IL : Kävimme thaihieronta paikoissa kysymässä seksiä - "Haluatko yhden vai kaksi tyttöä"
"Ihan kaikki käy
Kävimme jokaisessa Vaasankadun auki olevassa thaihierontapaikassa kysymässä, millaisia palveluita olisi tarjolla. Kysyimme myös suoraan seksiä. Näin kävi.
Tuulikaapissa pitää soittaa ovikelloa. Nainen avaa oven nopeasti ja toivottaa minut tervetulleeksi.
Kyselen hintoja. Nainen kertoo sujuvalla suomen kielellä, että hieronta maksaa 50 euroa puolelta tunnilta ja 100 euroa tunnilta. Saako seksiä, kysyn. Vastaus tulee todella suoraan: Kyllä. Ihan kaikki käy.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cf046133-1ec6-46bb-b151-26a1c6eb9501
Kommentit (676)
Vierailija kirjoitti:
Minua oksettaa tuo juttu ja tämä keskustelu. Tämmöisiäkö aviomiehet todella ovat 🤢
Vaimojen kannattaa muistaa toteuttaa niitä miesten toiveita seksissä myös, kun lapset on tehty. Muuten mies voi hakea lopetetut palvelut esim. thaihierontapaikoista ja esittää rakastavaa aviomiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua oksettaa tuo juttu ja tämä keskustelu. Tämmöisiäkö aviomiehet todella ovat 🤢
Naiset täällä raivoavat ja haukkuvat thaimaalaisia sisariaan.
Mikä sisar? Eikä täällä ole haukuttu thaimaalaisia, muuta kuin niitä bordellin pitäjiä tai enemmän tai vähemmän pakotettujen naisten ostajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimojen kannattaa muistaa toteuttaa niitä miesten toiveita seksissä myös, kun lapset on tehty. Muuten mies voi hakea lopetetut palvelut esim. thaihierontapaikoista ja esittää rakastavaa aviomiestä.
Vaimona kyllä olen monipuolinen, niin kauan kuin mieskin. Ei huvita olla pelkkä seksityöntekijä, niin kuin jotkut miehet odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että palvelut toimii.
Ja löytyy valinnanvaraaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, ettei naisia enää miehet kiinnosta, saati että pykäisi näille jälkikasvua 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset täällä raivoavat ja haukkuvat thaimaalaisia sisariaan.
Ei kun ällöjä miehiä. Tajutaan että thainaiset tekee tätä kuvotudta tuntien pakon edessä. Ilakoivat siat ne on mitä tässä kauhistellaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikainen pettäminen on yksi pahimmista mitä voi tehdä toisen psyykkeelle.
Ei maksullinen seksi ole pettämistä
Vierailija kirjoitti:
Näissä hierontapaikoissa voi tietämättään sotkeutua parituksen uhreihin. Hieman epämääräistä toimintaa monesti. Parempi asioida kotimaisilla opiskelijatytöillä, vaikka huomattavasti kalliimpaa onkin. Hyvä myös keskustella aluksi asiat selviksi ja tarkkailla onko kaikki ok.
Kuten tämäkin ketju osoittaa, ei näitä kiinnosta kuin se, että oma giguli saa mitä haluaa. Eivät välitä edes omasta vaimostaan, saati sitten jostain vieraasta, jota käyttävät imemään mulkkuaan. Kirjaimellisesti ainoa, joka kiinnostaa ja jota arvostavat, on oma kalunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutus naisille:
Älkää seurustelko miesten kanssa.
Älkää menkö naimisiin miesten kanssa.
Älkää lisääntykö miesten kanssa.
Kenen kanssa sitten lisääntyvät? Raamattu käskee täyttämään maan.
Ai, oletko kristitty? Unohtuiko sinulta se, että syyllistyt aviorikokseen? Vai meneekö alkavan muistisairauden piikkiin? No, Jumala tietää sydämesi ja tuomitsee sinut sen mukaisesti.
Miksi iltapäivälehdet ja hesari käy hierontapaikoissa puolen vuoden välein ja tekevät siitä uutisen? Mikä agenda tässä on takana? Rasismin ylläpitäminen aasialaisnaisia kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimojen kannattaa ottaa ero.
Jotenkin herää kysymys minkälainen bordellissa käyvä mies on itse sängyssä? Itse ainakin olen hyvässä sekaisuhteessa tekemään monenlaista miehen mieliksi. Mutta en , jos en itse saa suhteelta hyvää seksiä. Kuulostaa helpolta käydä hakemassa parikertaa viikossa suihinotto, kuin olla valmis tyydyttämään myös vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikainen pettäminen on yksi pahimmista mitä voi tehdä toisen psyykkeelle.
Ei maksullinen seksi ole pettämistä
On. Monelle se on pahempi kuin vaikka työkaverin kanssa pettäminen. Ihmeellisiä selityksiä. Se ei olis pettämistä, jos siitä olis sovittu.
Hyi helvetti, meidän kaupungissakin on näitä jouluvaloikkunaisia paikkoja paljon. Oikeastaan voisin potkaista ukon pihalle jo kaiken varalta luettuani näitä ja mennä tautitesteihin. Ei se mitään myöntäisi kuitenkaan jos kysyisin onko käynyt noissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erota onnellisesta avioliitosta vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erota onnellisesta avioliitosta vai?
Erota valehtelevasta paskasta, joka pitää vaimoa pilkkanaan.
Ennakkoon netissä voi tutustua useiden thaikkumestojen hintoihin ja palveluihin osoitteineen ja puhelinnumeroineen, ilmoitukset ovat usein hierojan valokuvilla varustettuina.
Monet thaikkuhierojat/-paikat löytyvät ns. 'naapurista' josta löytyy myös muitakin alan ilmoituksia.
- Happy Ending -
Taisi tulla iltalehden toimitukselle uusi kiva traditio perjantaipäiviin?
Hyvä että palvelut toimii.