Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitin pitkävedosta 1761 euroa.

Vierailija
16.08.2025 |

Huh huh kun kävi tuuri että kaikki oli oikein. Minulla oli järjestelmä veto 5 kohdetta ja kaikki oikein. Raha tuli tarpeeseen todellakin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea, pidä hauskaa

Vierailija
2/9 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä potti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva määrä rahaa👍

Vierailija
4/9 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehdit lotota koko rahalla.

Vierailija
5/9 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet vuosien saatossa laittanut rahaa pitkävetoon? Minä sijoitan, en arvaile tuloksia. Arvaa kummassa parempi tuotto?

Vierailija
6/9 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko olet vuosien saatossa laittanut rahaa pitkävetoon? Minä sijoitan, en arvaile tuloksia. Arvaa kummassa parempi tuotto?

Veikkauksen sivulta näkee paljonko vuoden aikana on mennyt ja paljonko voittoa on tullut. Olen kyllä voitolla reilusti koska voitin viime vuonna ja tämän vuoden tammi ja helmikuussakin ison summan. En pelaa usein kuitenkaan joten olen voitolla jos laskee viimeisen kolmen vuoden vetoja.

Vierailija
7/9 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivahan se on silti saada kerralla tuollainen summa rahaa. Ei niitä vähitellen hävittyjiä rahoja edes sillä tavalla huomaa enää.

Vierailija
8/9 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin laittaa lottoakin tämän iltaiseen lottoon. Laitoin 5 riviä plussalla. T: ap

Vierailija
9/9 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri loton. Surkeat lotto numerot . Ei edes 3 oikein. En ole lotosta voittanut 3 vuoteen kuin varman 2 kertaa 4 oikein. T: ap