Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen saa valita mies omien mieltymysten mukaisesti.

Vierailija
17.08.2025 |

Nainen saa valita miehen omien mieltymysten mukaisesti. Niin eläinmaailmassakin naaras valitsee sopivan koiraan itselleen.

Ei tavallinen mies ole epähygieenisen näköinen, pukeudu liian pieniin vaatteisiin vatsamakkarat paljaana villkkuen eikä vuorovaikutustaidot ole tökeröt. Tavallinen mies ei myöskään kimpaannu naisen antamista pakeista, vaan jatkaa elämäänsä eteenpäin. Ei myöskään käytä henkistä väkivaltaa eikä vainoa naista.

Ei ketään voi alistaa suhteeseen syyllistämällä ja nimittelemällä nirsoksi. Miksi suhteeaeen pitäisi alkaa ihmisen kanssa, jonka kanssa ei koe vetovoimaa ja kipinää?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Vierailija
2/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinmaailmassa uros panostaa. Kellä on mahtavin pesä, kellä pörhein harja, kellä siniset jalat. Niin se vaan menee. Mitä ihmisuros on valmis tekemään? 

Mulle oli koti valmiina, treenattu seksikäs kroppa, hyvät käytöstavat ja valmius hoitaa lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valita hono suomi, nainen ylivoimainen!

Vierailija
4/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset voivat valita itselleen miehen. Ruma nainen ottaa sen miehen, joka suostuu hänet ottamaan, tai sitten on yksin. 

T. Ruma nainen

Vierailija
5/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinmaailmassa uros panostaa. Kellä on mahtavin pesä, kellä pörhein harja, kellä siniset jalat. Niin se vaan menee. Mitä ihmisuros on valmis tekemään? 

Mulle oli koti valmiina, treenattu seksikäs kroppa, hyvät käytöstavat ja valmius hoitaa lapset.

Mutta ei sinisiä jalkoja?

Vierailija
6/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saa valita puolisonsa ihan omien mieltymystensä mukaan ja pitää just niin kovia standardeja kuin tahtoo.  

Vierailija
7/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deal breikkeri ainakin mulle

Vierailija
8/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
9/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Objektisi sijamuoto on väärä, ap!

Vierailija
10/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ja samoin minä saan valita sen itseäni paljon nuoremman kauniin hoikan naisen omien mieltymysteni mukaan.

Vierailija
11/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ne on vaan sinijalkasuulilla erikoisuutena. Ei myöskään ollut pörheää harjaa kuten leijonalla, vaan skarppi siilitukka aitoon milleniaalityyliin.

Vierailija
12/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nainen myös ottaa vastuun valinnastaan. Ai, miehesi olikin narsisti? Sinähän sen valitsit.

Vierailija
13/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn kuvailema tavallinen mies ei saa seuraa koska kukaan ei halua tavallista vaan paremman.

Vierailija
14/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ja samoin minä saan valita sen itseäni paljon nuoremman kauniin hoikan naisen omien mieltymysteni mukaan.

Tottakai! 

Vierailija
15/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Nainen myös ottaa vastuun valinnastaan. Ai, miehesi olikin narsisti? Sinähän sen valitsit.

Jokainen valintansa itse tekee. Siksi näille väkipakollatyrkky miehille ei kannata vastata. Se on jo redflag.

Vierailija
16/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
17/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn kuvailema tavallinen mies ei saa seuraa koska kukaan ei halua tavallista vaan paremman.

Saa. Mut pitää löytyy sellainen jonka kanssa synkkaa, "my kind of crazy". 

Meillä töissä käy yks ihan tavallinen mies, joka huitelee vauhdilla ja häipyy. Muiden mielestä se on rasittava, mun mielestä ihana. Samalla energiatasolla kuin mä. Panisin jos en ois jo naimisissa yhtälailla itselleni sopivan tavallinen kahelin kanssa.

Vierailija
18/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä argumentti sinun omassa päässä? Jokainen voi valita sellaisen puolison kun haluaa, se on sitten asia erikseen saako sellaisen

Vierailija
19/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan törmänny naiseen joka sanoo "haluan tavallisen enkä parempaa"? Ei ole koska tietenkin aina parempi on parempi.

Vierailija
20/25 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä argumentti sinun omassa päässä? Jokainen voi valita sellaisen puolison kun haluaa, se on sitten asia erikseen saako sellaisen

En ainakaan itse alkaisi koskaan suhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa en kokisi vetovoimaa ja kemiaa. Oli tavallinen tai ei. Parisuhteessa ei ole pakko olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän