IL : Kävimme thaihieronta paikoissa kysymässä seksiä - "Haluatko yhden vai kaksi tyttöä"
"Ihan kaikki käy
Kävimme jokaisessa Vaasankadun auki olevassa thaihierontapaikassa kysymässä, millaisia palveluita olisi tarjolla. Kysyimme myös suoraan seksiä. Näin kävi.
Tuulikaapissa pitää soittaa ovikelloa. Nainen avaa oven nopeasti ja toivottaa minut tervetulleeksi.
Kyselen hintoja. Nainen kertoo sujuvalla suomen kielellä, että hieronta maksaa 50 euroa puolelta tunnilta ja 100 euroa tunnilta. Saako seksiä, kysyn. Vastaus tulee todella suoraan: Kyllä. Ihan kaikki käy.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cf046133-1ec6-46bb-b151-26a1c6eb9501
Kommentit (676)
Paljonko sarjapano maksoi, vaikka vuosi hoito pari kertaa viikos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saastaisen huoramarkon kootut narsistiset tarinat.
Olet koko ketjun ajan kirjoittanut huoramarkosta, sinulla on ongelma.
Olen onnellisesti naimisissa ja käyn parin viikon välein thaihieronnassa suihinotossa, koska vaimoni ei suuseksistä tykkää. Rakastan vaimoani eikä tunnustamisestani seuraisi kuin pettymystä, järkytystä ja vihaa.
Lopeta siis tuollainen lapsellinen huoramarkon jauhaminen, kiitos.
Toivottavasti ei joudu tällaista "rakkautta" koskaan kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole antanut vaimollesi valinnanvaraa, vaan pakotat häntä sietämään muita osapuolia liitossanne. Sika mikä sika.
Eri
Asiat eivät ole noin mustavalkoisia. Vaimo on onnellinen, minä olen onnellinen. Älä hauku minua siaksi, et minua tunne.
Oletpas, se että alapääs tyydyttäminen vieraalle ihmiselle on tärkeämpää kuin vaimosi niin et häntä oikeasti rakasta. Rakkaus on muutakin kuin oman seksuaalisen halujen tyydyttäminen, itse asiassa rakkaus toista kohtaan on epäitsekästä, pyytetöntä, henkistä ja emotionaalista, sitä että oli ongelma mikä tahansa pystyy keskustelemaan toisen kanssa, hyväksyy ja rakastaa toista niin paljon että mielessä ei käy pettäminen vaikka menisi seksuaalisella puolella huonosti, koska se henkinen rakkaus toista kohtaan on paljon suurempaa kuin se fyysinen puoli.
Toinen puhuu jumalasta ja kuitenkin eräässä käskyssä sanotaan älä tee aviorikosta, pettäminen oman itsekkään itsensä takia on rikos että sinuna en sotkisi Jumalaa tähän kun teet itse syntiä vaimoasi kohtaan. PS et ole hyvä ihminen kun haluat vaimoasi tuolla tavalla satuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole antanut vaimollesi valinnanvaraa, vaan pakotat häntä sietämään muita osapuolia liitossanne. Sika mikä sika.
Eri
Asiat eivät ole noin mustavalkoisia. Vaimo on onnellinen, minä olen onnellinen. Älä hauku minua siaksi, et minua tunne.
Jos olisit normaali sinulla ei edes seisoisi hierojalla kun tiedät että pitää sinua vastenmielisenä ja tekee kaiken vain rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Naisista ei ole muuhun kuin myymään persettä.
Ja miehistä ei ole muuhunkuin mul-kun tyhjennykseen sarjatyhjrnnnyspaikoissa joissa naiset kuvotustaan pidätellen mielistelevät rahan edessä jotta pysyvät hengissä
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai(krapulassa) kärttyisät naiset vuodattavat taas katkeruutensa ketjuun. Tämä on hetkittäin jopa viihdyttävää, varsinkin kun se toistuu joka sunnuntai.
Joo kunnon känkkäränkkä taas naisilla kylässä, kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Jos olisit normaali sinulla ei edes seisoisi hierojalla kun tiedät että pitää sinua vastenmielisenä ja tekee kaiken vain rahasta.
Tämä. Vain psykopaatilla seisoo tuollaisessa tilanteessa. Olen aina sanonut tätä.
Vai trollin käsikirjasta :D!
Annoin sulle sekä tilastoihin että omaan kokemukseeni perustuvaa informaatiota. En tietenkään väitä, että sairastut varmasti. Riskit sairastua nyt vaan tuppaavat kasvamaan iän myötä. Voit myös miettiä, onko sulla riskitekijöitä kuten esiintyykö suvussasi muistisairauksia? Korkea verenpaine ja kolesteroli? Käytätkö runsaasti alkoholia, tupakoitko? Onko diabetes? Ylipainoa ja etenkin vyötärölihavuutta? Voit googlata lisää tietoa, jos pisti mietityttämään.
Vastauksistasi minulle tosin näkee sokea reettakin, että pieni pelko sulla syttyi peppuun.
T. Lähihoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saastaisen huoramarkon kootut narsistiset tarinat.
Olen onnellisesti naimisissa ja käyn parin viikon välein thaihieronnassa suihinotossa, koska vaimoni ei suuseksistä tykkää. Rakastan vaimoani eikä tunnustamisestani seuraisi kuin pettymystä, järkytystä ja vihaa.
Sinä et ole edes ihminen. Olet ansainnut pitkän kärsimyksen ennen kuolemaasi. Toivon että kidut avuttomana paskavaipoissa. Se on vähintä mitä kaltaisellesi, toisen elämän valheellisesti tuhlaajalle voi karma suoda. Olet kuvottava elukka, narsistinen libidovetoinen liskoaivo. Kyrpänsä perässä laahautuva vanha mätisäkki.
Minä tykkään! Kunnon verbaali-iloittelua 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun käyt noilla pettämisreissuillasi, satutat vaimoasi. Olet oikeasti tunteeton kun satutat jotain joka sinua rakastaa ja syvästi, et ansaitse vaimoasi.
Ei vaimo tiedä pettämisestäni mitään, joten ei hän kärsi. Jos tunnustaisin, häntä varmasti sattuisi. Vaimoani olisi varmasti myös sattunut jos olisin eronnut aikoinani. Keksin kuitenkin thaihierontapaikat ja avioliittomme pelastui. Olemme molemmat onnellisia, enkä kaipaa valheellisia syytöksiä tunteettomuudesta.
Et tiedä vaimosi onnellisuudesta mitään. Ihan reiluuden nimissä voisit hänelle kertoa, että hänelläkin on oikeus hakea ulkopuolisilta se, mitä ei sinulta saa. Esim. kunnioitus ja rehellisyys, luotettavuus ja uskollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luullut että seksin myyminen ja ostaminen on laitonta, ilmeisesti ei ole?
Laillista on suomessa nykyään.
Seksin välittäminen on laitonta, ja ihmiskauppa myös. Kun seksiä myy yksityisyrittäjänä itse, se ei ole laitonta.
Bordelli on laiton, mitä en tajua. Koska se olisi turvallinen ja sinne voisi järjestää työterveyshuollon. Minusta hierontapaikkat vaikuttavat bordelleilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas, se että alapääs tyydyttäminen vieraalle ihmiselle on tärkeämpää kuin vaimosi niin et häntä oikeasti rakasta. Rakkaus on muutakin kuin oman seksuaalisen halujen tyydyttäminen, itse asiassa rakkaus toista kohtaan on epäitsekästä, pyytetöntä, henkistä ja emotionaalista, sitä että oli ongelma mikä tahansa pystyy keskustelemaan toisen kanssa, hyväksyy ja rakastaa toista niin paljon että mielessä ei käy pettäminen vaikka menisi seksuaalisella puolella huonosti, koska se henkinen rakkaus toista kohtaan on paljon suurempaa
Kyllä rakastan vaimoani. Tämän vuoksi en nuorempana eronnut, vaikka lähellä se oli. Halusin pelastaa avioliiton ja perheen hajoamiselta. Rakastan vaimoani vaikka hän ei suuseksiä anna. Mieluummin minä nauttisin rakkaan vaimoni antamasta suuseksistä, mutta kun se ei vaan ole mahdollista.
Koita nyt ymmärtää, että olemme onnellisesti naimisissa. Vietämme aikaa todella paljon yhdessä ja pidämme toistemme seurasta. Sinä et ole minulle sanomaan etten rakasta vaimoani. Ole hiljaa jos et muuta pysty kuin haukkumaan.
"Tuhlannut toisen elämän valheellisessa suhteessa. Voiko tällaista saada koskaan anteeksi."
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luullut että seksin myyminen ja ostaminen on laitonta, ilmeisesti ei ole?
Laillista on suomessa nykyään.
Seksin välittäminen on laitonta, ja ihmiskauppa myös. Kun seksiä myy yksityisyrittäjänä itse, se ei ole laitonta.
Bordelli on laiton, mitä en tajua. Koska se olisi turvallinen ja sinne voisi järjestää työterveyshuollon. Minusta hierontapaikkat vaikuttavat bordelleilta.
Melkein kaikki thai-paikat ovat käytännössä bordelleja. Sen tietää kaikki. Ja asiakkaista iso osa on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
"Tuhlannut toisen elämän valheellisessa suhteessa. Voiko tällaista saada koskaan anteeksi."
Ei.
Tästä samaa mieltä. Käytännössä on pettänyt toisen täysin, ja siinä samalla tuhlannut hänen elämänsä omaan valheelliseen tarkoitusperäänsä. Voiko tämän narsistisempaa - ja pahempaa - valheellista käytöstä ollakaan?
Vierailija kirjoitti:
voisko aavikkomaista tulleet puskayllättäjät vaikka käydä hoidattamassa akuutit hätätilansa noissa ni ei tarttis niidenkään mennä istumaan, älykkyys eikä raha taida riittää
Ei niitä yleensä oteta asiakkaiksi. Turvallisuus kysymys, eikä ne tosiaan ole valmiita maksamaan.
Toimittajien ikuinen fasinaatio prostituutiota kohtaan olisi mielenkiintoinen tutkimusaihe.
Pääsette ainaki purkaa paineita, tytöt auttaa, ota 3 tai 4 tyttö mukaan jos liikaa painetta
Jos joku on sateenkaari maa ni Thaimaa🤣
Siellä lapsetkin strippaa ihan omissa baareissa. Oli kaunista katseltavaa kun noin 7v riitelee asiakkaista. Riitelevät keskenään. Osaavat haukkua toisia jo lapsena miksi asiakkaan pitäisi valita heidät.
Todella surullista luettavaa miten suomi incelit haukkuu täällä omaa kansaa. Suomalaisia hutsuja on joka lähtöön ja makuun. Tekevät sentään useimmiten omasta halusta sexi työtä.
Incelin unelma joku pattayan gogo baari alue. Siellä ei näe mitään tervettä. Olette niin rikkinäisiä surkeita tapauksia ettei kukaan kaipaa teitä kun viimein päätätte päivänne.