IL : Kävimme thaihieronta paikoissa kysymässä seksiä - "Haluatko yhden vai kaksi tyttöä"
"Ihan kaikki käy
Kävimme jokaisessa Vaasankadun auki olevassa thaihierontapaikassa kysymässä, millaisia palveluita olisi tarjolla. Kysyimme myös suoraan seksiä. Näin kävi.
Tuulikaapissa pitää soittaa ovikelloa. Nainen avaa oven nopeasti ja toivottaa minut tervetulleeksi.
Kyselen hintoja. Nainen kertoo sujuvalla suomen kielellä, että hieronta maksaa 50 euroa puolelta tunnilta ja 100 euroa tunnilta. Saako seksiä, kysyn. Vastaus tulee todella suoraan: Kyllä. Ihan kaikki käy.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cf046133-1ec6-46bb-b151-26a1c6eb9501
Kommentit (676)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole antanut vaimollesi valinnanvaraa, vaan pakotat häntä sietämään muita osapuolia liitossanne. Sika mikä sika.
Eri
Asiat eivät ole noin mustavalkoisia. Vaimo on onnellinen, minä olen onnellinen. Älä hauku minua siaksi, et minua tunne.
Jos olisit normaali sinulla ei edes seisoisi hierojalla kun tiedät että pitää sinua vastenmielisenä ja tekee kaiken vain rahasta.
Tämä. Vain psykopaatilla seisoo tuollaisessa tilanteessa. Olen aina sanonut tätä.
Jossain psykologien kokoontumisajoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuhlannut toisen elämän valheellisessa suhteessa. Voiko tällaista saada koskaan anteeksi."
Ei.
Tästä samaa mieltä. Käytännössä on pettänyt toisen täysin, ja siinä samalla tuhlannut hänen elämänsä omaan valheelliseen tarkoitusperäänsä. Voiko tämän narsistisempaa - ja pahempaa - valheellista käytöstä ollakaan?
Moni mies ja nainen petää. Lopulta raaka totuus on, että ei siinä vahinkoa tapahdu, kunhan ei jää kiinni.
Vierailija kirjoitti: 50 euroa puolesta tunnista ja kaikki käy?
No älä nyt persaukinen innostu. Puolen tunnin tavallinen hieronta maksaa ton. Säästelehän pari sataa vaikka pulloja keräämällä.
Naiset, ei kannata kommentoida, elukoita huorissa, mitenkään. Eikä maksaa noista lehdistä mitään.
Pitkäaikainen pettäminen on yksi pahimmista mitä voi tehdä toisen psyykkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat eivät ole noin mustavalkoisia. Vaimo on onnellinen, minä olen onnellinen. Älä hauku minua siaksi, et minua tunne.
Oletpas, se että alapääs tyydyttäminen vieraalle ihmiselle on tärkeämpää kuin vaimosi niin et häntä oikeasti rakasta. Rakkaus on muutakin kuin oman seksuaalisen halujen tyydyttäminen, itse asiassa rakkaus toista kohtaan on epäitsekästä, pyytetöntä, henkistä ja emotionaalista, sitä että oli ongelma mikä tahansa pystyy keskustelemaan toisen kanssa, hyväksyy ja rakastaa toista niin paljon että mielessä ei käy pettäminen vaikka menisi seksuaalisella puolella huonosti, koska se henkinen rakkaus toista kohtaan on paljon suurempaa
Kyllä rakastan vaimoa
Hyvä kysymys. Nythän on yhdentekevää rakastaako haisukulli pettämäänsä ihmistä, vaan rakastaisiko petetty jos tietäisi miten häntä on vedätetty.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, ei kannata kommentoida, elukoita huorissa, mitenkään. Eikä maksaa noista lehdistä mitään.
Löysää nyt vannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vai trollin käsikirjasta :D!
Annoin sulle sekä tilastoihin että omaan kokemukseeni perustuvaa informaatiota. En tietenkään väitä, että sairastut varmasti. Riskit sairastua nyt vaan tuppaavat kasvamaan iän myötä. Voit myös miettiä, onko sulla riskitekijöitä kuten esiintyykö suvussasi muistisairauksia? Korkea verenpaine ja kolesteroli? Käytätkö runsaasti alkoholia, tupakoitko? Onko diabetes? Ylipainoa ja etenkin vyötärölihavuutta? Voit googlata lisää tietoa, jos pisti mietityttämään.
Vastauksistasi minulle tosin näkee sokea reettakin, että pieni pelko sulla syttyi peppuun.
T. Lähihoitaja
Olen työelämässäni ollessani trolleihin tutustunut ja tämäkin viestisi on suoraan trollin oppikirjasta. Itseasiasiassa lähetät tahallasi tälläisiä viestejä, jotka tunnistetaan trollailuksi ja kovaan ääneen seuraavassa viestissä naureskelet trollausepäilyille.
Voin mieliksesi kuitenkin kysyä sinulta, kun kerran lähihoitaja olet, että tiedätkö mikä prosentti ihmisistä sairastuu muistisairauteen ennen kuolemaansa? Voit vaikka olettaa vielä, että minulla on kaikki mainitsemasi riskitekijät.
Tämän selvittämisen jälkeen on sinunkin aika vaikea väittää minun todennäköisesti sairastuvan muistisairauteen ja kertovan vaimolleni pettämisestäni.
Näissä hierontapaikoissa voi tietämättään sotkeutua parituksen uhreihin. Hieman epämääräistä toimintaa monesti. Parempi asioida kotimaisilla opiskelijatytöillä, vaikka huomattavasti kalliimpaa onkin. Hyvä myös keskustella aluksi asiat selviksi ja tarkkailla onko kaikki ok.
Jos saat 5 naista niin jaksatko tulla kaikkiin?
Minua oksettaa tuo juttu ja tämä keskustelu. Tämmöisiäkö aviomiehet todella ovat 🤢
Vierailija kirjoitti:
Näissä hierontapaikoissa voi tietämättään sotkeutua parituksen uhreihin. Hieman epämääräistä toimintaa monesti. Parempi asioida kotimaisilla opiskelijatytöillä, vaikka huomattavasti kalliimpaa onkin. Hyvä myös keskustella aluksi asiat selviksi ja tarkkailla onko kaikki ok.
Tietämättään? Nuo tehdään salassa, niin ne ei ole laillisia, eikä kestä päivänvaloa. Jokainen tietää osallistuvansa enemmän tai vähemmän laittomaan toimintaan. Jos haluaa laillista, niin sitä löytyy kyllä, mutta ei thaihieronnasta.
Muistutus naisille:
Älkää seurustelko miesten kanssa.
Älkää menkö naimisiin miesten kanssa.
Älkää lisääntykö miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minua oksettaa tuo juttu ja tämä keskustelu. Tämmöisiäkö aviomiehet todella ovat 🤢
Naiset täällä raivoavat ja haukkuvat thaimaalaisia sisariaan.
Vierailija kirjoitti:
Muistutus naisille:
Älkää seurustelko miesten kanssa.
Älkää menkö naimisiin miesten kanssa.
Älkää lisääntykö miesten kanssa.
Kenen kanssa sitten lisääntyvät? Raamattu käskee täyttämään maan.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kaikki miehet ovat tuollaisia. Ja itselläni on sopimus, että mies saa käydä vieraissa. Se koskee vain miehiä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin ne työpäivät kuluvat Iltiksen toimittajilla.
Miesoletettu feministi toimittelija ahdistelee hierojia. Aivan kuin olisi jotenkin salaisuus, että hierontapaikoista voi ostaa seksiä.
Mitä eroa on hartioiden hieronnalla ja pippelin hieronnalla? Hieronta kuin hieronta.
Erona eritteet ja taudit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuhlannut toisen elämän valheellisessa suhteessa. Voiko tällaista saada koskaan anteeksi."
Ei.
Tästä samaa mieltä. Käytännössä on pettänyt toisen täysin, ja siinä samalla tuhlannut hänen elämänsä omaan valheelliseen tarkoitusperäänsä. Voiko tämän narsistisempaa - ja pahempaa - valheellista käytöstä ollakaan?
Moni mies ja nainen petää. Lopulta raaka totuus on, että ei siinä vahinkoa tapahdu, kunhan ei jää kiinni.
En ole koskaan pettänyt. Enkä näe tilannetta missä pettäisin. Minulle liitto ja seksi on kokonaisuus. Jos se on huono, niin eroaminen on vaihtoehto.
Vaimo ei tykkää suihinotosta ja sillä thainaisella ei taida olla vaihtoehtoja.
Itselleni tulee tunne, että tuossa mies kokee olevansa naisten yläpuolella.
Kokisin tuollaisen aika loukkaavaksi, vaikka bi-miehen vaimona olen tottunut, että mies käy välillä miehissä.