa. Tämä oli jotain 15-vuotta sitten enkä ole sen jälkeen ostanut, enkä osta. Tyydyn nykyään Liidelin pakaste lärpäkkeisiin, joita sitten onnellisena himpessä tuunailen ja kiskon kaksin käsin päälle kolaa...voittaa ainakin Pitikotzan  ja karvakourien yli hintaisen lättyjen rimpuloinnit

Vierailija
34/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla toi sun 600 kcal olla per 100 grammaa, niin ne ainakin yleensä ilmoitetaan...

Vierailija
35/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekaan uunissa kovin monta minuuttia. Tulos on joka tapauksessa parempi kuin esim. näillä Apetitin ja Pirkan pienillä pakastepizzapohjilla, jotka ovat käsittämättömiä lisäaineellisia taikinamötkyjä. Kokeile itse, niin yllätyt. Nykyisin tee

Ok. Olen valmis kokeilemaan uunissa. Missä asteessa paistat ja mitä laitat päälle?

Ei varmaan mitään mättömäärää?

Vierailija
36/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan pizzerioiden pizzat on hyviä.

Ei voi syödä, niissä on niitä karvoja, semmosia tummia käkkäräkarvoja.

Vierailija
37/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä sitten ole kovin kummoinen kokki.

SITÄ MINÄKIN!  No, maku asioitahan nämä ovat...

Vierailija
38/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö siis pizzaa syödä metrin verran?

Kyllä, neliömetrin verran ja salkullinen kaljaa juoda. Röyh.  Ja sitte baariin.

Vierailija
39/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekaan uunissa kovin monta minuuttia. Tulos on joka tapauksessa parempi kuin esim. näillä Apetitin ja Pirkan pienillä pakastepizzapohjilla, jotka ovat käsittämättömiä lisäaineellisia taikina

Tämä sivusta. Minäkin olen jo pitkään tehnyt niistä, kun ohuita, edullisia, ja säilyy kuivakaapissa. Ei täytteitä mättömäärää, mutta muuten ihan samaa kuin mihin vaan pizzaan. Tai mitä milloinkin kaapissa sattuu olemaan. Voitelen tomaattipurella (notkistan tilkalla öljyä) tai ihan ketsupilla pohjan, sitten pizzamauste (yrtit palaa helposti uunissa) ja sitten täytteet...metukkaa/salamia/tonnikalaa/broileria/punasipulia/oliiveja/kylmäsavulohta/kapriksia/ananasta/aurajuustoa/katkarapuja/herkkusieniviipaleita/valkosipulia jne. Päälle juustoraastetta. Uuni 200 ja 3-5 minuuttia uunin tehosta ja ominaisuuksista riippuen.

Vierailija
40/42 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekaan uunissa kovin monta minuuttia. Tulos on joka tapauksessa parempi kuin esim. näillä Apetitin ja Pirkan pienillä pakastepizzapohjilla, jotk

Kiitos vastauksesta! Minäpä kokeilen tätä joskus