Mies heitti ravut kylmään veteen ja laittoi kaasuliekin päälle
Eikö ne ravut kärsi kun lämpö nousee hitaasti? Eivät ainakaan ääntele mitenkään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No kärsii ne samoin kun heittää kiehuvaan veteen. Mutta nopea kuolema kuitenkin on parempi kuin hitaasti kituen. Yleensä ne heitetään kiehuvaan veteen. Me nähtiin Afrikassa kuinka ne keitti kuumaan veteen jätti rapuja. Muuttui hetkessä punaiseksi ja ruskeaksi. Onhan ne vähän kuin luteita tai skorpioneja jätti koossa. Niinkuin on kenguru jätti kokoinen rotta. Jänis ja kenguru samaa. Elukoita. Egyptin vitsaukset Mooses kirjassa . Tarinaa on syntynyt. Meillä teurastetaanpikana tainnutetaan ennen ettei kärsi. Mitään hitaita kidutuksen ei tehdä. Syntivelkakin pienenee.
Ok. Selvä homma.
En suostu syömään rapuja, koska ne on kiduttamalla valmistettu.
Jonkun imbesillin paska provo, joten suotta kommentoitte. Hittoako ap tänne kirjoittelisi jos äijä keittelisi rapuja noin, hoitaisi homman itse siten kuin kuuluukin.
Ja mies vieläpä sytytti sen kaasuliekin perseestään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo ikinä pystynyt syömään noita. Oon jo yli 40 v. Ensinnäkin tapa, jolla ne on valmistettu ja tapa, millä ne pitäisi syödä. Kuvottavaa ja oksettavaa. En edes pysty katsomaan, jos joku noita repii ja syö. Meinaa tulla oksennus. En ikinä pystyisi repimään niitä, puhumattakaan, että suuhun pitäisi pistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo ikinä pystynyt syömään noita. Oon jo yli 40 v. Ensinnäkin tapa, jolla ne on valmistettu ja tapa, millä ne pitäisi syödä. Kuvottavaa ja oksettavaa. En edes pysty katsomaan, jos joku noita repii ja syö. Meinaa tulla oksennus. En ikinä pystyisi repimään niitä, puhumattakaan, että suuhun pitäisi pistää.
Kasva aikuiseksi.
Että ihan ekaa kertaako olette ravustuksen kanssa tekemisissä? Mistä neuvot pyydystykseen, häh? Samasta paikasta taatusti on löytynyt ohjeet keittämiseen. Vtu mitä i dio otteja!