Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen tän haluttomuuden kanssa .. =( ???

Vierailija
04.04.2007 |

Nyt on mennyt jo kk:sia, etten anna miehen ees koskee mua, se inhottaa suoraan sanottuna vaan eli jos yrittää kosketella " seksi" mielessä. Olen sanonutkin et koskisit muutenkin, ni jospa mulla se inhotus sitten jäis.

Mitään ei meille ole tapahtunut, meillä vaan kaks lasta 4 ja 2v, mutta tätä jatkunut koko lasten ajan.

Nyt vaan toi koskettaminenkin inhottaa mua niin hirveesti.

Ei paneta ei yhtään !! =(

Mutta jos toine ei voi koskeekaan enää, niin mitähän tästäkin liitosta tulee ?

Auttakaa hyvät ihmiset, kiitos !!

t: ei vois vähempää seksihommat enää kiinnostaa jaikääkin vasta alle 30v...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on monia:

-Oletko masentunut

-Oletteko vieraantunut miehestäsi. Henkinen yhteys on haluamisen a ja o. Tehkää yhdessä jotakin mukavaa, käykää vaikka elokuvissa, teatterissa, kävelyllä, keskustelkaa. Tai mitä vaan vastaavaa.

-Mullekaan hormonikierukka ei sopinut. Vähensi haluja ja teki orgasmin saamisen tosi vaikeaksi.

-Googlaa sanalla hellyysharjoitus. Ota ensimmäinen tuleva linkki. Sexpon sivuille vie.

Vierailija
22/29 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nettiriippuvainen? Lopeta täällä roikkuminen ja ala viettää aikaa miehesi kanssa.

Suosittelen erityisesti tekemään Väestöliiton nettisivuilta löytyvän parisuhdekartoituksen. Löytyy Toimivan parisuhteen sivuilta. Printtaa kaksi kaavaketta, anna toinen miehellesi ja täytä toinen itse. Sitten keskustelkaa rauhassa. Lähentää kovasti! Ja naisellahan halu syntyy sitä kautta, että on ensin päässyt miestä lähelle henkisellä tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki hormonaaliset ehkäisymenetelmät vei halut tosi tehokkaasti. Mikäli ette enää lapsia halua, sterilisaatio olisi oiva ehkäisykeino. Mulle tehtiin sterilisaatio ja ah...ihanaa...seksielämä puhkesii uuteen kukkaan.

Vierailija
24/29 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollu kierukka vajaa vuoden (horm)

sitä ennen imetyksien aikaan ceracette, joka vei pään ihan sekaisin, ennen lapsia pillereitä syöny,

joo saatan olla nettiriippuvainen myös...

t ap

Vierailija
25/29 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin tässä !!

Kysyin sitäkin jo kerran.

t ap

Vierailija
26/29 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin gyneltä asiaan apua, mutta hän totesi, että jos naisella tulee kuukautiset normaalisti niin hormonit ovat kohdallaan.

Ei siis mitään hormonitason mittauksia tai muita ihmepillereitä : /

Kehotti kääntymään väestöliiton puoleen terapia mielessä.

Vierailija
27/29 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi haluttomuudesta kärsivän miehen vaimo. Itse en asiasta kärsi koska seksi on viimeinen asia mielessä, mutta ongelma ollut parisuhteessa lapsen syntymästä lähtien eli noin 3 vuotta. Aluksi luulin johtuvan hormoneista (imetys) ja univajeesta. Edelleen kärsin univajeesta eikä parisuhde muutenkaan " kukoista" . Mies harrastaa ja luistaa kotitöistä. Minä hoidan pääosan kotitöistä työssä käynnin ohella eikä omaa aikaa ole kuin yhdeksän jälkeen. Epäilen lievää masennusta, mutta koska ei näy muuten niin ei kai sellaiseen voi lääkitystä hakea? Ylipainoakin on tullut reippaasti viimeisien vuosien aikana eli ehkä niilläkin on osuutta hormoneihin ja siten haluttomuuten. Seksi on kyllä nautittavaa kun siihen ryhtyy (muutaman kerran kuussa) ja mies varmistaa että saan aina orkun, mutta silti ei seksi käy mielssä. Eli mikäköhän tälläseen tepsis. Mies ei usko kun sanon että " oma aika yksin" voisi auttaa... eikä suostu terapiaan

Vierailija
28/29 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän miehen kärsivän.

Mulla ei ole haluista tietoakaan. Kaikki elämän muut osa-alueet on hyvin, olen vilpittömän onnellinen ja edelleen rakastunut mieheeni. Hormonit ei vaan hyrrää.

Asumme ulkomailla ja vkl:n lehdessä oli juttu, että seksuaaliset halut riippuvat testosteronin määrästä molemmilla sukupuolilla. Jos siis keho ei eritä tarpeeksi sitä, niin halut heikkenevät. Toistaiseksi naisille voidaan määrätä hormonilääkitys vain kohdunpoiston ja menopaussin jälkeen.

En tiedä mitä tehdä. Kynnys mennä puhumaan omalääkärille (tomera mies) on liian korkea.

Seksiterapiaa en usko tarvitsevani.

Vierailija
29/29 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset siis tulee ihan miten sattuu ilman pillereitä. Nyt neljäs pillerimerkki kokeilla, mutta tulos sama kuin muissa eli ei haluja ja pää sekaisin. Halut saattais palata ilman pilsuja, mutta entä tuo kierto? Tutkitaanko sitä? T. 14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi