Nainen saa valita mies omien mieltymysten mukaisesti.
Nainen saa valita miehen omien mieltymysten mukaisesti. Niin eläinmaailmassakin naaras valitsee sopivan koiraan itselleen.
Ei tavallinen mies ole epähygieenisen näköinen, pukeudu liian pieniin vaatteisiin vatsamakkarat paljaana villkkuen eikä vuorovaikutustaidot ole tökeröt. Tavallinen mies ei myöskään kimpaannu naisen antamista pakeista, vaan jatkaa elämäänsä eteenpäin. Ei myöskään käytä henkistä väkivaltaa eikä vainoa naista.
Ei ketään voi alistaa suhteeseen syyllistämällä ja nimittelemällä nirsoksi. Miksi suhteeaeen pitäisi alkaa ihmisen kanssa, jonka kanssa ei koe vetovoimaa ja kipinää?
Kommentit (25)
Mä valitsin mulle parhaan mahdollisen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa valita puolisonsa ihan omien mieltymystensä mukaan ja pitää just niin kovia standardeja kuin tahtoo.
Tietenkin. Koomista vaan on vaan tyypit, jotka ulisee sitten kun kukaan ei heidän strandardejaan täytä. Koskee niin miehiä kuin naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa valita puolisonsa ihan omien mieltymystensä mukaan ja pitää just niin kovia standardeja kuin tahtoo.
Tietenkin. Koomista vaan on vaan tyypit, jotka ulisee sitten kun kukaan ei heidän strandardejaan täytä. Koskee niin miehiä kuin naisiakin.
Mulla oli vaan yksi kriteeri: se että pöksyt kostuu. Löyty oikein hyvä mies näinkin korkeilla standardeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vaan yksi kriteeri: se että pöksyt kostuu. Löyty oikein hyvä mies näinkin korkeilla standardeilla.
Mäpä saan kaikkien pöksyt kostumaan.
Mulla on super soaker.
Oliko tämäkin oksennus jep- trollin kirjoittama.