Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, joiden persoonallisuustyyppi on INTJ-T

Vierailija
16.08.2025 |

Millaisia ihmisiä olette? Millaista elämänne on? Mitä työtä teette?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole arkkitehti. Mutta muuten menee mukavasti.

Vierailija
2/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen INTLGNT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheltä liippaa, oon INFJ, joka on harvinaisin tyyppi

Vierailija
4/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen INTJ, mutta en tiedä mikä tuo T tuolla perässä on

Vierailija
5/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen oli tiemmä INRI.

Vierailija
6/14 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä bingo, mutta en ole töissä. Olen mielisairauksien takia kuntoutustuella.

Vierailija
7/14 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheltä liippaa, oon INFJ, joka on harvinaisin tyyppi

Sama asia oi arvon daiju. T loppuosa tulee eri testistä. 

Vierailija
8/14 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon RAPU

Vierailija
9/14 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittehän, että Myers-Briggs ja sen johdannaiset ovat kehnosti laadittuja ja huterasti tieteeseen pohjaavia, eikä niitä tulisi käyttää?

Usein joku tulee tämän kommentin jälkeen raivoamaan, että ne perustuvat Jungin teorioihin. Jung kuitenkin kirjoitti monimutkaisia ajatuskokonaisuuksia, ei laatinut kehnoja testejä. 

Vierailija
10/14 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä.. olen kyllä ehkä infj ja intj välimaastoa tai sekoitus niitä sillä olen saanut molempia tulokseksi. Ja joo työskentelen teollisuudessa duunarihommissa kolmivuorotyössä ja tykkään työstäni! Lisäksi opiskelen tekniikan alan korkeakoulututkintoa työn ohella ajankuluksi ja myös mielenkiinnosta. Kavereita ei oikein ole ja tunnen itseni yksinäiseksi ja ulkopuoliseksi usein. Parisuhteetkaan eivät ole oikein kestäneet, yksi jopa viisi vuotta.

Vierailija
11/14 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittehän, että Myers-Briggs ja sen johdannaiset ovat kehnosti laadittuja ja huterasti tieteeseen pohjaavia, eikä niitä tulisi käyttää?

Usein joku tulee tämän kommentin jälkeen raivoamaan, että ne perustuvat Jungin teorioihin. Jung kuitenkin kirjoitti monimutkaisia ajatuskokonaisuuksia, ei laatinut kehnoja testejä. 

Myers-Briggs antoi ne kirjaimet Jungin persoonallisuusteorian eri tyypeille. Onpa huuhaata.

Vierailija
12/14 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta hyvin ne silti tuntuu kuvaavan niitä, jotka mun läheisistä on tuon testin tehneet.

Vierailija
13/14 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maailman laiskin ihminen, joka tuijottelisi vain tyhjyyteen mietiskellen kaikki päivät, jos se olisi mahdollista.

Inhoan rutiineja, ihmissuhdepelejä ja oikeastaan suurinta osaa ihmisistä, ja ajautunut siksi erakoksi.

Liian looginen muuhun, kuin istumaan tietokoneella, mitä teenkin sitten työkseni.

Kiinnostunut avaruudesta, mikä onkin se, mitä kaikki päivät mietiskelen.

Ja tämän ihmistyypin pitäisi olla se, joka suunnittelee kaiken vuosia etukäteen, ja päätyy jättifirman omistajaksi tai maailmanluokan rikolliseksi, mutta minä hädintuskin suunnittelen mitä söisin huomenna.

Vierailija
14/14 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maailman laiskin ihminen, joka tuijottelisi vain tyhjyyteen mietiskellen kaikki päivät, jos se olisi mahdollista.

Inhoan rutiineja, ihmissuhdepelejä ja oikeastaan suurinta osaa ihmisistä, ja ajautunut siksi erakoksi.

Liian looginen muuhun, kuin istumaan tietokoneella, mitä teenkin sitten työkseni.

Kiinnostunut avaruudesta, mikä onkin se, mitä kaikki päivät mietiskelen.

Ja tämän ihmistyypin pitäisi olla se, joka suunnittelee kaiken vuosia etukäteen, ja päätyy jättifirman omistajaksi tai maailmanluokan rikolliseksi, mutta minä hädintuskin suunnittelen mitä söisin huomenna.

En välitä näistä(kään) kirjainleimoista, mutta kuvasit juuri täydellisesti minut. Yleensä en tosin suunnittele edes tämänpäiväistä ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä